جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

احضار سفیر پاکستان به وزارت امور خارجه

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 386548
به دنبال وقوع درگیری های اخیر در مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مرزبانان کشورمان توسط گروه های تروریستی شد، سفیر پاکستان در تهران شنبه شب به وزارت امور خارجه احضار شد.
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، نوشت:

مدیرکل غرب آسیای وزارت امور خارجه ضمن اعتراض نسبت به استفاده و تردد گروه های تروریستی و اشرار از خاک پاکستان برای حمله به نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، خواستار پیگیری جدی و انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث شد.
 
رسول اسلامی در این دیدار خطاب به سفیر پاکستان تاکید کرد: برای ما قابل قبول نیست که تعدادی تروریست و اشرار از داخل خاک پاکستان، سرزمین ما را مورد تجاوز قرار دهند و با حمله به مرزبانان کشورمان آنها را به شهادت برسانند.
 
وی همچنین گفت: فضای روابط دوستانه بین دو کشور نباید با بروز این گونه مشکلات خدشه دار شود و مسئولان باید راه حلی بیابند و اجازه ندهند دشمنان دو ملت به اهداف خویش دست یابند.
 
'نورمحمد جدمانی' سفیر پاکستان نیز با ابراز تاسف از شهادت و مجروح شدن مرزبانان ایرانی اعلام کرد، مراتب نگرانی و ناخرسندی ایران را به دولت متبوع خویش منتقل و موضوع را پیگیری خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *