۳۸۰نظر
 
نکاتی درباره ماجرای اخیر حاج محمود کریمی
چرا با این اطلاعات ناقص حکم صادر می کنیم؟
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۸
 
چقدر سخت است که امروز شاهدیم بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی همصدا شده‌اند تا با اطلاعات غیر موثق و ناقصشان حکم صادر کنند و یکی از مداحان کشور را زمین بزنند، غافل از آنکه عزت و ذلت دست خداست.
نکاتی درباره ماجرای اخیر حاج محمود کریمی
به گزارش جهان، سایت عقیق نوشت: با روضه‌هایش اشک ریختیم، با نوحه‌هایش سینه زدیم و دم گرفتیم، با مناجات‌هایش خیره به آسمان شدیم و «الهی العفو» گفتیم،با مولودی‌هایش نغمه سردادیم و خلاصه کلام آنکه بارها و بارها زلف دل را به صدای او گره زدیم تا خیمه ارباب. حاج محمود کریمی برای هیئتی‌ها تنها یک مداح نیست، او خالق بسیاری از خاطرات جاودانه ماست که روزها و شب‌ها زمزمه می‌کنیم.

و چقدر سخت است که امروز شاهدیم بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی همصدا شده‌اند تا با اطلاعات غیر موثق و ناقصشان حکم صادر کنند و یکی از مداحان کشور را زمین بزنند، غافل از آنکه عزت و ذلت دست خداست.

پس از حرف و حدیث‌هایی که در این چند روز اخیر به وجود آمد، لازم است به چند نکته نیز توجه شود.

۱-حقیقتا چرا ما اینقدر علاقه به قضاوت داریم و حتی قبل از آنکه از جزئیات یک ماجرا که در قضاوت بسیار موثر است خبردار شویم، حکم می‌دهیم؟ حرف‌هایی که تا کنون از جزئیات ماجرای درگیری حاج محمود کریمی منتشر شده، هیچ کدام ابزار قضاوتی عادلانه را به مخاطب نمی‌دهد. در چنین شرایطی قضاوت کردن منطقی است؟ صرف اتکا به شنیده‌هایی که ممکن است تایید یا تکذیب شود، نمی‌توان کسی را محکوم کرد و این از مسلمات عقلی است.

۲- در چند روز اخیر شاهد بودیم که برخی رسانه‌ها بی‌محابا به این موضوع ورود کردند و حتی کار را به انتشار اهانت‌هایی زننده به یکی از مداحان کشور رساندند. جالب است که برخی سایت‌هایی که اساسا رویکردهایی اختصاصی داشتند، حوزه تخصصی خود را رها کردند و با همان اطلاعات ناقصی که ذکر شد، به تخریب محمود کریمی پرداختند. مثلا سایتی که رویکرد اصلی‌اش سینماست، با انتشار مطالب و تصاویر خاص، در اقدامی عجیب به این موضوع پرداخت و فضا را برای انتشار نظرات موهن باز گذاشت. البته از رسانه های بیگانه توقعی نیست.

۳- این نوشته قرار نیست حاج محمود کریمی را تبرئه کند، چرا که ما معتقدیم قضاوت دشوارترین کار دنیاست و چه بهتر که انسان خود را درگیر آن نکند، از سوی دیگر می‌‌گوییم هیچ کس در کشور مصونیت قضایی ندارد و حتی اگر مداحی دچار لغزش شد، باید پاسخگو باشد، ولی مشکل اینجاست که در ماجرای اخیر- تا کنون- هیچ حرف مستندی از دادگاه صالحه اعلام نشده تا مبنای قضاوت دیگران قرار بگیرد. از سوی دیگر، چه کسی می‌تواند بگوید تا کنون خطا نکرده، خب احتمال دارد یک مداح نیز دچار خطا بشود، چه اتفاقی رخ داده که گروهی اینقدر با بغض منتظرند تا بهانه‌ای پیدا کنند و زمین و آسمان را به هم بدوزند و هر چه دلشان خواست را نثار فردی کنند که شناسنامه‌اش نوکری سیدالشهداست. چرا نمی‌توانند محبوبیت فردی را ببینند که امروز مجالسش لبریز از جوانانی است که برای عرض ارادت به مولایشان، حاضرند در سرما و گرما روی سنگ‌ فرش خیابان بنشینند؟ اصلا به این موضوع اندیشیده‌اند که تخریب «بی‌مبنا»ی فردی که محور یکی از بزرگترین مجالس اهل‌بیت است، دست کم باعث تضعیف همان مجلس و در نتیجه کمرنگ شدن حضور جوانان می‌شود؟

درخواست بزرگی است اگر از قاضیان عجول این داستان بخواهیم، دست کم چند روز دندان بر جگر بگذارند تا اطلاعاتشان کامل‌تر شود؟ فراموش نکنیم که تا کنون چهره‌های بسیاری فدای این قضاوت‌های شتابزده و عجولانه ما شده‌اند.
کد مطلب: 336048
Share/Save/Bookmark
 
 


 
 
یعنی چی؟ (1077017)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۲۴:۱۹
 
یعنی این نوشته که قرار نبود کریمی را تبرئه کند سعی در دفاع از او برآمد.

امام حسین نوکر صالح می خواهد نه کسی که از موقعیت خودش سو استفاده کند، امام حسین این همه نوکر دارد، اما بعضی ها متاسفانه به نوکری شهرت و قدرت مشغولند نه نوکری امام حسین. (1077091)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۳۸:۴۵
 
چطوریه که شما به این محکمی بر علیه یک شخص رأی صادر می کنی اونجا بودی یا قضاوت شما بر اساس حب و بغض های تان است؟ (1077118)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۲۰:۵۵
 
من تمی دونم چرا موسوی و کروبی را اعدام نمی کنند. (1078869)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۱:۵۵:۳۰
 
ناشناس
چه ربطی داره؟؟؟؟
همه چیزو با هم قاطی کردین!!!! (1079528)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۲:۲۶:۴۲
 
مثلا چیو با چی؟
صدمن یه غاز نباف (1079812)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۱۸:۳۵
 
شسی
.....اسلحه کشیده بابا بفهم (1080173)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۲:۴۱:۱۳
 
zahra
نفهم خودتی اولا.بعدشم از خودش دفاع نمی کرد میذاشت هر بلایی دلشون خواست سرش بیارن؟ (1081388)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۲۱:۱۱:۱۴
 
مثل اینکه شما خبر ندارید کدام دفاع! اونا یک زوج جوان بودن اسلحه هم نداشتن ... (1081526)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۰۱:۴۷
 
بی طرف
ببخشیدمگه مردمی که دراین شهررفت وآمد می کنند وبعضاباکسی درگیر می شوند اسلحه دارند ... (1081543)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۲۲:۳۹
 
...
چطور بقیه نمیتونن از خودشون دفاع کنن؟
در ضمن یه تصادف ساده نیاز به دفاع کردن از خود با اسلحه رو نداره.
جوگیر شدن،فکر کردن خبری ... (1082099)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۱۲:۵۹:۱۳
 
شمیم
خوب بچه گانه حرف میزنی اینجا ایران هست نه تگزاس آمریکا خیلی تند نرو قضاوت الکی نکن (1082916)
۱۳۹۲-۱۰-۲۳ ۰۱:۰۸:۵۱
 
ازکجااینقدرمطمعنی یه تصادف ساده بوده (1087060)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۷:۱۵:۳۶
 
درست صحبت کن (1082218)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۱۴:۲۰:۴۴
 
چه ربطی داشت مثلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1082097)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۱۲:۵۶:۴۳
 
ایرانی
احسنت (1078947)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۲۳:۴۳
 
سید
باید استفاده می کرد (1079457)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۰:۲۶:۵۷
 
ملاک صالح بودن ادما شما نیستس پس خواهشا نظر نده ............. ادمیزاد ممکنه اشتباه بکنه
.....اونایی که کشتن و رفتن شما کجا بودی که بر علیه اوناهم حرف بزنی؟؟؟؟ (1077163)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۳۷:۱۱
 
شما به قانون کشور مطلع نیستی؟؟؟ (1078009)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۵:۵۷:۰۳
 
ایرانی
قانون کشور میگه به کسی تهمت نزنید!
قضاوت عادلانه کنید.
از پیش قضاوت نکنید. (1078948)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۲۴:۵۳
 
تندروها مگه قانون حالیشونه؟ (1079813)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۱۸:۵۲
 
اینا فقط بلدن تهمت بزنن و سطل زباله آتیش بزنن (1079814)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۱۹:۱۱
 
بله درسته آدمیزاد اشتباه میکنه ولی آیا این اشتباه برای همه یکسان مجازات میشه؟ اگر یه آدم عادی برای کریمی اسلحه کشیده بود الان حکم اعدامشم اجرا شده بود همین پارسال بود حکم دو جوان بزهکار به دلیل قمه کشی و دزدیدن 70هزار تومن پول در ملا عام اجرا و اعدام شدند (1078733)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۹:۲۴:۲۹
 
.. این همه مامور اسلحع حمل میکنن و تو وقتش اسلحه میکشن ..با این مبنا اونا هم باید اعدام بشن؟

ایشون مجوز حمل سلاح داشتن و دارن؟ مفهومش اینفد سخته؟ (1079483)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۰:۵۷:۵۶
 
رویا
آره واقعا دقیقا کسی که مجوز داره میتونه در لحظه خطر ازش استفاده کنه (1079834)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۳۸:۰۶
 
بله یه زوج جوان خیلی خطر ناکن مخصوصا وقتی مسلح نیستن (1081528)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۰۴:۳۲
 
خوب بلدین فیلم بازی کنین!!!! (1086729)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۱:۰۸:۵۲
 
یعنی هر آدمی که مجوز اسلحه داره میتونه همه جا ازش استفاده کنه.
.... (1082101)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۱۳:۰۰:۵۲
 
ببخشید به چه دلیل مجوز داره؟!

چرا من ندارم؟! من احساس خطر نمی کنم؟!

مگه اتوبان ، جبهه جنگه؟! (1083604)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۳ ۱۴:۴۹:۳۸
 
گل پسر داری میگی آدم معمولی نه بزرگرترین مداح کشور که حکم حمل سلاحم داره و اکثر جووونا دوست دارشن (1079507)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۱:۴۴:۲۲
 
آدم معمولی؟؟؟؟ (1079815)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۱۹:۳۲
 
سرباز امام زمان (عج)
خداوند انشالله از راه بدر رفتگان را به راه راست هدایت نماید... (1081040)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۵:۲۷
 
... شما بگو در مصداق دفاع اشتباه کرده است یعنی شاید در دفاع از خود اشتباه کرده است نه اینکه او هم مثلا دزدان کتک زن محارب است (1080009)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۸:۴۹:۲۷
 
محمدمهدی
متاسفانه شما هیچی از قانون نمیدونی! اون جوونا نه به خاطر قمه کشی و نه به خاطر دزدی 70 هزار تومن مجازات نشدن بلکه به خاطر محاربه به اعدام محکوم شدن. لطف کنین و در چیزی که تخصص ندارین اظهار نظر نکنین. قطعا کاری که محمود کریمی کرده حتی اگه خلاف قانون هم باشه مجازاتش اعدام نیست چون حکم محاربه برش صدق نمی کنه.
به نظر من متن کاملا بی طرفانه و کاملا اسلامی بود. چون حقیقتا ما از جزییات ماجرا اطلاع دقیق و صحیحی نداریم و نمیتوانیم بدون این اطلاعات قضاوت کنیم ، هر چند که با قوانین هم آشنا باشیم. (1080182)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۲:۵۲:۵۶
 
ظاهرا این دوستمون تفاوت بزهکار و دارنده حکم حمل سلاح رو نمیدونند که دلیل قضاوت عجولانه و کورکورانه است دندان به جگر بگذارید تا همه چیز مشخص شود شش ماهه که به دنیا نیومدید (1081750)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۹:۱۴:۵۹
 
رضا
مولی علی (ع):مردم شما را از روی اعمالتان قضاوت میکنند نه از روی نیاتتان (1078794)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۳۹:۰۱
 
تو هم قضاوت عجولانه کردی؟ ندونسته آب ریختی به دستگاه دشمن امام حسین علیه السلام.
دشمنان آقا میخوان یکی از نوکراشو زمین بزنن اونوقت از داخل ندانسته همکارشون میشیم (1077214)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۳۶:۴۵
 
کدوم نوکر!!!!؟؟؟
....

امام حسین (ع) مظلوم است بخاطر امثال کریمی.
..... (1083614)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۳ ۱۴:۵۲:۵۹
 
امام حسین آبروی نوکرهایش را حفظ میکند و بکوری چشم دشمنان این موضوع هم با آبرو تمام میشود. شما در باطن خود غور کن و ببین از عدالت طلبیت آینگونه غلیط شده ای یا از بغض نوکری از نوکرهای امام حسین؟
امام علی در حدیثی میفرماید از خطای برادر مومنتان(نقل به مضمون) بگذرید چرا که خدا برای وی راه بازگشت و جبران را باز گذاشه است.
محمود کریمی هم حتی اگر خطایی کرده باشد باز هم عزیز است. چون نوکر امام حسین است و خود آقا کمکش خواهد کرد تا جبران کند. (1077251)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۵۰:۱۶
 
مسئله اینه که اتفاقا وقتی کسی به واسطه ی عزاداری امام حسین (ع) به مقامی میرسه باید حواسش بیشتر جمع باشه و اگه خطا کرد باید برخورد بشه .
آقای کریمی بخاطر مداحی معروف شده و بهش اسلحه دادن، بخاطر مجلس امام حسین (ع) به این قدرت رسیده و حالا لغزش کرده. (1077981)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۵:۴۰:۰۱
 
ایرانی
شما اطلاع دقیق داری که ایشون چون مداح هستند، سلاح دارند؟؟؟ (1078949)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۲۶:۳۹
 
نه به خاطر مسائل دیگه است (1079816)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۱۹:۴۶
 
حتما چون ب... (1081529)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۰۸:۰۶
 
مهدی
شما مطئنی به خاطر مداحی بهش اسله دادن؟ (1079252)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۹:۵۱:۲۱
 
س
...دلیل حمل اسلحه بخاطر مداحی نیست!! مگه به این راحتیه؟؟!! (1086736)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۱:۱۴:۵۰
 
خطای محمود مجازات.. (1078011)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۵:۵۷:۴۵
 
نوكر امام حسين اسلحه به سمت مردم نميگيره (1078048)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۶:۲۱:۵۶
 
توباچشمهای خودت دیدی به سمت مردم گرفته ؟؟!!! وپیش خدااین راشهادت می دهی وعواقبش رابه خودت می خری ؟؟!!! چرا آخرت خودتان را به هیچ به بادمی دهید ؟؟!! (1078178)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۱۸:۵۷
 
تو خودت دیدی ماجرای 15 خردادو ؟تو خودت 17 شهریور و دیدی ؟پس بی خود می کنی درباره پهلوی فاسد و لا ابالی نظر بدی ! لعنت بر آدمایی که یک مداح را -چه بی گناه و چه گناهکار - به آبروی حضرت سید الشهدا گره می زنند.لعنت بر اونایی که درک نمی کنن مقام آن حضرت بزرگ را و ... (1079127)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۶:۴۶:۱۱
 
آقا یجوری میگی انگار چی شده؟ منم مجوز حمل سلاح داشتم و احساس خطر میکردم تیر هوایی میزدم

چقدم گندش میکنید (1079485)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۱:۰۰:۳۱
 
اخه قربونت هوای نبوده جاش رو گلگیر ماشین اون بخت بر گشته ای که از بد شانسی با این اقا تصادف کرده مونده (1081533)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۱۱:۰۷
 
اخه جیگر فیلماش هست .... (1079699)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۲:۴۲:۰۰
 
فیلم چی؟
نه جان من فیلم چی هست؟؟؟ (1079819)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۲۰:۱۵
 
... شما به خودت نگیر.... (1079903)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۶:۳۰:۲۱
 
اقای محترم نظر راکامل قراربده
... (1080114)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۰:۴۸:۲۳
 
فیلمش تو دوربین بزرگراه هست (1081535)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۱۲:۰۵
 
چون موافق نظری هستم که شما مخالف آن هستی نفرین شما شامل حال من هم می شود برای همین تشکر از شما را بر خود لازم می دانم!
ممنونم از اینکه هر چی از ذهن تان گذشت از لعن و نفرین نثار من مادر شهیدی کردی که در عزای فرزندم 40 روز خانه ام را چراغانی کردم!
ممنونم از اینکه هر چی فحش یاد داشتی نثار من کردی در حالیکه فرزند جانبازم روی دستم هر روز پر پر میزند!
ولی من با احترام خدمت شما عرض می کنم ما جنایات رژیم پهلوی را با چشم خود دیدیم و پوست و گوشت مان تا مغز استخوان درک کردیم باور هم نمی کنی نشانی مزار همسرم را به تو بدهم که در راهپیمایی های انقلاب کشته شد!
هر چند نیازی به نشانی نیست هنوز جانبازان انقلاب زنده اند و قبرهای شهدای انقلاب تخریب نشده است و فیلم ها و اسناد موثق آن موجود است!
ولی از کریمی هنوز حقیقتی مطرح نشده و همه رایزنی های ذهنی است. (1079804)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۰۶:۳۳
 
امیر
... وضع و اوضاتون اینه (1080150)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۲:۰۶:۲۷
 
آخه آدم فهمیده ما آنچا نبودیم و ندیدیم ولی هیچ کس کشته ندید؟؟ آیا خون ریزی ندید ؟؟ شما چندتا جنازه دیدی و یا شنیدید که توسط حاج محمد مثله شده است؟؟ (1080012)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۸:۵۱:۲۱
 
امام علی (ع) می فرمایند فاصله ی حق و باطل فاصله ی چشم و گوش است حق آن است که بگویی دیدم و باطل در بیشتر موارد آنست که بگویی شنیدم

راست میگن دو روز دندون به جیگر بزارین اگه خطایی اتفاق افتاده باشه مجازات میشه جلو جلو چرا حرفی می زنید که بعداً نشه جمعش کرد بعداً اگه معلوم بشه که ایشون خطا نکرده شما میخوای آبروی رفته رو بهشون برگردونید بعضی هاتون میگین نوکر امام حسین خیلی حساسه یادتون باشه نوکر امام حسین آره خیلی حساسه و اگر اشتباه کنی خود آقا میدونه چطوری حق نوکرشو ازتون بگیره
اعمال خودمون برای جواب روز قیامت اینقدر زیاد هست که دیگه حق الناس رو بهش اضافه نکنیم (1079683)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۲:۰۴:۵۸
 
واقعا گل گفتی ممنون (1079840)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۴۰:۰۰
 
خود طرف اعلاميه داده تاييد کرده تيراندازيشو اونوقت شما در نقش دايه ي مهربانتر از مادر داري انکار ميکني؟! (1079928)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۷:۱۱:۰۱
 
یک دادستان جدیداً ها توسط قاچاقچیان و اراذل و اوباش به شهادت رسید صدایی ازش می شنوید ؟؟؟؟حرفی ازش می زنید ؟؟؟؟؟ حالا اگه همون دادستان اسلحه بر میداشت و به سمت اونا تیر اندازی می کرد تا حالا آسمون و زمین رو به هم دوخته بودید!!!!!! (1080038)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۹:۲۰:۴۴
 
عمار
داشتن اسلحه برای شخصیتهای معروف یک کشور لازمه تا در مواقع حساس بتونن از خودشون دفاع کنند . (1080048)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۹:۳۶:۵۶
 
مثلا وقتی در تصادف مقصرا ولی حوصله ندارن وایسن تا افسر بیاد برای رهای از دست یهزوج جوون میتونن .... (1081539)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۱۶:۱۵
 
کلا همه خیال پردازی کردن (1081213)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۸:۰۲:۰۴
 
خوبه جای گلوله هاش رو ماشین مونده وگرنه کلا میزدین زیرش میگفتین ترقه بوده (1081531)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۰۹:۱۲
 
بی ادعا
باید ببینی این مردم بوده یا نه. البته دزدا و چاقو کشا و خفت کنا و زورگیرا ام شاید از نظر برخی آدم باشن.
لطفا قضاوت نکنید.
امیدواریم حق کسی در این قضیه ضایع نشه. (1078442)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۲۲:۰۹:۳۰
 
اگه زور گیر بودن چرا رفتن کلانتری شکایت کلا مثل اینکه داستان و خبر ندارین (1081541)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۱۸:۱۰
 
brt
خود امام حسین (ع) بسیاری از این نامردمان را تار و مار کرد .به نظر شما مشکلی دارد ؟ (1078887)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۲:۱۵:۲۰
 
م. حسنی
آخه چه ربطی داره بنده ی خدا...
شما از کجا می دونی چه اتفاقی افتاده.وقی کسی جانش در خطر باشه کاری نکنه چون نوکر امام حسینه؟؟؟؟!!!!!
اگر یادتون باشه چند سال پیش هم می خواستن آبروی عبدالرضا هلالی رو ببرن ام خداس که عزت میده و ذلیل می کنه.
منم نمیدونم چه اتفاقی افتاده شاید اشتباه از حاج محمود باشه. اما نباید ناعادلانه نظر بدیم (1078898)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۲:۲۹:۱۴
 
درود بر مداحان عزیز (1079376)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۲۲:۳۴:۲۹
 
پاچه خواری ممنوع (1079820)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۲۰:۲۶
 
آخه چه طور یه نفر آدم با اسلحه جونش در خطره ولی کسی که اسلحه نداره جونش در خطر نیست؟ چرا آقای کریمی بعد از تیر اندازی نرفته کلانتری شکایت کنه و بگه جونم در خطر بود و تیر اندازی کردم؟!! (1080709)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۲:۳۱:۳۹
 
ایرانی
وقتی از جریان کامل ماجرا بی خبریم، بهتره قضاوت بیجا نکنیم. (1078950)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۲۷:۳۱
 
رضا
... ازهمه بهتر میدونی... (1080151)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۲:۰۷:۵۵
 
مردم!!!!!!!!!!!!!!

شما به کسایی که به زن و بچه آدم حمله میکنن و زورگیری میکنن میگین مردم!!!!

اگه خودت تو اون موقعیت قرار میگرفتی چیکار میکردی؟ اگه زن و بچه ات باهات بودن و یه مش ... بریزن دورت چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چقدر واقعا شماها ... (1080358)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۰۸:۴۸:۳۷
 
احمد
اگه ماجرا اون جوری که شما میگی باشه آره...اما ماجرا پیچیده تر از این حرفاست.. (1080493)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۰:۲۲:۲۸
 
نوکر نمی خوان (1079902)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۶:۳۰:۰۵
 
صابر
حالا خوبه کسی رو نزده این همه محکوم میکنید این عزیز ما حاج محمود کریمی رو
جواب کسی که نمی فهمه نباید جلوی زن وبچه ، سر به سر مرد یه خونه گذاشت بدتر از ایناس
اگه مرد باشید و غیرت داشتهد باشین میفهمین من چی میگم (1077272)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۲:۵۶:۰۸
 
غیرت داریم ولی حرف های شمارو نمی فهمیم (1079607)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۹:۵۴:۴۶
 
امام حسین نوکر عجول و بد قضاوت کننده نمی خواهد.بعدشم حاج محمود شخص مهمیه و برای حفاظت از خودش و خانوادش لازم به تفنگ داشت و نمی تونه که 24 ساعته با بادی گارد باشه.یا علی (1078139)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۷:۲۷:۱۳
 
سلام علیکم حاج محمود کریمی یک انسان عادیه مثل بقیه مردم داشتن سلاح غیر مجاز مطابق قانون کشور جرم است ولی اگه مجوز حمل داشته باشه اون بحثش فرق میکنه. بعدم بنده از طرفدارهای حاج محمودم ولی در هر صورت بهتره هر چیزی رو ربط ندیم به اهل بیت و بگیم چون اقا مداحه اهل بیته ... . دلیلش هم اینه که اگه اقای کریمی محکوم شد اون موقع دیگه ... . و در اخر چرا انقدر زود و بی سندو مدرک حرف میزنیم! یا بی سندو و مدرک رد میکنیم !
من الله توفیق (1078608)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۱:۳۵:۰۷
 
امام حسین(ع)..نوکر نمیخاد (1082108)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۱۳:۰۵:۴۱
 
عباس
ایکاش یکبار تو این تهران درندشت جلوی شما برادر عزیز با خانواده را می گرفتند و جلوی ماشینتون را می گرفتند شما هم محیط تهران را با این موج زور گیری و ترور و قتل و...درک می کردید اونوقت حالتون دیدن داشت.... (1078427)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۲۱:۵۴:۲۰
 
مثکه خبر نداری... (1081545)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۲۵:۵۷
 
افرین (1078639)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۲:۳۵:۴۸
 
غلام
یکی بگه این حاج محمود اسلحه ازکجااورده اصلا چکاره است که اسلحه حمل میفرمایند؟ (1079610)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۹:۵۷:۲۵
 
معیار اسلام است نه آدم ، پس اگر کسی از معیار اسلام خارج شد باید تقبیح شود و این ناراحتی ندارد و قضاوت در این خصوص امری طبیعی است (1078687)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۸:۲۲:۵۶
 
دوست عزیز امام حسین نوکر زیاد داره ولی مثل حاج محمود که نفسش حقه کم داره معصوم نیست که بگیم نباید اشتباه داشته باشه (1078748)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۹:۴۹:۱۴
 
محمد رضا
باید میگذاشت مثل مرحوم داداشی سلاخی اش میکردند تا محبو ب بشه؟ هرکس دیگه ای هم که اراذل و اوباش بهش حمله کنند و ماشینش که خانواده هم توش بودن متوقف کنند و پیادش کنن هم همین کار رو میکرد باید صبر میکرد تا به خودش وخانواده اش حمله کنند اون که گناهی نداشته داشته راهش رو میرفته اراذل و اوباش بودن که تعقیبش کردن و بهش حمله کردن واقعا خیلی عجیبه !!مردم ما رو کی داره سر کار میگذاره مثل اینه حرفهای ولایت مدارانه حاج محمود در شب یلدا دشمنها رو خیلی کلافه کرده.دم حاج محمود گرم همینقدر که شلیک هوایی کرده و به طرف اجیر شده های مزدور شلیک نکرده باید ممنونش باشن. (1078914)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۲:۴۲:۵۳
 
آقاي رادان صراحتا گفتن اين افراد از نظر پليس اراذل و اوباش نبودند اين مقدار اطلاعات كه حداقل براي قضاوت وجود داشت اين مقاله به شما توصيه كرده به ضرر حاج محمود قضاوت عجولانه نكنيد ديگه نگفته به سود او تهمت بزنيد واقعا اينقدر براي جهنم رفتن عجله داريد واقعا نوكري برازنده شماست. (1080509)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۰:۳۱:۳۰
 
ازکی تاحالا یه زن وشوهر با دست خالی سلاخی میکنن (1081546)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۲۶:۴۲
 
اا
شما تشخیص میدهید کی صالح است؟ (1078941)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۰۹:۴۶
 
مگه قاضی هستین؟؟؟ (1079821)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۲۰:۳۹
 
محمد علومی
جهان نیوز جان شما که چند روز پیش تیتر زدی اراذل و اوباش به محمود کریمی حمله کردن و اون هم از خودش دفاع کرده. بر اساس چه حکمی این تیتر را زدید و قضاوت کردید؟؟؟؟ الان که واقعیت روش شد اون وقت دیگه چه حرفی دارید برای گفتن. باز هم دارید دفاع می کنید. (1078993)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۴:۱۲:۲۱
 
تو چی!!!! توهم داری دفاع کنی !!!!!!!!!!!! (1079700)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۲:۴۵:۱۴
 
رضا
... اگه حق باهاش بود چرا فرار کرده ... (1080156)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۲:۱۶:۵۷
 
دیگه بهر حال هرجوری هست باید حمایت کنه دیگه جناب!!!!!!!!!!!! (1085275)
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۱۱:۴۴
 
سید
اگه اسلحه نداشت مثل روح الله داداشی راهی دیار باقی میشد... (1079458)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۰:۲۷:۳۹
 
و جوانان دیگری که قربانی شدند (1079822)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۲۰:۵۹
 
مگه هرکی تصادف کنه واز مقصر بخواد وایسه تا افسر بیاد باید براش اسلحه کشید (1081547)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۲۸:۵۸
 
سوء استفاده از موقعیت کجا بوده؟طرف مجوز داشته..میفهمی؟ یا شعورت در این حد هم کفاف نمیده؟ (1079482)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۰:۵۶:۱۶
 
احمد
..خودتو به نفهمی زدی ای کاش میدیدمت... (1080157)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۲:۱۸:۳۱
 
محمدرضا
1.شما هم دچار همان سوء تفاهم شدی . از کجا میدانی از موقعیتش سوء استفاده کرده؟ علت کارش را از کجا میدانی؟
2دیگر آنکه چرا وقتی کسی یک اشتباه می کند باید از نوکری خارج شود و همه خوبی هایش نادیده گرفته شود؟ چرا اشتباه او را (بر فرض اثبات) به حساب نوکری شهرت و قدرت می گذارید؟
3. به نظر می آید همه داریم سر چیزی بحث می کنیم که از آن هیچ نمی دانیم و در چنین مواردی مکلف به سکوت هستیم. ولا تقل مالا تعلم ، و ان قل ماتعلم. چیزی را که نمی دانی نگو، اگرچه آنچه که می دانی بسیار کم باشد.(نهج البلاغه ، نامه 31) (1079606)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۹:۵۱:۳۲
 
چه کسی بر ما واجب کرده که اینقدر درباره موضوعی که از آن هیچ نمی دانیم صحبت کنیم؟ مشکل دقیقا همین جاست. (1079609)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۹:۵۷:۱۶
 
یک ایرانی
وای چه خبره !؟ خدا رحم کنه. یک خبری که هنوز بطور کامل از آن اطلاع نداریم این همه تفسیر از آن نقل کردند میشه یک کتاب از این تفاسیر خیالی نوشت! نمی دانم این عزیزانی که با این شدت دارند نظر می دهند چه سودی از این قضیه می برند؟ بله دشمنان اسلام وشیعه نهایت استفاده از این قضیه می کنند. ولی تو شیعه ّچه سودی می بری که آب توی آسیاب دشمن می ریزی؟!. (1080047)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۹:۳۵:۴۵
 
حاج محموداهل عیش نیست وگرنه تابحال کاری شبیه این میکرد باآنکه سلاح هم داشت. معلوم است درشرایط حادی قرارداشت.خدالعنت کندمزاحمین مردم راکه عامل شر میشوند وحاج محمودمارادرمعرض تهدیدات وتخریب قراردادند (1080690)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۹:۱۴
 
sadegh
یعنی اگر یکنفر بخواد در برابر خطری که او رو تهدید میکنه از خودش دفاع کنه(خواه این دفاع متناسب با خطرپیش امده باشد یا نباشد)از موقعیت خودش سواستفاده کرده واینکار او نشانه نوکری شهرت وقدرت است؟!! (1080734)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۶:۵۶
 
علی
شما که خبر از چیزی ندارید خواهش میکونم قضاوت نادرست نکن دوست عزیز (1095866)
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۵:۳۰:۵۹
 
یار رهبر
یعنی نباید زود قضاوت کرد. (1079336)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۲۱:۵۲:۰۷
 
رضا
سوالم اینه که اگه یکی از نماینده های حامی مثلا دوم خرداد این کارو میکرد و روزنامه های اصولگرا حمله میکردن و طرفو میکوبیدن باز شما مقاله اینجوری بافتنی مینوشتید (1079547)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۴:۱۴:۲۶
 
ندونسته نباید قضاوت کرد (1079782)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۴:۵۰:۴۴
 
... قهوه چی!!! (1079898)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۶:۲۷:۴۶
 
یعنی داداش من تا خبر نداری قضاوت نکن (1080489)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۰:۱۶:۱۶
 
امین
متاسفانه مردم آزاری در سطح شهر تهران آنقدر زیاد شده و هیچ کس نیست که جلوی این هارو بگیره برای همه اتفاق افتاده ،حداقل یه مرد مثل حاج محمود پیدا میشن تا توجه مسئولین جلب بشه ،چرا هیچ کس ازاین جنبه نگاه نمیکنه!! (1098838)
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۲۰:۱۶:۵۵
 
اگر مصاحبه رادان رو در اين زمينه ميخونديد لازم نبود اين همه به اصطلاح نكات رو ياد اور شويد... (1077021)
Sweden
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۲۸:۴۱
 
حسن
از كجاي مصاحبه رادان فهميدي كه ايشون محكوم شده الان ؟ (1077820)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۳:۳۲:۳۲
 
رادان گفت تهران به این بزرگی این چیزا عادیه توش!!!
یعنی اگه منم این غلطو کرده بودم بازم همینو میگفت؟؟؟ (1078015)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۵:۵۹:۰۴
 
عباس
کجا این حرفو زده بود؟؟؟؟؟
من که کل مصاحبه رو خوندم ولی اینجور حرفی توش نبود؟؟؟؟
از اول تا آخر این بود ما اسلحه دادیم مجوزشم دادیم بهش و در نهایت باید آخرین وسیله دفاعی اسلحه باشه،چه بسا که این بنده خدا همه راهارو انتخاب کرده و در نهایت مجبور شده اسلحه بکشه!!
البته خودمونم اگه یه خورده غیرت داشته باشیم اگه چند نفر مزاحم خانوادمون بشن چیکار میکنیم؟؟نه واقعا فکر کردید اگه مسلح باشیدو تو این شرایط باشید چه می کنید؟
شاید عوض اینکه تیر بزنیم به آسمون بزنیم وسط سینش؟؟
اشتباه کرده یا نکرده مهم نیست؟؟
مهم اینه که فهمیده مجبوره از اسلحه استفاده کنه؟؟اگه این اتفاق برعکس میشد،یعنی اون افراد سر خانواده محمود کریمی این بلا رو میاوردن بازم اینجوری قضاوت میکردی؟؟
بخاطر چندتا چرند عاقبتت خودتون ختم به شر نکنید،چرا وقتی نمیدونیم اصل ماجرا چیه اینجوری قضاوت می کنیم؟؟ (1078798)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۴۳:۱۸
 
ایرانی
شما مجوز حمل اسلحه اگر داشته باشی، در مورد تصمیمت میتونی پاسخگو باشی و دادگاه هم قضاوت کنه. (1078956)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۳۱:۰۷
 
ایرانی
سردار رادان فرمودند که ایشون تشخیص داده تیراندازی کنه، جواب تشخیصش میده.
قاضی هم قضاوت میکنه.
مشکلش کجاست؟!
آیا دین شما رفته زیر سوال؟؟؟
آیا اسلام رفته زیر سوال؟ (1078954)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۲۹:۵۷
 
مهدی
اینکه چیزی نیست هنوز بررسی پرونده بابک زنجانی انجام نشده ... (1077022)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۲۹:۱۶
 
تو کجا بودی که بابک بابک می کنی ؟؟؟؟؟ (1079704)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۲:۴۶:۴۳
 
گمنام اشنا
این تیرگی ها، تیرها را می شناسم من

از آتش فتنه ست قطعا این چنین دودی

بگذار عقده هر قدر دارند بگشایند

تو که برای ما همانی، حاج محمودی (1079708)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۲:۴۹:۲۹
 
اشكذري
واي به حال كساني كه اين برخوردها را به خاطر مداح اهل بيت بودن ايشان انجام مي دهند. كه هر كه با آل علي عليه السلام در افتاد ور افتاد.
... (1077024)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۳۲:۲۶
 
سلام
حالا اگر ایشان واقعا" مقصر باشند، مگر دین شما و دوستی اهل بیت شما وابسته به شخصیت ایشان است؟ به نظرم افراد را نباید زیادی بزرگ و مقدس نمود تا در این مواقع دچار مشکل عقدیتی شویم (1077089)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۳۴:۲۸
 
همین طور که نباید اشخاص را مقدس کرد نباید تا از حقیقت امری آگاهی کسب نشده کسی را متهم کرد ولی متأسفانه رویکرد نگرشی دوستان به گونه ای است که انگار با اسناد معتبر به ایشان اثبات شده که کریمی جنایتی کرده و بعد هم آن را به مداح بودن ایشان منتسب می کنند. (1077120)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۲۳:۲۳
 
....پس منتی بر اهل بیت عصمت وطهارت نگذارند.پول کلانی بابت این کار می گیرند. (1077154)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۲۸:۳۷
 
به توچه (1078181)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۲۰:۳۰
 
گمنام
....به امید عاقبت به خیری همه ی اونایی که استحقاقش و دارن.یا علی (1078223)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۵۲:۴۸
 
من نمی دونم چقدر می گیرن ولی خود حضرات این سنت را باب کردند و به مداح سید الشهدا بسیار می دادند. (1078724)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۹:۱۶:۱۲
 
ایرانی
محمود کریمی، کارش فروش سفال و آجر است.
شاید بابت مداحی، هدیه بگیرند، اما پول طلب نمی کنند. (1078958)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۳۲:۳۹
 
مثل اینکه از نرخا شون بیخبرین... (1081549)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۳۳:۳۳
 
شوخی میکنی
یعنی امشب زنگ بزنم بگم حاج محمود من یک ریال هم پول ندارم فردا بیا یک مجلس داریم برای آقا تو محله داغون مون پایین شهر بی منت تشریف میارن
عمرا فکر نمیکنم
به مشابه ایشون زنگ زدم یک میلیون طلب کردند
خودت یک زنگ بزن امتحان کن (1082290)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۱۵:۰۲:۳۲
 
مجنون
پول گیری مداحان دیگر ربطی به حاج محمود نداره در ضمن اگر عمل فوق تائید شده از سوی مراجع قضایی شد به قانون ربط داره تازه شما کاسه داغ تر از آش نشین لطفا (1078972)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۴۶:۴۲
 
گمنام
شما حرف نزنی سنگین تری.کسی دچار مشکل عقیدتی نشده افراد سطحی نگری... (1078216)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۴۵:۴۷
 
اتفاقا چون ایشون ادعای نوکری امام حسین رو میکنه باید بیشتر مراقب باشه و برخورد با ایشون سخت تر باشه.

... (1077092)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۴۰:۱۳
 
البته اگر مجرم باشه ولی برخی یک ماجرایی را شنیدند و قضاوت کرده و حکم صادر کردند و از اینکه چرا سر کریمی هنوز بر تنش است داد و فریاد می کنند. یک لحظه فکر کنید واقعا کریمی بی گناه باشد می تونید ازش رضایت بگیرید؟ (1077121)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۲۵:۳۷
 
گمنام
واقعا درست میگی عزیز...واقعا چگونه میخوان اینا از این مداح حلالیت بگیرند؟البته علاوه بر رضایت گرفتن این مداح باید رضایت خود اهل بیت رو هم جلب کننده چون این فرد زندگیه دنیوی خودش رو خرج امام حسین و اهل بیت عصمت و طهارت کرده و در قیامت با شناسنامه ی حسینی در مقابله شما حاضر میشه . (1078232)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۵۷:۵۳
 
_setare
شما از کجا میدونین که با شناسنامه حسینی میرت قیامت
شما مگه استغفرا... خدایی که حکم میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1079266)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۲۰:۱۵:۰۵
 
عباس
احسنت (1078800)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۴۴:۳۷
 
ایرانی
چند وقت صبر کن، دادگاهش انجام شه. عجول نباشیم. (1078959)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۳۳:۲۷
 
اگه عمرمون کفاف بده چون هنوز خاوری کاناداست بابک تو نوبت و..... (1081550)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۰:۳۵:۱۰
 
پارسال یکی از ایشان به مسئولین فحش داد ۵۰ تومن جریمه شد
در مورد مشابه یکی دیگه به مسئولین فحش داده بود الان کلا تو دنیا نیستش (1082292)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۱۵:۰۴:۴۸
 
اتفاقا احسنت به کسانی که این برخوردها رو بخاطر مداح بودن ایشون انجام میدن
فرمایش امام صادق علیه السلام رو به شیعیان نشنیدین که "زینت ما اهل بیت باشید"؟
حالا یه مداح که باید مروج فرهنگ اهل بیت باشه با این کارها بیشتر بهونه دست دشمن اهل بیت نمیده ؟ (1077185)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۱۱:۳۱
 
شما مطمئن هستی یک توطئه نیست. اگر همه ماجرا یک توطئه برای بدنام کردن باشد می توانید در محضر امام صادق علیه السلام پاسخگو باشید؟
یک اتفاقی افتاده و ما آنجا حضور نداشتیم. دو نفر هم رفتند و شاکی شدند. آیا نمی شود کسانی که مزاحمت ایجاد کردند با افراد شاکی متفاوت باشند. می دانید چقدر از این دست پروندها و شاکیان دروغین پول گرفته در قوه قضائیه داریم؟ (1077680)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۲:۱۵:۰۹
 
حسن
... خراب شدن بعضي ها ضربه به خود فرد نيست.. (1077834)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۳:۴۱:۲۹
 
شما که یک طرفه به قاضی رفتی !!!!!!!!!!!!!! سایتتون واقعا ........................... (1077030)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۳۷:۵۳
 
گمنام
سایتتون واقعا چی؟چیه تحمل شنیدن جملات صحیح و منطقی نداری؟ (1078239)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۰۰:۳۳
 
اگر میخواهیم همچون مشکلاتی پیش نیاد نباید به همین راحتی مجوز حمل اسلحه به کسی داد.... (1077035)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۴۳:۳۹
 
مهم داشتن یا نداشتن مجوز حمل اسلحه نیست. مهم داشتن شعور و عقلانیت شخص استفاده کننده از اسلحه است که .... (1077604)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۱:۳۷:۰۴
 
عقلانیت بر حسب شرایط ارزیابی میشه دوستان قضاوت کننده شما در معرکه بودید یا نبودید؟
اگر بودی پس در این ماجرا دست ها بیشتر می شود و معنایی متفاوت دارد!
و اگر نبودی علم غیب هم که نداریم درست نیست بر اساس اما و اگر ها قضاوت کنیم، درسته؟ (1078734)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۹:۲۵:۱۰
 
شما مطمئنی به همین راحتی بوده و مسئله ای خاص وجود نداشته! (1077682)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۲:۱۶:۰۲
 
محمد
به کسی ندادن؟؟؟؟
چطور امثال آقا مهدی 4 سال پیش کشتن و در رفتن کسی حرفی نزد؟؟نیاز به مجازات اینا نبود؟
خدا خیرش بده آقای کریمی رو اگه اسلحه با خودش راه میبره مجوزشم داره! (1078801)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۴۶:۳۹
 
ایرانی
مواظب اعمال ه.. باشید... (1077046)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۵۰:۱۵
 
تنها راه جلوگیری از جوسازی و تخریب، ارائه اطلاعات صریح و بی پرده و بیان واقعیت است.... (1077048)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۵۰:۳۸
 
عجب چه جالب شما كه لالايي بلدي چرا خوابت نميبره پس تو كدوم محكمه ثابت شده خاتمي جاسوس بوده كه شماها جاسوس جاسوس ميكنيد (1077055)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۱۹:۵۴:۳۲
 
اسناد جناب آقای خاتمی موجود است.... (1077123)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۲۸:۲۵
 
ببخشید شما...................جیش بوس لالا (1077149)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۱۸:۲۹
 
علیرضا آتوت
همونجایی ثابت شد مه جاسوسهایی امثال سعید حجاریان نشست و برخاست. از اونجایی که تو فتنه ۸۸ از حرکت جاسوسها حمایت کرد و خیلی جاهای دیگه (1077166)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۴۴:۴۹
 
ali
اسناد جاسوسی و خیانتهای خاتمی در وزارت اطلاعات موجوده و دیدارهایش با جورج سوروس صهیونیست موید این ادعاست .خدا همه خیانتکاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رو رسوا کنه ان شاالله . (1077228)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۱۱:۲۵
 
اینجا حرف از محکمه نبود . حرف از دلیل محکم و مستدل بود وگرنه خودتون هم خوب میدونید که توی این کشور باخیلی از مجرمان واقعا مجرم, برخورد دادگاهی نشده به دلایلی که برخی از اونها منطقیه و برخی نه. راجع به برخی افرادی که از اونها صحبت میکنید دلایل به اندازه کافی وجود داره که بدون برگزاری محکمه هم بدونیم اونها مجرمند.
(حالا حکمشون بماند که چی باید باشه.) (1077345)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۸:۳۷:۴۹
 
محمد
کسی که روضه امام حسین (ع) رو می خونه باید سرمشق باشه تو عشق و معرفت اون طلبه ای که یک چشمشو از دست داد مگه آدم نبود؟؟ (1077071)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۱۸:۰۴
 
برا خودت متاسف باش که کار به جایی رسیده که در مملکت امام زمان طلبه ای به خاطر نهی از منکر و امر به معروف چشمانش را از دست می دهد و یا مداح اهل بیت باید برای حفظ جان خود سلاح حمل کند!!! سطحی نگری پدر مملکت رو درآورده خواهشاً عمیق تر فکر کن! (1077605)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۱:۳۷:۰۴
 
محمد
این مشکل از امثال شماهاست!!!
وقتی تو قرآن امر شده به معروف،امر شده به حجاب،واقعاً صحیحه یه تذکر موجب به از دست دادن چشم کسی بشه؟؟؟
مشکل ماهاست که یدفه قرآنو به قول خودتون همون سطحی یه نگاش نکردیم،ببینیم توش چی اومده،عیدبه عید اگه خاک روشو پاک کنیم.
این خبر اول BBC منتشر کرد...
از پیش خودتون حرف نزنید،حق الناس بد گناهیه،آبروی مومنه،حالا هر اتفاقی افتاده تا از صحت قضیه مطمئن نشدید اینطوری قضاوت نکنید (1078803)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۵۱:۳۳
 
مداح فقط حاج محمدرضا طاهری و حاج میثم مطیعی، مخلص و خوش نوا (1077074)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۲۰:۲۳
 
علیرضا آتوت
من خودم سالهای زیادی مرید حاج محمد آقای طاهری هستم ولی بدون حاج محمود آقا نوکر خوب اهل بیت و با جو سازی سایتها فریب نخورید (1077168)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۴۸:۲۴
 
جهان نیوز جان این نظرو نباید چاپ میکردی اختلاف بین مداح ها نباید پیش بیاد ما مخلص همه نوکرای امام حسین(ع) هستیم (1077298)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۷:۲۷:۴۲
 
شب دراز و قلندر بيدار
خيلي عجله نكن (1077299)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۷:۲۹:۱۷
 
حالا معلوم می شه (1077750)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۲:۵۶:۳۴
 
یعنی چه (1077540)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۱:۰۲:۱۷
 
رضايي ع ر
حاج مهدي سماواتي و سلحشور و ماشالله عابدي يادت رفت !!!!!!؟ (1077882)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۴:۳۸:۰۲
 
خود شما قبل از همه شاكيان را اراذل واوباش ناميديد!!!! (1077076)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۲۲:۳۷
 
برخورد با موضوع کریمی و تخریب ایشان کار غیر اخلاقی و بدی است.... (1077101)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۵۵:۵۰
 
کاظم
نامردیه اگه بخوایم با یه همچین اطلاعات نادرستی پشت به حاج محمود کنیم و پشت سرش حرف بزنیم.حاج محمود هر کسی نیست. اخلاص داره. از اشک ریختناش برا اربابش معلومه.خودتونو بذارین جاش چیکار میکردین؟ (1077110)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۰۸:۳۰
 
Farhad
مطالب سایت خودتون رو بخونید ، خواهید دید چقدر در مورد سیاسیونی که با عقاید شما مخالف هستند قضاوت کرده و حکم نیز می دهید........." چرا که ما معتقدیم قضاوت دشوارترین کار دنیاست و چه بهتر که انسان خود را درگیر آن نکند،" (1077119)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۲۲:۳۱
 
درباره سیاسیون بی دلیل و سند موثق حرفی زده نشده، اتفاقا بر کارهای آن ها سرپوش گذاشته می شود و همین موجب شده که بدون ترس هر کاری می خواهند بکنند و کارهایشان توجیه شود. (1077690)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۲:۲۰:۱۷
 
در اين زمينه و تهمت زدن و افترا شما استاد تريد
... (1077126)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۳۲:۴۱
 
اینها همه سناریوهای از پیش طراحی شده ای برای تخریب وجهه مداحان ناب و مخلص اهل بیت است.
زنده باد حاج منصور ارضی و زنده باد حاج محمود کریمی. (1077129)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۴۱:۲۰
 
آخرش هم هیچی نمیشه .... (1077141)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۰۲:۱۱
 
نیماراسخ
مداح اهل بیت باید به جای سلاح سرد یا گرم تربت آقا امام حسین (ع) و مهر و تسبیح با خود داشته باشد. (1077143)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۱۲:۳۰
 
یعنی چی؟ (1077691)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۲:۲۱:۵۳
 
مداح باید در جیبش فقط مهر و تسبیح داشته باشه ولی حروم زاده هایی که در روز عاشورا خیابونها را به آتش کشیدند حق دارند در جیبشون چاقو و قمه داشته باشند و هر وقت اراده کردند نوکران امام حسین را لت و پار کنند !!!!!!!!!!! (1078713)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۹:۰۴:۳۵
 
ارازل و اوباش اگر به ما حمله کردن باید کتک بخوریم و بایستیم؟؟؟؟ (1079439)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۰:۰۶:۱۳
 
خود امام حسین شمشیر می بست.
نیما جان مقدس بازی درنیار. من نمی دونم کار کریمی درست بوده یا نه در جایگاه قضاوت هم نیستم ولی می دونم وقتی لازمه باشه باید اسلحه دستت بگیری. ظاهرا ایشون مجوز هم داشته پس منع قانونی هم وجود نداره درباره بقیه ماجرا هم باید صبر کرد و دید چی میشه (1078737)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۹:۳۱:۰۸
 
علیرضا
خدا حاج محمود رو حفظ کنه عمر طولانی بهش بده، مداح اگه برای رضای خدا نخونه شاید ی مدتی چندنفری دورش جمع بشن ولی در نهایت ....،قدرت و مشهور شدن و این صحبتها به حاجی نمیچسبه و ظاهرا یک سری دوستان از عشق مردم به ارباب و حضورشون تو هیئت که واسطه اون هم نوای گرم و برآمده از جان حاج محمود کریمی هستش که اگه اینطور نبود بر جان ما نمینشست،فقط و فقط لطف ارباب به ایشون بوده ناراحت میشن و از این نکته غافل شدن که چراغ این مجالس را ایزد برافروخته و هرکس پف کند ریشش بسوزد
نوکرا ارباب مظلومیت محبوبشان را به ارث برده اند
صل الله علیک یا مظلوم (1077148)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۱۸:۱۷
 
دم رادان گرم که گفت اینا اارذل اوباش نیستن . در ضمن یه استاد دانشکاه رو با قمه زدن چرا واسه ایشون مجوز اسلحه صادر نمیشه مگه ایشون ایرانی نیست به این میگن تبعیض (1077161)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۳۶:۵۱
 
اگر کسی از قبل مورد تهدید باشه در شرایطی خاص تا رفع تهدید مجوز حمل سلاح به اون داده میشه این با استاد دانشگاه یا پسر من که توی کوچه خودمون مورد حمله چند زور گیر واقع شد متفاوت است. (1077694)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۲:۲۳:۳۶
 
حسن
فکر می کنم استفاده از سلاح باید در مقام دفاع باشه نه تهدید..
حالا باید در دادگاه ثابت بشه چه چیزی آقای کریمی رو تهدید کرده که مجبور به استفاده از اسلحه شده..؟؟؟! (1078038)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۶:۱۶:۴۳
 
مشكل اينه كه اين آقا چرا بايد مجوز حمل سلاح داشته باشه؟
يعنى هر كى معروف باشه بايد بهش مجوز حمل سلاح بدند؟
پس اگر اينطوره همه بازيگران و خوانندگان معروف ايران هم بايد با خودشون اسلحه حمل كنند !!!! (1077167)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۴۶:۲۳
 
نه هر کی، شما تمام مطلب رو ببین نه یک تکه از حرف رو،
این ربطی به شهرت نداره، هر شخصی که ثابت بشه مورد تهدید خاص واقع شده که این شرایط هم قانونی و تعریف شده است تا رفع تهدید به او اسلحه می دهند به دلیل اینکه امکان محافظت برای پلیس در تمام موارد وجود نداره؛ خدایی نا کرده شما هم اگر مورد تهدیدی در زمینه های خاص باشی و این برای سیستم قضایی کشور مشخص شود به شما جواز داده خواهد شد.
در حال حاضر وهابیت طرح عظیمی برای سرقت، ترور و اگر نشد ترور شخصیت کسانی دارد که در مسیر احیای مراسم عزاداری فعال هستند و این حتی شامل خانواده ها و حتی فرزندان کوچک آن ها هم می شود. بدون شک این ماجرا به کریمی هم ختم نخواهد شد. (1078743)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۹:۴۱:۳۹
 
آشنا
هشدار... هشدار......هشدار
در قضیه حاج محمود کریمی بسیاری از افراد دارند در دام منوچهر ساچمه چی یا منوشه امیر یهودی صهیونیست می افتند. (1077188)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۱۳:۴۵
 
علیرضا عارفی
سلام لطفا برای اینکه دچار سو تفاهم نشویم بفرمائید علت داشتن حمل اسلحه برای یک شهروند عادی چیست (1077193)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۱۶:۵۸
 
علیرضا آتوت
ایشون شهروند عادی نیستند (1078547)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۲۳:۲۸:۵۲
 
علی
... من که کریمی رو به خاطر اینکه صدای گرمی داشت و داره و در رسای اهل بیت خونده دوست دارم و خواهم داشت... یا علی مدد (1077195)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۱۹:۲۳
 
يعني چي با با روضه‌هایش اشک ریختیم، با نوحه‌هایش سینه زدیم و دم گرفتیم، با مناجات‌هایش خیره به آسمان شدیم... (1077199)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۲۱:۵۳
 
معنی ش راهم بگیم نمی فهمی !! (1078188)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۲۵:۲۸
 
عزیزی
سلام راستی همه خبر داریم همه سر کاریم راستی از مهدی هاشمی و دادگاه حضرات هاشمی چرا خبری نیست (1077212)
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۳۶:۰۹
 
احسان
دفاع ناحق وقضاوت ناحق هر دو اشکال دارد (1077213)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۳:۳۶:۳۹
 
رسول
شما وایسا تا مغز استخونت فاسد شه ، بعد یه جوری می شه دیگه...بی خیال بابا...از این آقا بت ساختید...یارو تحمل یه تصادف رو نداشته! (1077232)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۱۶:۱۶
 
تصادف!!! شما اونجا بودی؟؟؟
یا بر حسب تمایلت موضع گیری می کنی؟ (1077701)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۲:۲۵:۴۱
 
علی
من نمی فهمم چرا یکی از منبری های تهران مرتکب چنین خطایی نمی شود ؟.... (1077236)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۲۰:۵۲
 
اگرمی فهمیدی باخودت می گفتی چرابعداز20-30سال این اتفاق افتاده وتابحال کوچکترین خطایاحتی بی ادبی حرف زدن ازایشون دیده نشده .... (1078190)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۲۷:۰۵
 
احسان
فقط اینو بگم یک دهم سایتهایی که در مورد این موضوع علی رغم نامشخص بودن بسیاری از زوایای آن مطالب با آب وتاب ومفصلی می زنند در مورد موضوع پرونده ی اثبات شده و گسترده آقای "م. ه" و خاندانش یک کلام توجه کنید:حتی یک کلام هم نزدند و نمی زنند و نخواهند زد. و این یعنی عدالت در خبر رسانی به مردم!!!! (1077245)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۳۴:۰۸
 
37
چه خوبه که وقتی هنوز چیزی مشخص نشده به کسی تهمت نزنیم تا بعدا اگه اشتباه بود وجدانمون در عذاب باشه البته اگر...! (1077253)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۰:۵۸:۲۶
 
درود بر کریمی (1077255)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۱:۰۱:۴۸
 
درود بر کریمی سیب سرخی هلالی ارضی حدادیان میرداماد اکبری مختاری رمضانی و همه ی مداحای ولایتی (1079245)
United Kingdom
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۹:۴۷:۵۱
 
ميدونيد چرا هيچ حرف مستندي از دادگاه گفته نشد چون ايشون غرور گرفته و خودش رو فراتر از قانون ميدونه.... (1077270)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۲:۱۸:۳۸
 
ممنون از اطلاع رسانی تون (1079247)
United Kingdom
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۹:۴۸:۰۸
 
بنظرمن ایشان اصلأ وابدأخلافی مرتکب نشده.... (1077283)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۴:۴۴:۴۷
 
اينكه شما روز اول نوشتيد سايت هاي صهيونيستي خبر سازي كرده اند قضاوت نبود ؟ .... (1077287)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۵:۵۵:۳۴
 
متأسفانه اشتباهی مثبت دادم.
سایتی که از صهیونیست ها خط و مشی می گیرد و مورد حمایت اسرائیل است آیا صهیونیستی نیست؟ (1077707)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۲:۲۸:۰۳
 
مدافع صهیونیستها هم که هستی !! (1078193)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۲۸:۱۴
 
شما ببخشید که به مواضع اعتقادیتون برخورد (1079249)
United Kingdom
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۹:۴۸:۴۹
 
همه مشکلات کشور حل شده ومردم در اسایش بسر میبرند جز همین یه مشکل باقی مونده!!!!! (1077291)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۶:۵۶:۱۵
 
میرکاظمی
اتفاقا دوست عزیز دقیقا ریشه مشکلات ما قدرت دادن به یه قشر خاصه.. (1077865)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۴:۱۲:۵۴
 
ریشه اش هم برمی گرده به قدرت دادن به خانواده هاشمی و...... (1078194)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۲۸:۵۷
 
مهران
من نمیدونم اونجا دقیقا چه اتفاقی افتاده ولی اگر جناب کریمی در دو موردی که گفته اراذل و اوباش به من حمله کردند و همچنین شب با خانواده اش در ماشین بوده و حقیقت غیر از این باشه بهتره از مداحی در صدا و سیما کنار گذاشته بشه نه به خاطر تیراندازی بلکه به خاطر دروغ گفتنش.کسی که مداح اهل بیته و روایت اهل بیت را بیان میکنه نباید دروغ بگه .انشاا... که راست گفته باشه (1077399)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۹:۱۲:۱۸
 
این استدلال ها رو از زبون خودش یا مصاحبه رسمیش شنیدی یا از گمانه زنی های سایتها؟
به نظر عقده ای ها علیه مداحی دارن عقده گشایی م یکنن و برا همین اخبار ضد و نقیضه (1077451)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۹:۵۲:۴۴
 
شما که کاملا بی طرفانه طرف را ضایع کردی رفت چرا طرف دیگرش را نگفتی جناب؟! (1077708)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۲:۲۹:۰۵
 
از نظر شما فقط حرفی بی طرفانه اس که مدنظر شماس (1079250)
United Kingdom
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۹:۴۹:۴۳
 
رضا
به نظر من هم درست نیس با یه کسی که شب وروزش با امام حسین بوده اینجوری رفتار بشه حرف من اینه که نباید قضاوت کرد همین اگه مقصره قانون هس اگه نیس خب خدارو شکر. (1077438)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۹:۴۲:۳۶
 
اینها باشه بعدا".......گفتن زنجانی قبلا"راننده ریئس بانک مرکزی بوده این یعنی چی؟ (1077440)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۰۹:۴۳:۰۳
 
محیا درویشی
به نظر من یه عده آدم بیکار نشستن تا ببینن چه اتفاقاتی واسه آدمای معروف میفته بعد دو تا هم میذارن روش تحویل جامعه میدن ماشالله اینقدر هم مردم دهن بینن با یه شایعه میگن آهان فلانی این کارو کرد؟نمیگن شاید یه دعوای ساده یا بحث معمولی باشه که مردم اینقدر بزرگش میکنن واقعا متاسفم براشون...؟؟ (1077511)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۰:۳۸:۵۷
 
من یه پوشه باز کردم و زمانی که خبری می شود با توجه به نوع اخبار آن ها دسته بندی می کنم. اگر به روند برخورد و زیر سوال بردن شعائر مذهبی توجه بفرمایید می بینید که با چه ظرافتی تخریب این مسیر طراحی شده است. برای ردیابی از ماجرا ورود ارگ در مراسم عزاداری و تعطیل کردن هیئت های محلی به اسم اینکه راه افتادن آن ها در محله باعث ترافیک می شود شروع کنید. قبلا از ابتدای محرم هیئت ها بودند که عزاداری را سطح خیابان و شهر می آوردند ولی در حال حاضر کوچه ها ساکت است مگر روضه خوانی در منازل یا مسجد که آن هم نباید صدایش بیرون بیاید و زدن و رقصیدن تا ساعت 3 صبح برای یک مجلس عروسی و بله برون مانعی ندارد. بررسی بفرمایید (1077717)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۲:۳۴:۴۳
 
من هم قصد قضاوت ندارم و البته از دوستاران حاج محمود کریمی هستم.
اما به قول فرمایش رهبر کبیر و فرزانه، اگر ملاک حال افراد باشد، پس پیشینه ی آنها به کار نمی آید، مگر به توبه(منظور بازگشت از اعمال است، نه اینکه خدای ناکرده خواسته باشم بگویم محمود کریمی گنه کار است و باید توبه کند)...
به هر صورت مسئله ی اسلحه قابل چشم پوشی نیست...واینکه چگونه ایشان مجوز حمل اسلحه دارند و اینکه با داشتن قابلیت های جسمی،چرا مستقیم دست به اسلحه برده اند....همه و همه....مسایلی است که سوال اذهان عمومی است...و تا به حال هیچ کس پاسخگو نشده....
حق بدهید که مردم گمانه زنی بکنند و (حتی)موهومات ببافند!!!! (1077527)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۰:۵۰:۰۰
 
شما که ادعای رفاقت با کریمی داری پس باید اهل سینه زنی و حسینیه باشی، شما بفرمایید آیا سیره امت اسلام است که درباره چیزی که نمی دانند گمانه زنی کنند یا باید به دنبال دانستن بدون پیش داوری باشند.
درباره اسلحه مجوز دار هم مطمئن باشید بدون دلیل خاص به کسی داده نمی شود باید تهدیدی جدی وجود داشته باشد. (1077728)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۲:۴۳:۳۱
 
ستاره دوستی
من حتی شک دارم که ایشون مجوز حمل اسلحه داشته باشن.شاید گفتن که آبروداری کرده باشن ،شاید (1080142)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۱:۴۶:۴۳
 
عاشق امام حسین
نمیخوام قضاوت کنم حق با کی بوده ... (1077797)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۳:۱۹:۲۷
 
محمد
دوستان قطعا افرادی که به حاج محمود حمله کردن 2 -3 تا زورگیر و ارازل و اوباش نبودن که اتفاقی وسط اتوبان ایشون و دیدن .حتما ایشون و طبق برنامه زیر نظر داشتن. احتمالا قبلا هم سوقصد هایی به ایشون شده که مجوز حمل سلاح برای ایشون صادر شده. پس لطفا تا از چیزی مطمئن نیستیم چهره ی کسی و تخریب نکنیم. در ضمن من با این جمله کاملا موافقم که عزت و ذلت دست خداست. دشمنان اسلام و شیعه همیشه دنبال تخریب بودن . تو این سالها کم دشمن نداشتیم. تو رو خدا آب تو آسیاب دشمن نریزیم. دشمن همین هجمه های داخلی و میخواد. میخواد جوان های ما به حاج محمود و دستگاه امام حسین بد بین بشن. میخواد برای شخصیتهای بی حاشیه حاشیه سازی کنه. حواسمون جمع نیست (1077770)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۳:۰۵:۳۵
 
سیدامیدمیرئی
سلام.
محمود کریمی چهره ای هست شناخته شده که نیاز به تعریف وتمجید ویاحمایت من حقیر را ندارد.ایشان یک معلم اخلاق به تمام معنا هستند واین هم یک حرکت از پیش برنامه ریزی شده است که اگر دقت کنیم صددرصد دست وهابیون و صهیونیست هارا در آن خواهیم دید.که میخواهند یک خادم وذاکر اهلبیت راتخریب کنند که مطمین باشید خود اهلبیت جواب آنهارا خواهند داد.یا علی و علی نگهدار شیعیان ومحبین خود هستند . (1077772)
United Kingdom
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۳:۰۶:۱۶
 
عشق به خداوند نه بنده
..
من شخصا منتظرم حکم خدا در موردش اجرا بشه (1077802)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۳:۲۰:۱۷
 
عشق به بندگان خدانداشته باشی خدانگات هم نمی کنه برو وهابی !! (1078203)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۳۲:۵۴
 
دوست داشتن دوستان خدا امری است توصیه شده ... (1078204)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۳۳:۳۸
 
ناشناس
بابا مامور نیروی انتظامی ستوان دوم علی اکبر... قاضی دادگاه هم بدون هیچ تحقیقی حرفای مامور رو تایید کرده پس بگیرید این قضیه هم چطور میشه (1077855)
Germany
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۴:۰۲:۴۵
 
ملاک شرع وقانون است ان هم برای همه به طور مساوی چه بسیارند انسانهای بدی که عاقبت به خیر میشوند و ... (1077913)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۴:۵۵:۵۴
 
ايراني
.... قانون مداح و غير مداح نمي شناسد .... (1078028)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۶:۱۰:۰۸
 
بصیرت
عزیزان من اقای کریمی خار چشم وهابیون تکفیری ها هست باید تلاش کنیم دشمن داخلی
وخارجی که به این کارها عادت کرده ومن وشما را به جون هم می اندازد اگاه باشیم ودوری کنیم
اگر خدای ناکرده اتفاقی برای اقای کریمی می افتاد زمین وزمان را مقصر می دانستیم که چرا برای مداح اهل بیت محافظ ویا برای دفاع از خود مجوز اسلحه ندادیم (1078058)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۶:۲۸:۱۰
 
هدایت
چرا مظلوم نمایی ؟ چرا سوء استفاده از احساسات مردم ؟
چون اشخاصی مانند حدادیان و کریمی مداح معروفی هستند باید اسلحه شخصی داشته باشند ؟
.... (1078089)
Sweden
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۶:۵۱:۵۷
 
به توچه.!!! (1078200)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۳۱:۵۶
 
حرف بد نزن بچه شیعه شاید واقعا براش سوال شده ولی داره سوالش رو بد می پرسه!
بله در موارد خاص که در قانون وجود دارد شخص می تواند از سلاح با اخذ مجوز استفاده کند که مسئولیت آن هم بقدری سنگین است که نداشتن آن راحت تر است. برخی از مداحان و سخنران های مذهبی هم خودشان و هم خانواده های شان از طرف وهابیت به شدت تهدید می شوند. تا جایی که من اطلاع دارم در یک روز سه کمین برای یک طلبه مبلغ گذاشته شد و در نهایت به دست نیروهای ترور افتاد. جنازه اش مثله شده بود. این دست اخبار را یکی یا دو سایت میزند و بعد هم خیلی راحت هم فراموش می کنند. ولی اخباری چون کریمی در هزاران بوق دمیده می شود. (1078754)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۹:۵۵:۲۷
 
چرا آقای مهدی هاشمی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این که معروفم نبود که....
پیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر؟؟؟ (1078804)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۵۳:۱۴
 
اميد
به نظرم نقد شما بر اين خبر از بقيه نقدها منصفانه تر است
اما تندروي از هر دو سو بد است نه ايشان يد موسوي دارند و نه بري از خطا و اشتباه هستند در برابر قانون بايد به سيره علي (ع) مراجعه كنند و پيش از آنكه مخالفين رو منافق يا مغرض بخوانند شفاف سازي كرده و اگر هم خطايي صورت گرفته است ... حق نوكري سيد شهدا(ع) رو به جا آورده و از مردم عذرخواهي كنند تا بر عزتشون اضافه بشه (1078093)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۶:۵۴:۳۵
 
مهدی
چرا پای امام حسین را وسط میکشید.امام حسین کی و کجا گفته حالا که مداح منی تا کسی حرفی بهت زد دست به اسلحه ببر.اینها توجیه هست.مداح امام حسین باید همه کسانی را هم که از دین فراری اند به دین و ایین امام حسین بازگرداند نه اینکه... (1078102)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۷:۰۰:۳۸
 
باانصاف امام حسین شناس !!!! این مداح الان چندساله مداحی می کنه ؟؟؟ اینهمه حرف شنیده وتهدید شده چراتابحال کسی ازش چیزی ندیده ؟!! برو برو ازخداخجالت بکش (1078199)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۳۱:۲۹
 
.... تکلیف حاج محمود کریمی معلوم است... (1078105)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۷:۰۲:۵۲
 
تومعلوم کردی ؟!!! (1078198)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۳۰:۱۴
 
نباید به این زودی قضاوت کرد (1078125)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۷:۱۴:۳۸
 
عباسعلی
...
خدایا به حق خون گلوی علی اصغر قسم همه ما را عاقبت به خیر بگردان و این حاج محمود کریمی را هم شاید صلاح بوده اینطور تلنگری بهش بزنی برای ما و بچه امام حسینی ها حفظ بفرما
نوکر همتون_عباسعلی (1078144)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۷:۳۲:۱۵
 
محسن
خب الان این موضوع چی رو روشن کرد ؟ یعنی فقط قضاوت نکنیم ؟ کسی قضاوت نکرد . مردم گفتن که چرا یه مداح باید سلاح گرم حمل کنه . اگر مردم معمولی دچار مشکل مشابه می شدن آیا باید با خود سلاح داشتند ؟ مجوز سلاح برای یک مداح چه صیغه ای است ؟ مگر همه در مقابل قانون برابر نیستند ؟ (1078159)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۷:۵۱:۰۸
 
در قانون اگر کسی مورد تهدیدی تعریف شده باشد برای او محافظ قرار می دهند و در صورتی که امکان محافظت از او به دلیلی وجود نداشت به او تا رفع تهدید اجازه حمل سلاح داده می شود.
این قانون شامل حال همه هست. وهابیت هم برای مبارزه با تشیع به صورت جدی کمر همت بسته و گاه مبلغین یا مداحان بزرگ و حتی خانواده های آن ها در معرض تهدید قرار می گیرند. چند سال پیش هم یک طلبه جوان به همراه همسرش و سه فرزند خردسالش در منزل شان در قم ، نیمه شب ذبح شدند. ولی چون این اخبار برای کسی اهمیت ندارد خبرگزاری ها آن را مطرح نکردند. (1078766)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۰۳:۴۰
 
دوستدار نوکر امام حسین
هر اظهار نظری الان یا از روی حب است یا بغض.در شرایط فعلی وظیفه ی ما اینه که در مقابل تبلیغات و تهمت های رسانه های غربی بایستیم.الان برای ماو انها حاج محمود عزیز اولویت ندارد بلکه مهم ارباب حاج محمود است.
در زلف چون کمندش ای زلف مپیچ کانجا
سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت
یا علی (1078167)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۱۳:۱۰
 
لاله
... حرف دل مارو زدی (1078217)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۴۷:۱۳
 
شعر قشنگی بود (1078242)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۰۲:۵۶
 
اكبر
اره والا خود ارباب حافظش باشه ايشالا (1079191)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۸:۴۷:۰۵
 
رضا
مقاله خوبی نوشته اید برای افراد نفهمی مثل من جذاب است ... (1078185)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۲۲:۴۲
 
مصطفی
خدای حاج محمودم کریمه
من صبا با روضش بیدار میشم
واسه اربابم سینه میزنم
شبم با روضش میخوابم
خدا کریمه..... (1078241)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۰۲:۴۴
 
رضا
سلام.
اگر یک درصد هم احتمال میدیم که اشتباه میکنیم نباید با آبروی کسی بازی کنیم. مولا فرمود: آبروی مومن از کعبه بالاتر است (1078256)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۱۴:۱۹
 
جلیلی
جهت رعایت حق باید ایشان را محاکمه کرد (1078280)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۲۵:۵۰
 
جرم ایشان به شما ثابت شد که برای رعایت حق می خواهی او را محاکمه کنی؟
صبر کن تحقیقات اولیه تمام شود بعد قضاوت کن. (1078768)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۰۶:۱۷
 
و قطعا هر حکمی خلاف چیزی که شما و امثال شما میخواین (یعنی اعدام و حبس و ...) بی عدالتیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1078965)
United Kingdom
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۴۱:۳۵
 
رصا
حقیقتا چرا ما اینقدر علاقه به قضاوت داریم و حتی قبل از آنکه از جزئیات یک ماجرا که در قضاوت بسیار موثر است خبردار شویم، حکم می‌دهیم؟ حرف‌هایی که تا کنون از جزئیات ماجرای درگیری حاج محمود کریمی منتشر شده، هیچ کدام ابزار قضاوتی عادلانه را به مخاطب نمی‌دهد. در چنین شرایطی قضاوت کردن منطقی است؟ صرف اتکا به شنیده‌هایی که ممکن است تایید یا تکذیب شود، نمی‌توان کسی را محکوم کرد و این از مسلمات عقلی است. (1078292)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۳۶:۵۰
 
اکبر
چقدر سخت است که امروز شاهدیم بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی همصدا شده‌اند تا با اطلاعات غیر موثق و ناقصشان حکم صادر کنند و یکی از مداحان کشور را زمین بزنند، غافل از آنکه عزت و ذلت دست خداست. (1078294)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۳۷:۴۵
 
علی
فراموش نکنیم که تا کنون چهره‌های بسیاری فدای این قضاوت‌های شتابزده و عجولانه ما شده‌اند. (1078296)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۳۸:۲۸
 
مجیدعلی یاری
کسانی که حاج محمود راتخطئه میکنن ای کاش کمی غیرت داشته باشن خیانت امثال شجریان روبه مملکت وشهدافراموش نکن (1078849)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۱:۳۱:۲۴
 
مجید علی یاری
خیانت های امثال شجریانها فراموشتون نشه حاج محمودتاج سرهمه ماست (1078855)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۱:۳۴:۵۲
 
حمید
اصلا به این موضوع اندیشیده‌اید که تخریب «بی‌مبنا»ی فردی که محور یکی از بزرگترین مجالس اهل‌بیت است، دست کم باعث تضعیف همان مجلس و در نتیجه کمرنگ شدن حضور جوانان می‌شود؟ (1078299)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۹:۴۰:۱۸
 
هدف این تخریب ها هم همین است (1078770)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۰۸:۰۳
 
ملت ایران با تمام وجود از حاج محمود دفاع می کند و قوه ی قضاییه باید هرچه سریعتر اراذل و اوباشی که مزاحم ایشان شدند را محاکمه کند (1078370)
Czech Republic
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۲۱:۰۱:۰۸
 
مردمی
خیلی ها بدون جرم مجازات شده اند نه جسمشان بلکه شخصیت و آبرویشان.
متاسفیم (1078437)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۲۲:۰۵:۳۹
 
داداشی
میگم چرا هیچ کسی در مورد دادگاه مهدی هاشمی و تاخیرش یک ذره از این حرفها نمی زند؟! خداییش کدوم مهمترند؟ (1078455)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۲۲:۱۴:۴۷
 
مصطفی
حاج محمود دوست داریم غمت بخوره تو سر بدخواهات .اگرم خطایی کردی باید جزاشو ببینی ولی تعجب من از این بود که چقدر بعضیا نسبت به تو کینه داشتن که این شلم شوربا راه انداختن (1078492)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۲۲:۳۲:۳۹
 
007
لــــــــــــــــــــــــــــــــطــــــــــفــــــــــا زود قضاوت نکنیم (1078500)
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۲۲:۴۳:۲۴
 
تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره؟ مه همین شما نبودید که روز اول اون بنده های خدا را اراذل و اوباش خواندید. راستی دادگاه صالحه منظورت همونی که سعید حدادیان را با اون حرفهای زشت و رکیک به 50 هزار تومان محکوم کرد. فارغ از اینکه مشایی هر کسی که بود. برو پدر امرزیده (1078578)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۰:۱۹:۴۲
 
مسلم ممشلی
صد کار نیک کردم و دیده نشد،همه دنبال یک اشتباه منند.اینجانب حاظرم اگه هر حکمی که درمورد حاجی قراره صادر بشه،ایشان تبرعه گردیده ومن بجایشان مجازات شوم،ولی از انجا که دهه ی فاطمیه نزدیک هست،ایشان آماده ی دهه ی فاطمیه شوند.از مینودشت، (1078607)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۱:۳۳:۲۲
 
رضا
سلام یه جور حرف میزنی انگار آقای کریمی معصوم منزه از گناه کسی که از امام حسین دم میزنه رو خودش کنترل داره (1078641)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۳:۰۲:۱۷
 
آیا کار ایشون خلاف اخلاق اسلامی نبوده؟ یک مداح اهل بیت در یک مشاجره باید دست به اسلحه ببره؟ایشون تحت هیچ شرایطی نباید تیراندازی میکرد. (1078656)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۴:۵۲:۰۲
 
شاید فثط ماجرا یک مشاجره نبوده، شاید مسئله فراتر از این است، بهتر نیست صبر کنیم؟! (1079853)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۴۶:۳۰
 
علی
به نظر میرسه باید صبر کنیم ببینیم چی میشه و قضاوت عجولانه نکنیم (1078675)
Russian Federation
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۷:۴۰:۳۱
 
جالبه جهان هم خوب توجیه میکنی اولش که گفتی اینا اراذل اوباش بودند حالا هم که میگی انسان اشتباه میکنه چرا بزرگنمایی میکنید !! ولی انصاف هم بد چیزی نیست آیا واقعا اگر یه نفر عادی علیه این مداح اسلحه میکشید بازم همین حرفارو میزدید؟ آیا اونوقت مثل داستان قمه کشی اون دوتا جوانی نمیشد که دست به زورگیری زدند و به خاطر 70 هزار تومن سرقت حکم اعدامشان بلافاصله در پارک هنرمندان اجرا شد؟ به نظر من اگر نمیتوانید کاری برای مردم و حق و حقوقشون بکنید لا اقل به عدالت اسلامی ضربه نزنید .میدونم نظر منو به اشتراک نمیگذارید ولی امیدوارم به دست نویسنده این مطلب برسه تا بلکه نگذاره انسانیت در درون خودش به طور کامل بمیره (1078739)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۹:۳۷:۲۵
 
جالبه!
حقیقت امر که بر شبکه های وابسته خارجی که دائم اعتقادات مردم رو زیر سوال می برند آشکار شد و حکمش را هم شما صادر کردید!
بریم به خاطر اینکه سایت ها و شبکه خارجی محکومش کردند اعدامش کنیم؟؟؟

این رسم اعتماد و قضاوته مسلمون؟
به حرف دشمنت اعتماد می کنی ولی تا قضاوت قاضی صبر نمی کنی؟ شاید واقعا بی گناه باشه. (1079861)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۵۱:۴۱
 
عجب حقیقتا این حرف ها را برای این مداح عزیز و محترم می گویید ولی از دیگران غافل می شوید............عادلید؟ (1078772)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۰۹:۱۵
 
در مورد حادثه حاج محمود:
1- تخریب هیچکس با اتهام و بدون اتهام جایز نیست.
2- بزرگ کردن ایرادات از همه کس اشکال دارد حتی مخالفین سیاسی! دفاعهای غیر منطقی مانند نظرات آقای حدادیان هم کار را پیچیده تر میکند.
3- کاری که برای همه امکان پذیر نیست (از جمله حمل سلاح و رانت اقتصادی و سیاسی و رسانه داشتن) با اقبال منفی مردم مواجه میشود.
4- مردم دوستدار اهل بیت از سخنران و مداح چهره صادق و پاک و دلسوز و دارای مروت و جوانمردی و صمیمیت در ذهن دارند که با رفتار خشن جور در نمیاید.
5- ایشان باید ضمن توضیح در مورد خطای احتمالی پیش آمده، از اینکه بخاطر عصبانیت چنین اتفاقی افتاده باید از جامعه مخاطبین خود عذرخواهی کنند تا همان حاج محمود دوست داشتنی باقی بمانند.... (1078793)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۳۸:۵۴
 
اگر مقصر هم نبود باید بیاد و عذر خواهی کنه؟
شما مطمئن هستی عصبانی شده و به خاطر عصبانیت این کار رو کرده؟
... (1079865)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۵۶:۳۵
 
محمد
همه این اتفاقا بعد اون برنامه شب یلدای شبکه 3 رخ داد.
دیدید چطوری از مقام امام(ره)وامام خامنه ای دفاع کردن؟؟؟
خب معلومه هر کس دیگه ای اینطوری دفاع کنه افراد ضدانقلاب شروع به تخریب شخصیت ایشون می کنن.
شما اول ببین اصلا این قضیه صحیحه بعد قضاوت کن!! (1078807)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۵۸:۴۵
 
دقیقا مسئله جدی ترازیک تعرض است !!! (1080082)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۰:۰۴:۲۴
 
میترا
فراموش نکنیم که تا کنون چهره‌های بسیاری فدای این قضاوت‌های شتابزده و عجولانه ما شده‌اند. !!!
جهان جون یادته چقدر از دولت قبلی ابرو بردی ؟؟؟ یادته ؟
همین اقایون مداحان یادشونه چه چیزایی بار دولت قبلی میکردند ؟؟
خوبه همیشه ادم منصف باشه
لطفا تائید کن (1078856)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۱:۳۸:۳۲
 
بیطرف
امام حسین نیازی به محمود و مداح نداره.هرکسی مسول کاری خودشه.من امام حسین رو با اینا نشماختم... (1078938)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۰۹:۲۱
 
امام حسین نیاز به من و امثال من و احمد و محمود نداره اما اصل تولی و تبری یعنی دوست داشتن برای خدا و دشمن داشتن برای خدا از ضروریات دین و لازمه مسلمانی است.
شما هم درست می فرمایید ما امام حسین را باش شخصیت خودش شناختیم ولی کسانی هم بودند که معرف این شخصیت به من و شما شدند؛
ماجرای کریمی هم بررسی خواهد شد یا مقصر است یا نیست. قضاوت در این پرونده با من و شما نیست. باید صبر کنیم تا حقیقت آشکار شود. (1079866)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۶:۰۱:۱۸
 
حديث
به نظر من مشكل ما شيعيان اينه كه پيشوايان ديني مون رو از روي اشخاص ميشناسيم و مريد افراد ميشيم .... (1080187)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۳:۰۲:۰۹
 
ظاهراشمااصلانیازبه هیچی نداری خودت قضاوت می کنی وخودت هم تصمیم می گیری . اگرامام حسین وواقعه عاشورا وامثالهم نیازبه مداح نداشت چراائمه معصوم ما بعدازاین واقعه یاخودمجلس می گرفتند ومدح می کردند وعزاداری ویاکسی رابرای اینکار می گماردند ، شماازکدام منبع این ادعا رامی کنی ؟؟ (1080081)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۰:۰۳:۰۶
 
سجاد
عده ای که بغض دستگاه اهل بیت دارن یا عده ای که بغض و حسادتی نسبت به این عزیز دارن دارن خودشونو نشون میدن...
من دفاعی از حاج محمود نمیکنم ولی حتی اگه ایشون صددرصد مقصر باشه قضاوت های عجولانه و بی مبنای این عده به طور تام نشون دهنده ی بغض اینها نسبت به نوکر امام حسین است
شماها که چشم دیدن نوکرشو ندارین مطمئن باشین اگه زمان امام بودین خیلی راحت تر ازین حرفا روی امام و خونوادش شمشیر میکشیدین

هر رایی هم که دادگاه صادر کنه مطمئن باشین این عده ی کینه ای ارام نمیشوند و در هر صورت خواستار محاکمه ی بیشتر خواهند بود چه برسد به اینکه اگه واقعا ایشون در این حادثه مقصر نباشد و رای دادگاه به نفع ایشون بشه...
خدا همه رو هدایت کنه
امام حسین خودش هوا نوکرشو داره (1078961)
United Kingdom
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۳۶:۳۲
 
سلام به نظر میرسه که در این خصوص بجای هوچیگری و داد و قال کردن بعضی از آقایونی که قطعاً در جریان قتنه خیانتهای زیادی به مردم و نظام و شهدا کردند،لطفاً هم ساکت باشن و هم حداقل از طرفین دعوا بپرسن که موضوع چی بوده و بعد صادقانه و عادلانه قضاوت کنن. اگر به این حرفا باشه که روحانیونی که با جرج سوروس ارتباط گرفتن و خودشونو رهبر رقاصه ها میدونن اول باید خلع لباس بشن و بعد هم باید برن گردو بازی کنن. حاج محمود کریمی از بزرگان هیأتیهای کشوره و باید با دقت بیشتر درباره ایشان و همه کسانی که دارن صادقانه و مخلصانه در دستگاه سید الشهدا نوکری می کنن حرف زد. ایشان با لامذهب های لاعبالی که دنبال فسق و فجور و لجن پراکنی هستند خیلی فرق دارند. (1078967)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۴۳:۱۵
 
عبدالزهرا
فقط امیدوارم ماجرای رضاهلالی رو یادتون نرفته باشه که خواستن زمینش بزنن ولی امام حسین اونو محبوب تر کردودشمنای دستگاه اهل بیتو خوارترکرد.خداکنه بچه هیئتی ها گول این همه بدگویی هایی که داره درمورد مداحی میشه که حق اشک گردن هممون داره رو نخورن (1079029)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۴:۵۵:۱۱
 
به نظر میاد بعضی ها امیدوارن بچه هیئتی ها گول بخورند!!! (1079868)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۶:۰۲:۴۶
 
مهدی
سلام دوستان. چرا ما باید به راحتی به چیزی که خودمون حضور نداشتیم و ندیدیم دامن بزنیم.امام علی(ع) می فرماید: ای مردم چیزی که خود با چشمانتان ندیدید بازگو نکنید اگرم دیدید باز بازگو ننمایید چون آبروی یک مومن بالاتر از یک حرف و سخن می باشد. اونم فردی که عمرو زندگیش و تو راه اهل بیت و خدا گذاشته. (1079052)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۵:۱۴:۴۷
 
آقا من بچه هیاتی بچه حزب الهی بچه شهید و... هستم اما ازین مداحها بدم میاد اینا جای گوگوش و حمیرا رو گرفتن!!!بیلبرد میزنن برای مراسما درشت مینویسن با مداحی حاج .... زیرشم کوچک مینویسن با سخنرانی مثلا آیت الله احمد خاتمی!!!!مداح باید گم نام باشه نه اینکه تبدیل بشه به اینی که الان هستن!!! (1079065)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۵:۲۹:۳۹
 
کی گفته مداح باید گمنام باشه گرامی؟! (1079870)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۶:۰۴:۲۳
 
یک عده دوست دارند خیانت سیاستمداران را به این موضوع گره بزنند چرا؟ خاتمی اگر خیانتی کرده چون رییس جمهور یک کشور اسلامی بوده وکار خلافش قابل قیاس نیست با کار خلاف یک مداح معروف هست؟ خلاف و خیانت امثال خاتمی کشوری را درگیر فتنه کرده و میکند ولی این مداح معروف فقط یک فرد مشهور است و اصلا قابل مقایسه نیستند. لطفا توجه شود (1079135)
Sweden
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۶:۵۴:۰۳
 
بنده خدا
سلام
اعمال انسان ابعاد گوناگوني دارد . وقتي يك عمل با عمل ديگر مقايسه مي شود ، مقايسه ممكن است از ابعاد مختلفي صورت بگيرد . در مقايسات بايد دقت كنيم كه مقايسه از چه بُعد و چه جهتي انجام گرفته است و به ورطه گناه نیفتیم
رسول خدا (ص) وصاياي خودش را به ابوذر بيان مي كند مي فرمايد:
« يَا أَبَاذَر إِيَّاكَ وَ الْغِيبَةَ فَإِنَّ الْغِيبَةَ أَشَدُّ مِنَ الزِّنَا؛ از غيبت دوري كن. چون غيبت از زنا سخت تر است» . در ادامه ابوذر مي گويد كه گفتم :چرا اين گونه است ؟
حضرت در پاسخ فرمود:«لِأَنَّ الرَّجُلَ يَزْنِي فَيَتُوبُ إِلَى اللَّهِ فَيَتُوبُ اللَّهُ عَلَيْهِ وَ الْغِيبَةُ لَا تُغْفَرُ حَتَّى يَغْفِرَهَا صَاحِبُهَا»(1) يعني علت سخت تر بودن اين است كه شخص زناكار مي تواند توبه كند و خداوند متعال توبه او را قبول نمايد. اما در غيبت تا زماني كه شخصی که از او غيبت شده ،از شخص غيبت كننده راضي نشود و وي را نبخشد، قابل بخشش نيست»


دوستان حاج محمود خودش باید جوابگو باشن به من وشما ربطی نداره ما می تونیم مداحیشون رو گوش کنیم یا نه
اما حق تهمت زدن به کسی چه خوب چه بد چه نوکردستگاه سیدالشهدا یا یه آدم عادی رو نداریم

مثه آقاحمید علیمی اصفهان صد هزارتا اراجیف پشت سرش گفتن آقا حمید ضرر نکرد اونا که تهمت وغیبت کردن بار گناهشون سنگین شد

چراغی را که ایزد برفروزد
هرآنکس پف کند ریشش بسوزد

یا علی (1079174)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۸:۲۳:۳۰
 
آفرین (1080074)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۹:۵۸:۴۰
 
دقیقا به همان علت که عزت و ذلت دست خدا است ... امید وارم ایشون ذلیل نشند که خیلی ضایع می شه ! (1079206)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۹:۰۶:۴۶
 
انشاءالله دشمنان سیدالشهدا ذلیل بشند (1080073)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۹:۵۸:۰۹
 
باسلام
قطعا وهابیت ملعون ارام نمی نشیند و قصد ضربه زدن به دستگاه سیدالشهدا و نوکران آن را دارد . ولی حرارتی که در قلب های مومنین از عشق اباعبدالله روشن شده خاموش شدن نبوده و ارادت مردم به نوکران این دستگاه که به واسطه اربابشان به وجود آمده از بین نخواهد رفت . انشاالله (1079209)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۱۹:۱۰:۲۵
 
اخوی سلام
من با ریش و بی ریش مطلب کاری ندارم، به دستگاه سیدالشهدا کاری ندارم خودم بچه هیئتیم اتیش تند ولی کار حاجی خلاف قانون مدنی عمومی کشوره...
منم برم مداح بشم اسلحه بگیرم و هرکسی پیچید جلو بهش تیر بزنم صحیح است یا خیر ؟ منتظر جواب شما هستم (1079526)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۲:۲۱:۲۸
 
برادر گرامی یه بچه هیئتی زود قضاوت نمی کنه؛ واقعا شما تمام مطلب رو می دونی و از واقعه خبر قطعی داری که خیلی راحت رأی صادر می کنی و میگی چون پیچیدن جلوش هفت تیر کشیده؟!
یه قدری آرام تر! ... (1080095)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۰:۱۹:۴۱
 
حسین امیری
چون گفتی منتظر جوابی، جواب میدم:
یه کم بهنوع اخبار و ضد و نقیض ها توجه کنی میفهمی یه خبرایی هست، یه ماشین پر اراذل و اوباش نصفه شب میپیچن جلوی ماشین حاجی و ایشون که همراه خوانوادشون بوده احساس خطر میکنه(اگر بحث مداحی رو کنار بذاریم،ایشان از معروفترین شخصیتهای کشور هستند و شخصی با این شهرت در حالت طبیعی باید چند تا محافظ داشته باشه، چه برسه به حمل اسلحه) ایشون اول تیر هوایی میزنه، جالب اینجاست که اونا فرار میکنن و انگار منتظرند که آتو بگیرند و حاجی که احساس خطر کرده اند چند گلوله به سمت ماشینشان شلیک میکنن و جالب اینجاست که بلافاصله این خبر روی خبرگذاری های صهیونیستی میره.
چندتا سوال مطرح میشه: اول اینکه چرا جلوی ماشین ایشونو گرفتن،دوم اینکه چرا بعد از دیدن اسلحه فرار نکردن،سوم اینکه چطور با این سرعت خبر رو سایتای بیگانه میره.اونها قطعا میدونستن که راننده حاج محمود کریمی ست و قطعا اطلاع قبلی داشتن که ایشون اسلحه داره و فقط میخواستن آتو بگیرن که یک فرد ساده مثل شما رو بفریبند (1080448)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۰۹:۵۰:۱۶
 
پشت سر مومن قضاوت الکی نکنید (1079283)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۲۱:۰۳:۱۱
 
جواد
فرقی نداره توی این کار مجرم هستن یا نه . من به این شاکیم که چرا بدون محاکمه ایشون رو ازاد کردن مجوز هم داشت بازم باید میرفت بازداشتگاه تا روز دادگاه برسه و به اونا ثابت کنه که دلیل این کار دفاع بوده ! من نمیگم قانون میگه! (1079315)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۲۱:۳۷:۰۷
 
Salmi
Rooze aval khodet gofti tarafhash arazel o boodand hala ???????? (1079368)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۲۲:۱۹:۴۰
 
e
سلام
اولا.حاج محمود هر کاری کرده باشه و هرکسی در مقابلش بوده باشه خدا را شکر کسی آسیبی ندیده که بعضی ها کاسه از آش داغ تر شدن و دارن حکم صادر میکنند.
ثانیا. قوه قضاییه ما آنقدر رئوف هست که پس از 5 سال دو نفر از سران فتنه که قاتل مردم بودند وچه جنایتهایی که انجام ندادن را هنوز که هنوز است اعدام نکرده.
و بنده به عنوان یک شهروند ایرانی از قوه قضاییه این درخواست را دارم که هرچه سریعتر وقبل از رسیدگی به هر پرونده ای تکلیف فتنه گران سال 88 را مشخص نماید. (1079392)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۲۳:۰۷:۰۴
 
... اسلحه حمل ميكنه (1079393)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۲۳:۰۷:۵۷
 
حقوقدان
سلام
درست یا نادرست بودن کار حاج محمود کریمی مسئولیت اخلاقی او را در قبال افکار عمومی کم نمی کند به همین اندازه هم عشق او را در دل عاشقانش کم نمیکند چون او معصوم نیست چه بسا که هر یک از ما از این عاشق شوریده اهل بیت گناهکارتر باشیم به هر حال قضاوت جاهلانه ومغرضانه وعجولانه در خصوص ایشان بدون شک انسان را مدیون او خواهد نمود (1079400)
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۲۳:۱۷:۱۱
 
میثم
خدا خیرت بدهد. (1079431)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۰:۰۰:۳۰
 
فضول
برادر عزیز فردجرم کرده شاکی هم مشخص چه ربطی به اهل بیت دارد؟ (1079454)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۰:۲۳:۳۴
 
واقعا تمام ابعاد ماجرا برای شما ثابت شد که حکم مجرمیت صادر کردی؟ یه قدری صبر بد چیزی نیست شاید ماجرا متفاوت باشه. (1080103)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۰:۳۲:۲۵
 
کریمی ای ول (1079488)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۱:۰۶:۵۲
 
تنها راه تنویر افکار عمومی اینه که آقای کریمی خودشو سریعتر به مقامات قضایی معرفی کنه تا مساله حل بشه یا رضایت شکات را جلب کنه چون اگه حق الناس کرده باشه خدا رو چکار میخاد بکنه.خدایی از روزی که اسلحه کشی کرده حس بدی بهش پیدا کردم (1079510)
United Kingdom
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۰۱:۴۵:۰۰
 
...
باید دید حقیقت چیست و ندانسته نباید رأی صادر کرد و قضاوت کرد! (1080106)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۰:۳۷:۳۳
 
محمدرضا
اگر چیزی را با گوشهایت نشنیدی

یا انرا با چشمانت ندیدی

انرا با ذهن کوچکت ابداع نکن

وانرا با دهان بزرگت به اشتراک نگذار...! (1079618)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۰:۱۹:۴۰
 
....
چطور تو که عامل نیستی ادعا میکنی. (1079652)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۱:۲۴:۴۴
 
اگر این مداح یک ذره به منتقدین گرایش داشت خودتان غوغا می کردید ... (1079656)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۱:۳۰:۱۴
 
مهدی
عاااااااااالللللللللییییییییی (1079707)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۲:۴۸:۵۶
 
علی
مدیران محترم جهان
زیاد سنگ ایشان را به سینه نزنید .... (1079716)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۳:۱۲:۱۳
 
بگيرين ببرينش .... (1079741)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۳:۴۹:۱۲
 
يونس
حاجي هر كاري كرده به مصلحت بوده والسلام (1079790)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۴:۵۵:۰۶
 
باران
وقتی توی یکی از شهرستانهای استان همدان راحت م.. با گلوله یه جوان رو میکشه و پشت سرش کلی دروغ درست میکنند دیگه از اینا چه انتظاری باید داشته باشیم (1079792)
Germany
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۴:۵۷:۱۲
 
ابوالفضل
....این عمل آقای کریمی با هیچ توجیهی پاک نمیشه (1079855)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۵:۴۷:۵۹
 
اميرحسين
متاسفانه وقتي به کسي بيشتر از ظرفيتش بها داده بشه اين ... (1079921)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۷:۰۱:۵۲
 
امير
استفاده از سلاح اونم از نوع گرمش جهت ارعاب و تهديد مردم فکر ميکنم ... (1079924)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۷:۰۴:۴۴
 
اسلحه ایشان مجوز داشته پس برای حمل سلاح دلیل خاصی وجود داره؛ صبر کنید تا حقیقت امر توسط قوه قضائیه روشن بشه (1080109)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۰:۴۰:۳۳
 
اميرحسين
خواهشا از امام مظلوممان براي حرکت ناشايست ايشان هزينه نکنين
... (1079926)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۷:۰۷:۲۶
 
مطمئنی اشتباه کرده؟
اگه اشتباه نکرده بود می تونی جواب قضاوت اشتباهت رو بدی؟
من در موضع دفاع از ایشون نیستم ولی واقعا این روش رو هم نمی پسندم که بی دلیل و سند کسی رو متهم کنن چون خودم چوب این رفتارها و برداشت ها رو خوردم و در مقابل کسانی که حقم رو با شهادت دروغ در دادگاه ضایع کردند قسم خوردم که هرگز از آن ها رضایت نخواهم داد حتی اگر در دنیا پشیمان شده و فراتر از حقم را به من بدهند. و قضاوت اصلی را به خدا واگذار کردم. (1080112)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۰:۴۴:۵۸
 
اين نوکر امام حسين با رفيق .... (1079927)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۷:۰۸:۴۵
 
عبدالرضا
من معمولا برای خبرا کامنت نمیذارم اما اینجا مساله نوکری پاک مخلص ولایی و عاشق اهل بیت هست که تونسته بسیاری از جوونا رو با هنرش و مهمتر از همه با اخلاص و بصیرتش جذب مراسم اباعبدالله کنه به همین خاطر واجب دیدم که چیزی بنویسم.
یک نکته و معیار خیلی مهم هم ائمه اطهار علیهم السلام و حضرت امام قدس سره به ما دادن و اون اینه که ببینید هر کی یا هرچی دشمنا ازش نفرت دارن شما بدونید که راه درست رو داره میره و برعکس...
حالا چی شده که رسانه های خارجی و آدمای منافق داخلی اینقدر به این نوکر مخلص اباعبدالله توهین می کنند؟

و اما مهم تر از همه اینکه جوجه رو آخر پاییز می شمرند و در آخر قطعا اباعبدالله علیه السلام و مادرش سلام الله علیها نمی ذارند که نوکرشون لطمه بخوره
حاجی جون بلند شو بخون: این بیرق علمداره هنوز رو زمین نیفتاده
حاجی جون دوباره دم بده تا دوباره برای ارباب بی کفن سینه بزنیم دوباره بخون تا با گریه هات گریه کنیم دوباره این دلها رو به عشق ارباب آتیش بزن
یا حسین..... (1079948)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۷:۳۹:۵۶
 
منیر
حاج اقا فقط یک کلام الهی شکر که خودتون وخانواده تان در صحت وسلامت هستید (1080041)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۹:۳۱:۲۸
 
اف بر ارازل و اوباش (1080063)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۹:۴۹:۴۷
 
آخه ارازل اوباش اگه بودن که نمیرفتن شاکی بشن معمولا ارازل اوباش زود خلاف میکنن و از صحنه در میرن نه اینکه برن شکایت کنن (1080083)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۰:۰۶:۴۷
 
موضوع از قبل برنامه ریزی شده بوده شما ببین نیمه شب این اتفاق افتاده فردا صبح همه سایت ها و شبکه های هم سو ، یک صدا دارند تخریب می کنند. هر چه هست قضیه خیلی پیچیده تر از این حرف هاست باید صبر کنیم تا نتیجه تحقیقات مشخص بشه. (1081026)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۵:۳۷:۲۷
 
درود بر حاج محمود کریمی (1080108)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۰:۳۹:۱۴
 
قانون برای همه اغشار جامعه ست و مداح و غیر مداح نمیشناسه و تبرئه کردن بی حرمتی به سایر مردم است (1080118)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۰:۵۳:۱۹
 
ستاره دوستی
این روش قضاوت سالهاست که در کشور ما نسبت به همه صاحبان فکر و اندیشه اعمال می شود و تازگی ندارد.چرا نسبت به یک مداح که اینطور قضاوت می شود بر آشفتید. (1080133)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۱:۲۹:۰۴
 
من متوجه منظور شما نمیشم کارم تحقیق و پژوهش است و غالبا سخنرانی ها را گوش می کنم و نه مداحی، به همین دلیل به جز امثال آهنگران یا قطری دیگر مداحان را نمی شناسم ولی این جریان بسیار مشکوک است. خصوصا اینکه هجمه بسیار سنگینی برای تخریب مراسم عزاداری سید الشهدا (ع) وجود دارد شما از قبل از محرم اخبار را در این رابطه مطالعه بفرمایید. همان هایی که می گفتند این روضه خوانی ها باطل است در حال حاضر هم اتفاق نیمه شبی را صبح روی سایت هایشان قرار دادند. این ماجرا هدف دار است. (1081033)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۱:۲۴
 
حاج محمود کریمی سکوت کرده؟؟؟ (1080148)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۲:۰۲:۴۴
 
به برخی نظرات توجه کنی تحت تأثیر احساسات یا تبلیغات و حب و بغض ها، حکم مجرمیت ایشان را صادر کردند. همین که این ماجرا را به رسانه ها کشیدند با این وسعت بالای خبری مبین این است که ماجرا از قبل برنامه ریزی شده بوده و چون موفق نشدند می خواهند با تحریک افکار عمومی مردم قوه قضائیه را در تنگنا قرار دهند. سکوت آقای کریمی از دامن زدن به ماجرا و ایجاد تنش بیشتر کم می کند. این ها به هر دلیلی به دنبال اغتشاش هستند. (1081038)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۴:۵۷
 
خب شما واضح بگید جریان چی بوده که این همه جریان سازی نشه (1080186)
۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۲۲:۵۵:۵۱
 
قرار نیست که دروغ پردازی بشه صبر کنید تحقیقات تمام بشه مطمئنا می فهمیم (1081043)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۶:۰۴
 
اهل تعقل
حاج محمود که حاج محموده ... (1080228)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۰۰:۲۵:۳۲
 
بابك
اين آقا به چه حقي تيراندازي كرده؟
...
نيروي انتظامي پس چيكارس؟
چهارتا مثل اين آقا بخان تو خيابونا هفت تير بكشن كه ديگه اين مملكت جاي زندگي كردن نميشه. (1080230)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۰۰:۲۷:۴۵
 
حتما ضرورت ایجاب می کرده مسلح باشه که جواز داره؛ الکی که جواز نمی دن گرامی اینجا که تکزاس نیست. مطمئنا دلیلی داشته!
... (1081048)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۹:۵۹
 
امین
سلام داشتم نظر ها رو میخوندم.
آقا دو حالت وجود داره یا شما ولایت مداری یا نیستی.
اگه باشی که باید از حاج محمود دفاع کنی
اگه نیستید که یعنی شما خواه نا خواه عامل ضد ولایتی
دوستان هنوز نفهمیدید 35 ساله که آمریکا و انگلیس از بی بی سی گرفته تا وهابیت رو حمایت میکنه که ما شیعیان و به هر بهانه ای متفرق کنه؟؟؟؟
یعنی هر وری که استکبار رفت ما باید جهت مخالفش رو بریم
من کاری ندارم حاجی کارش درست بوده یا نه
چون اولا من نه ماحرا رو از نزدیک دیدم
دوما من اطلاعات کافی ندارم
سوما من قاضی نیستم
چهارما ما باید همه یه رنگ بشیم که دشمن مثل همیشه مغلوب بشه
دوستان اگه یه کم زرنگ باشیم میفهمیم که دشمن خیلی زیرکه و جای رو هدف رفته که مطمعنا خیلی رو این طوطئه تحقیق کرده
پس با هوش باشید.
و من الله التوفیق (1080278)
United States
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۰۲:۵۹:۱۸
 
هادی
اقای محترم قانون برای همه یکسانه اگر حاجی جرمی مرتکب شده باشه باید جوابگو باشه نمیشه قانون اساسی رو بذاریم کنار چون امریکا وانگلیس میخواد مارومتفرق کنه.اتفاقا باید بفهمند که توکشور ما قانون حرف اول واخرو میزنه.تعصب بیجا همیشه چشمهارو به واقعیتها میبنده!!! (1080597)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۱:۱۹:۱۵
 
در همین قانون برای افرادی اجازه حمل سلاح و استفاده از آن صادر شده، بعد هم دائم تکرار می شود که جرم کرده یا اگه جرم کرده! چرا صدرو رأی می کنید! این تخریب ذهن است و کار تحقیقات را سخت می کند. صبر کنید کار تمام شود بعد غوغا کنید. در امری که کسی از آن آگاه نیست به واسطه تبلیغات غرب هیاهو کردن درست است؟ از کی تا حالا این ها غمخوار ما شدند؟ (1081053)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۵:۵۴:۲۷
 
خداییش اگه رو خواهر پرادر پدر یا هر کس دیگه ای که دوسثش دارید یکی تو خیابون اسله بکشه . حالا به هر دلیلی بعد هیچ کس کاری با طرف نداشته باشه  چه حسی داره.؟
.... (1080280)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۰۳:۲۵:۰۶
 
مومن از خدا بترس و صرفا با شنیدن نام اسلحه در مورد کسی قضاوت نکن؛ (1081054)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۵:۵۵:۳۶
 
اين توصيه بيشتر از هركس به درد شما ساكنين جهان مي خوره كه در مورد مخالفين سياسي خودتون به كار ببندين اما چون عمرا شما بتونين انجامش بدين ما هم عمرا اين كار رو بكنيمحالا هي شما يكي بگين ما هم يكي ببينيم آخر سر كي از رو مي ره. (1080491)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۰:۲۱:۲۰
 
آبرو و شرافت یک مسلمان شده وسیله ای برای سهم خواهی شما در کینه ها خفته؟! (1081056)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۵:۵۶:۴۷
 
حامد
عزت و ذلت تنها از خداست و بس...
حاج محمود به لطف اهل بیت محبوب بوده هست و خواهد بود.... (1080498)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۰:۲۴:۲۴
 
رضا
حاجی واسه ما محبوب بوده و هست و این جور حاشیه سازی ها از کسایی که عقده دیرینه از خادم ای امام حسین دارن بعید نیست. یه حرف آخر به حاجی : ما راه نوکری رو از شما یاد گرفتیم و هیج جوری از کسی که راه درست و به ما نشون داده دست نمی کشیم..........
اسلام به خاطر امثال حاجی سر پاست مخصوصا تو این زمونه و کور دلا بدونن نوکرای امام حسین با این چیزا خراب نمیشن...........
کور دلا بدونن: خورشید هیچ وقت پشت ابر نمی مونه...بترسید از روزی که رسوا شید (1080516)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۰:۳۴:۳۵
 
هادی
اینکه حاجی محبوب شما بوده دلیل بر این نمیشه جرمش نادیده گرفته بشه به نظر من بهتره هرکسی کار خودش وانجام بده اجازه بدید قوه قضاییه تصمیم بگیره درست یا غلط احترام بذارید چون قانون بد بهتر از بی قانونیه. (1080573)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۱:۰۷:۲۳
 
شما خیلی محکم باور مجرمیت داری و میگی وقتی قوه قضائیه رأی صادر کرد باید بپذیرید!
ظاهرا همه جوانب پنهان پروند که هنوز برای بازپرس روشن نیست برای شما روشن شده!
از حکم صادر نشده دادگاه هم خبر داری!
شما دخیل در ماجرا بودی یا احساسی حرف میزنی؟
حالا یک سوال: اگر رأی دادگاه طرف مقابل را مجرم دونست و ماجرا متفاوت شد چی؟ بازم باید از رأی دادگاه تبعیت کرد یا ماجرای تقلب در انتخابات دوباره تکرار میشه؟ (1081061)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۶:۰۱:۱۰
 
هادی
نه برادرم. من از هیچی خبر ندارم ولی متاسفانه یکی از عادتهای بد ما ایرانیها اینه که هممون تو همه چیز کار شناسیم اجازه بدیم به قول شما اول باز پرس نظر بده.... (1081640)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۸:۰۶:۲۳
 
محمد
لطفا" بدون اطلاع كامل از هر قضيه اي، قضاوت نكنيد. با تشكر (1080520)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۰:۳۶:۴۱
 
قضاوت کار خوبي نيست .حتي به عنوان يک شغل (1080672)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۲:۰۸:۴۴
 
خودم تنها
اقا قضیه ..چیه؟! (1081560)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۱:۰۲:۵۸
 
محسن حسینی
تمامی صحبتهای شما درست وبجا چرا زمانی که ایشان را دردادگاه احضار کردندحضورپیدانکردند ایا این بی اعتنائی به قانون محسوب نمی شود وواقعا اگر طرف دعوا ارازل بوده چرا آقای کریمی اسلحه کشیده وشما قبول می کنید یک فرد خلاف کاربه نیروهای انتظامی مراجعه میکند... (1081105)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۱۶:۳۹:۰۴
 
عادل
بهترین کاراینه اگه میخواین قضاوت کنیدخودتونو جای ایشون وشرایطی که داشتن بزارین اونوقت ببینید اگه شماتواون موقعیت بودین چکارمیکردین!... (1081488)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۲۳:۲۲:۴۳
 
علی رضا
هر وقت واقعیت ماجرا در دادگاه ت... (1081514)
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۲۳:۵۲:۱۱
 
عارف
دورانش با...نیز تمام شد (1081566)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۰۱:۳۷:۰۲
 
ایشان عمل محاربه انجام داده ... (1081920)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۱۱:۰۰:۰۴
 
عجب نکات فنی ای بود.... (1082217)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۱۴:۱۹:۳۴
 
حسین
جراجهان این انصاف را در زمانی که آن همه اتهام به رئیس جمهور قبلی وارد میکردند به خرج نداد؟ (1082862)
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۲۳:۲۷:۵۸
 
این قضیه فقط باعث خجالت وهمچنین سو استفاده دشمنان اهل بیت است.... (1083022)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۳ ۰۸:۲۴:۲۰
 
ای بابا بی خیال این ماجرا شید دیگه! (1084710)
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۱۵:۰۶:۲۵
 
وحید
کار کار انگلیسی هاست می خان مداح مارو خراب کنن.ولی کور خوندن (1086108)
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۴:۵۷:۲۱
 
کریمی مچکریم! (1087828)
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۰۲:۱۲
 
ترنم
،اولا، آقای کریمی مجبور به شلیک هوایی شده ، اتفاقا این زوج هم (که برخی رسانه ها گفتن)!جزو سناریو بوده... (1088408)
United Kingdom
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۴:۴۲:۰۶
 
زهره حجت پناهي
حاج محمود مردم از مداح امام حسين انهم وقتي توي دل مردم اين همه جا باز كرده انتظار داره رفتارش هم حسيني و مناسب با اعتقاداتش باشد.... (1090829)
۱۳۹۲-۱۰-۳۰ ۱۶:۵۳:۵۰
 
سیاوش
به نظرمن تاوقتی که نتیجه قطعی دادگاه مشخص نشده وجزئیات این قضیه روشن نشده نمیشه قضاوت کرد. نه میشه ایشونو مجرم دونست ونه میشه تبرئه اش کرد.به قول مولاعلی(ع):در فتنه هاهمچون شتر دوساله باش،نه پشتی داردکه سواری دهد نه پستانی که او رابدوشند. (1096576)
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۱:۴۵:۳۱