جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

هلاکت عضو ارشد"جبهه اسلامی"+عکس

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 387196
خلوف فرمانده حملات به پایگاه های "الحامدیه" و "وادی الضیف" ارتش سوریه در حومه شهر ادلب بود و سرانجام در حمله ارتش سوریه به هلاکت رسید.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "رداد خلوف" معروف به "ابو اکرم" عضو ارشد گروه تروریستی موسوم به "جبهه اسلامی" در درگیری با ارتش سوریه در شهر مورک استان حماه در غرب این کشور به هلاکت رسید.

به گزارش رسانه های حامی این گروه تروریستی، خلوف فرمانده حملات به پایگاه های "الحامدیه" و "وادی الضیف" ارتش سوریه در حومه شهر ادلب بود و سرانجام در حمله ارتش سوریه به هلاکت رسید.


ارتش سوریه در حومه شهر "القنیطره" در جنوب غرب این کشور نیز به مواضع گروه های تروریستی حمله کرده و شدیدأ وارد نبرد شده است. ارتش همچنین در دو منطقه "الحمیدیه" و "الصمدانیه الغربیه" در حومه شهر القنیطره با تروریست ها می جنگد و پیشروی می کند.

نظامیان ارتش سوریه در منطقه "الصناعه" شهر "دیرالزور" در شرق این کشور نیز پیشروی هایی داشته اند و بخش هائی از این منطقه را به کنترل خود درآورده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *