جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پلمپ هشت باشگاه ورزشی غیرمجاز

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 457990
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز از پلمپ شدن هشت باشگاه غیرمجاز پس از اخطارهای شفاهی و کتبی در این شهر خبر داد.
  به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حبیب ستوده نژاد در این رابطه گفت: بر اساس مصوبات جلسه کمیته سلامت و نظارت بر اماکن ورزشی آذربایجان‌شرقی که مقرر بود باشگاههای غیرمجاز با هماهنگی نیروی انتظامی پلمپ شوند، با هماهنگی نیروی انتظامی هشت باشگاه غیرمجاز پلمپ شد.
 
وی افزود: در حال اقدام برای پلمپ بقیه باشگاههای غیرمجاز هستیم و بر اجرای این امر مهم تاکید داریم و با قدرت به پلمپ باشگاههای غیرمجاز ادامه خواهیم داد.
 
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: توجه به وضعیت باشگاه های ورزشی و نظارت و بازرسی بیشتر از این اماکن موجب می شود افراد بیشتری به ورزش علاقه نشان دهند و همین امر متضمن سلامت اقشار مختلف جامعه است.
 
وی به خطرات استفاده از مواد نیروزا و مکمل‌های غیرقانونی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیتی که شهروندان به سلامت خود می‌دهند نصب تبلیغات و پیامدهای هشدار دهنده در باشگاه های ورزشی، استفاده از این گونه مواد خطرناک را کاهش می‌دهد.
 
رییس ورزش و جوانان شهرستان تبریز بیان کرد: باشگاه‌ها به عنوان مکان‌های امن که باعث ایجاد شور و نشاط در افراد می‌شوند یکی از مهم‌ترین بخش‌های ورزش هستند از این رو باید نظارت لازم برنحوه عملکرد آنها انجام شود چرا که به سلامتی مردم در اماکن ورزشی اهمیت می دهیم.
 
ستوده نژاد افزود: با توجه به اهمیت این موضوع ، بازرسی از باشگاه‌های ورزشی به صورت مستمر و با قوت دنبال می‌شود و باشگاه‌هایی که زمان پروانه فعالیت به اتمام رسیده نیز سریعا برای تمدید مراجعه نمایندو در صورت عدم تمدید این باشگاهها نیز پلمپ خواهند شد.
 
وی گفت: در شهرستان تبریز در سال 1394 بیش از 70 مورد اخطار به اماکن ورزشی داده شده که از 35 مورد تعهد کتبی و محضری گرفته شده تا بر اساس زمان درخواستی رفع مشکل کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *