چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ابطال مصوبه فیلترینگ سایتهای بی‌مجوز

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 457693
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری با اعلام این خبر بیان داشت: با رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مسدودسازی این سایت‌ها در صلاحیت مراجع ذیصلاح قضایی قرار گرفت‎.
به گزارش جهان، میزان نوشت: علی اکبر بختیاری، مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در گفت‌وگویی با اعلام خبر ابطال مصوبه وزارت ارشاد در خصوص فیلترینگ سایت‌های فاقد مجوز اظهار کرد: در جلسه روز گذشته هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه «فیلترینگ سایت‌های فاقد مجوز» با حضور شاکی و نماینده وزارت ارشاد مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌ها و با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، نهایتا فیلترینگ سایت‌های فاقد مجوز خارج از صلاحیت وزارت ارشاد دانسته شد و اطلاعیه‌ای که در قالب نظام نامه آمده بود و به وزارت ارشاد اجازه می‌داد نسبت به فیلترینگ سایت‌های فاقد مجوز اقدام کند، باطل شد.

مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری خاطرنشان کرد: بر این اساس رسیدگی به این موضوع در صلاحیت مراجع ذیصلاح قضایی قرار گرفت.
https://jahannews.com/vdcb9zbafrhbs0p.uiur.html
jahannews.com/vdcb9zbafrhbs0p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *