جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مشاوره حقوقی رایگان به خانواده زندانیان

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 448396
سنگانیان از ارائه مشاوره حقوقی رایگان به خانواده زندانیان خبر داد و گفت: خانواده زندانیان می توانند از خدمات حقوقی رایگان در انجمن حمایت زندانیان بهره مند شوند.
به گزارش جهان، عباس سنگانیان در گفت‌وگو با میزان با اعلام خبر مشاوره حقوقی رایگان به خانواده های زندانیان اظهار کرد: انجمن حمایت زندانیان مرکز تفاهمنامه ای را با آقای ثابت وکیل پایه یک دادگستری منعقد کرده که این طرح به صورت پایلوت در این انجمن اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح میانگین ۱۲ خانواده زندانی در دو روز کاری از خدمات مشاوره ای انجمن به صورت رایگان بهره مند می شوند که مورد استقبال خانواده های زیادی قرار گرفته است.

سنگانیان همچنین گفت: در تعاملی که با هنرمندان ایجاد کرده ایم و جمع آوری کمک یک میلیاردی در اکران دو فیلم ۶ زندانی محکوم به قصاص از اعدام رهایی یافته اند.

وی بر تعامل با هنرمندان و سازمانهای مردم نهاد تاکید کرد و گفت: انجمن حمایت زندانیان پل ارتباطی بین نیازمندان و توانمندان است.

در ادامه محمدرضا ثابت نیز اظهار کرد: برخی از اقشار جامعه نیازمند مشاوره های حقوقی هستند زندانی ها و خانواده های آنان که توان مراجعه به وکیل و مشاوره را ندارند می توانند از خدمات حقوقی رایگان در انجمن حمایت زندانیان بهره مند شوند.

وی گفت: مواد مخدر و طلاق بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی خانواده های زندانیان است.

گفتنی است روزهای یکشنبه و سه شنبه خدمات حقوقی رایگان در انجمن حمایت زندانیان مرکز به خانواده های زندانیان ارائه می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *