پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

احتمال خداحافظی رحیمی با پاستور

چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 175795

با رفتن حمید بقایی به نهاد ریاست جمهوری، این محمدرضا رحیمی بود که مسئولیت‌های خود را یکی پس از دیگری از دست داد. رحیمی که مسئولیت‌هایش را محدود شده می‌دید شفاها از این موضوع گله کرده و تلویحا استعفای خود را به محمود احمدی‌نژاد اعلام کرده بود. 

به گزارش جهان، اخیرا دوباره احتمال رفتن معاون اول رئیس جمهور از پاستور قوت گرفته تا جایی که با برخی افراد نیز برای تصدی این پست گفت‌وگو شده است. 

از جمله این افراد، رئیس یکی از مجموعه‌های بزرگ اقتصادی است که البته پاسخ وی منفی بوده است.
گفتنی است از سال گذشته برکناری آقای رحیمی کلید زده شد تا جایی که رسانه‌های وابسته به جریان انحرافی خبر از انتخاب محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی به جای او دادند. 

انتخاب محمدرضا رحیمی برای معاون اولی رئیس جمهور از همان ابتدای دولت دهم با مخالفت دلسوزان مواجه شد چرا که وی به عنوان متهم مفاسد اقتصادی شناخته می‌شود و باید هر چه زودتر به پرونده‌های تخلفاتش رسیدگی شود. 

اما تذکرات دلسوزان به رئیس جمهور با بی‌تفاوتی مواجه شد تا جایی که آقای احمدی‌نژاد در دفاع از او تمام قد ایستاد. 

آقای رئیس جمهور در یکی از کنفرانس‌های خبری خود به خبرنگاری که پرونده مالی محمد رضا رحیمی را دست مایه به چالش کشیدن شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت قرار داده بود، گفت: از این‌که قوه قضاییه مصمم به مقابله با فساد است استقبال می‌کنیم و انتظار داریم این مقوله در عمل نیز محقق شود. او در ادامه با اعلام پشتیبانی دولت از اجرای عدالت توسط قوه قضاییه اذعان کرد: در این زمینه محدودیتی برای کسی نیست. 

اما این مواضع رئیس جمهور دیری نپایید که تغییر یافت. وی اخیرا کابینه را خط قرمز خواند. این اظهارات در واکنش به دستگیری تعدادی از پاستورنشینان ایراد شد. 

قوه قضائیه هم در واکنش به این گفته‌های آقای رئیس جمهور، اعلام کرد: اگر خط قرمزی وجود داشت کسی دستگیر نمی‌شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
اوا.... چه لوس.... تازه یادتان افتاده که ایشان پرونده اقتصادی داره؟
بابا شما نمیفهمید یا خودتونو زدید به نفهمی رئیس جمهور با این مقدمه که دستگیریهای اخیر کاملا سیاسی است با فشار به قوه قضائیه انجام میگیرد اعلام کرد کابینه خط قرمز است یعنی اگر این دستگیریهای سیاسی قرار باشد به کابینه کشانده شود باید بعضی مطالب را با مردم در میان بگذارد.حالا سوال اینست که آیا رئیس جمهور گفته با متهمان برخورد نشود ؟یا این استنباط شماست.
در مورد سیاسی بودن دستگیریها هم که یک نمونه اش دستگیری آقای امیری فر بوده که به جرم شرکت در توزیع سی دی ظهور نزدیک است که اختلاف نظرهای فراوانی در مورد آن وجود دارد به طور ناگهانی بازداشت شده و 40 روز به انفرادی میرود.در حالی که خانم فائزه هاشمی که جرمشون شرکت در اغتشاشات علنی است همچنان زیر چتر حمایتی پدرشون دارن آزادانه همچون برادرشون به زندگی ادامه میدن.ایا این نوع برخورد تحت فشارهای سیاسی هست یا نه؟
یعنی وجود اتهام به این معنیه که حق نداره در کشور کار کنه؟
خوب اینطوری باشه به خیلی از مسئولان نظام اتهام وارد شده!!! فقط اسم رحیمی اینوسط بد در رفته
United States
مثل این که یادتون رفته حدودای 230 نماینده از انتخاب شایسته رحیمی به عنوان معاون اولی تقدیر و تشکر کردند