سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۱
۸

علی کریمی از فوتبال خداحافظی کرد/ اشک‌های جادوگر

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب: 285090
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست سرخپوشان در دیدار نهایی جام حذفی از فوتبال خداحافظی کرد.
علی کریمی از فوتبال خداحافظی کرد/ اشک‌های جادوگر
به گزارش جهان  به نقل از فارس، علی کریمی بازیکن و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فینال جام حذفی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
 
وی پس از شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی مقابل سپاهان در حالی که گریه می‌کرد اعلام کرد که برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
 
امروز علاوه بر علی کریمی، مهدی مهدوی کیا نیز برای همیشه کفش هایش را اویخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

شرمنده هواداران پرسپولیس شدم


مهر نیز گزارش داد: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست این تیم برابر سپاهان در ضربات پنالتی اعلام کرد برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می کند و امیدوار است کسانی که می مانند بتوانند فوتبال ایران را به روزهای اوجش بازگرداند. او گفت: امروز شرمنده هواداران پرسپولیس شدم که نتوانستیم قهرمان جام حذفی شویم.
 
به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی در پایان دیدار شامگاه یکشنبه برابر سپاهان از خداحافظی اش از فوتبال باشگاهی خبر داد و گفت: خوب است که یک فوتبالیست در اوج خداحافظی کند. من و مهدی مهدوی کیا می رویم تا دایه های مهربانتر از مادر به پرسپولیس بیایند.
 
وی ادامه داد: در طول سالهایی که برای تیم ملی و پرسپولیس باز کردم تمام تلاشم را انجام دادم تا در خدمت موفقیت ایران باشم. خاطرات تلخ و شیرین زیادی در این مدت داشتم و امیدوارم آنهایی که می مانند بتوانند فوتبال ایران را به روزهای اوجش برگردانند.
 
علی کریمی در پایان گفت: فقط شرمنده مردم شدم که نتوانستیم پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کنیم. من و مهدوی کیا از این فوتبال می رویم تا دایه های مهربانتر از مادر به پرسپولیس بیایند و این تیم را اداره کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
ديگه 8 نخواهيم داشت
ديگه فوتبالي نخواهيم داشت
shahla
فقط میتونم بکم خیلی دوستتون دارم.حیف که زودرفتی.اشکهام اجازه نمیده بیشتر بنویسم.
محمد
کریمی واقعا دوست داشتنیه و این خبر بسیار غم انگیزه امیدوارم تصمیمش عوض شه و در 3 بازی حساس تیم ملی باشه.
احمد
Iran, Islamic Republic of
کاش شما می موندی و دیگران که جاشون تو تیم نبودو حقشون هم نبود می رفتند...
حميد
مطمئن باشيد اگر اين خبر راست باشه از حالا پرسپوليس اوج ميگيرد بعضي وقتها افراد قوي مانع اوج يك تيم ميشوند شايد هم ناخواسته
عادل
واقعا نمیدونم چی بنویسم. فقط همینو بگم. ناراحتی حذف پرسپولیس کمتر از خداحافظی علی کریمی بود. واقعا حالم خیلی بده. مثل کسی میمونم که یکی از عزیزانش رو از دست داده. کاش بشه یک بار دیگه با پیراهن پرسپولیس ببینیمت.
ثمین
اینقدرگریه کردم که دیگه دارم دیوونه میشم.علی کریمی جادوگرآسیاهمیشه با یادتیم.
فاطمه
تو عشق پرسپولیسی
عشق همه ما پرسپولیسی ها
برگرد به خانه ات علی جان