جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بروجردی بر سر مزار مغنیه حاضر شد

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 404691
رئیس کمیسیون «امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران» که امروز در مراسم سخنرانی دبیر کل حزب‌الله به مناسبت یادبود شهدای قنیطره، حاضر می‌شود، گفت که ایران همیشه در کنار لبنان خواهد ایستاد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «علاء الدین بروجردی» رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران پنجشنبه گذشته (دیروز) طی سفری رسمی در رأس هیئتی پارلمانی وارد بیروت شد و پس از مراسم استقبال در فرودگاه بین‌المللی لبنان، حمایت دائمی ایران از امنیت و حاکمیت لبنان را تاکید کرد.

تلویزیون المنار در گزارشی اعلام کرد که بروجردی در نشستی مطبوعاتی با «سید نواف الموسوی» عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» از رویکرد ایران در حفظ امنیت لبنان و منطقه تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر با راه حلی سیاسی به بحران سوریه پایان داده شود.

بر اساس این گزارش، قرار است بروجردی در مراسم بزرگداشت شهدای «قنیطره» که عصر امروز با سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله برگزار خواهد شد، حضور داشته باشد.

این گزارش حاکی است که رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران روز گذشته با حضور بر سر مزار شهدای قنیطره از جمله شهید «جهاد عماد مغنیه» ضمن قرار دادن تاج گل بر مزارشان، برای آنها فاتحه قرائت کرد.

بروجردی همچنین با هیئت‌هایی از گروه‌های مقاومت فلسطین در مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت دیدار و گفت‌وگو کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *