جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مترو به منطقه ۲۰ رسید

دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 294595
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ تهران گفت: با احداث خیابان شهید چمران و تعریض بلوار قدس دسترسی شهروندان این منطقه به خط ۶ متروی تهران و بزرگراه آزادگان تسهیل شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ابراهیم بابازاده با اشاره به پیشرفت قابل توجه عملیات حفاری خط ۶ متروی تهران، که از دولت آباد آغاز شده و به شهرک کن و محله سولقان در شمال غربی تهران می رسد افزود: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان و رفع بار ترافیکی احتمالی این محدوده توسعه شبکه معابر شهری منتهی به ایستگاه خط ۶ مترو تهران واقع در این منطقه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

بابازاده به ساماندهی پرترددترین خیابان منتهی به خط ۶ متروی تهران اشاره کرد و گفت: بلوار قدس به طول یک هزار متر حدفاصل خیابان شهرزاد تا خیابان شهید مرادی از ۹ به ۲۴متر تعریض شده و با اجرای عملیات عمرانی نظیر زیرسازی، نهرسازی، روکش آسفالت و اجرای رفیوژ میانی دسترسی شهروندان این منطقه به این خط حمل و نقلی و همچنین بزرگراه آزادگان تسهیل شد.

وی در ادامه تصریح کرد: خیابان شهید چمران به طول ۶۵۰ و عرض ۲۴ متر نیز در سال گذشته احداث شد که گام دیگری در جهت توسعه شبکه معابر شهری پیرامون خط ۶ متروی تهران محسوب می شود.

گفتنی است اتصال خط ۶ متروی تهران واقع در دولت آباد به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در دستور کار مدیریت شهری منطقه ۲۰ قرار گرفته که مرحله مطالعاتی آن به پایان رسیده و به زودی وارد فاز اجرا می شود./ل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *