سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

تولید گاو شاسی کوتاه در اروپا +عکس

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب: 244996
این گاو هم اکنون در منطقه آنتريم ايرلند تولید مثل پیدا کرده و نامش به عنوان کوچکترین نوع گاو در کتاب گينس به ثبت رسیده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، ایرلند یکی از مناطقی است که پرورش گاو در آن بسیار مرسوم بوده و گله های نژاد شارولی در این کشور به فور یافت می شوند.  ایرلند در دوره شیوع جنون گاوی ضرر بسیاری را به خاطر ابتلا گله ها به این بیماری متحمل شد.

یکی از اقداماتی که مردم ایرلند برای نجات این صنعت خود انجام دادند، برگزاری جشن ها و مسابقات مختلف بود تا گاو بار دیگر مورد توجه همگان قرار بگیرد و سود مناسبی نیز از راه گردشگری نصیب این کشور شود. یکی از اقدامات جالب متخصصان این کشور، اصلاح نژاد گاوها برای تولید مثل گاوهایی جالب و مورد توجه بود که گاو پا کوتاه از جمله آن است.


https://www.jahannews.com/images/docs/files/000244/nf00244996-1.jpg
این گاو هم اکنون در منطقه آنتريم ايرلند تولید مثل پیدا کرده و نامش به عنوان کوچکترین نوع گاو در کتاب گينس به ثبت رسیده است. اين گاوها تنها حدود 80 سانتی متر قد دارند و هر هفته دهها گردشگر برای دیدن این نژاد به ایرلند سفر می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *