شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۴

نماز خواندن در قصر اردوغان آزادشد+عکس

شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 431493
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مراسم بازگشایی مسجد کاخ ریاست جمهوری نوساز این کشور در آنکارا حضور یافت و پس از سخنرانی به همراه احمد داوود اوغلو رهبر حزب عدالت و توسعه و هیات همراه نماز خواند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، تصویر زیر از نماز اردوغان و داوود اوغلو در مسجد از سوی یکی از نمایندگان حزب عدالت و توسعه در پارلمان گرفته شده و در صفحه توئیتر به نمایش در آمده است.


طبق اعلام کاخ ریاست جمهوری ترکیه،مسجد جدید با وجودی که در قصر نوساز و پر حرف و حدیث اردوغان قرار دارد اما به روی عموم مردم باز خواهد بود.





مخالفان حکومت ترکیه از هزینه های ساخت قصر نوساز انتقاد کرده اند و انجمن معماران ترکیه قانونی بودن ساخت این بنا را با توجه به تملک اراضی عمومی زیر سوال برده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
معاويه لعنت الله عليه هم نماز مي خواند!!! ولي نماز داريم تا نماز!!!
نیماراسخ
به هر حال آباد کردن مساجد امری الهی است ؛ حالا هرجا که می خواهد باشد و توسط هر مسلمانی .در پرداختن به این مسئله بحمدالله شرط و شروطی وجود ندارد و هر مسلمانی در صورت استطاعت بایستی عمران مساجد را در نظر داشته باشد.ما اینجا مصلی می سازیم ، ترکیه مسجد مذکور را و دیگر کشورهای اسلامی-علی قدر مراتبهم-مساجد مختلف را.
.مسجد ضرار هم مسجد بود که پیامبر اکرم به امر خداوند آن را تخریب کردند
نقي
Romania
نماز بزنه به كمرت جنايت كار داعشي......