پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

کی‌روش:گوام از تیم ایران آماده‌تر است!

پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 441096
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه شاگردانش در شروع دور جدید تمرینات در شرایط مطلوبی قرار ندارند گفت: با توجه به اینکه گوام تمریناتش را زودتر آغاز کرده است از تیم ایران آماده‌تر است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، کارلوس کی روش پیش از شروع اردوی جدید تیم ملی گفت: از امروز اردوی خودمان را قبل بازی با گوام و هند شروع می کنیم. البته ابتدای فصل هست و اکثر بازیکنان در شرایط ایده ال‌شان نیسنتد. امیدوارم همه بازیکنان در سلامت به سر ببرند و هر چه بیشتر بتوانند آماده شوند تا بتوانیم شش امتیاز را برابر گوام و هند کسب کنیم.

کی روش در پاسخ به این سوال که بازیکنان گوام خیلی زود تمرینات خود را برای بازی با ایران آغاز کرده اند، فکر نمی کنید تیم حریف در وضعیت بهتری به سر می برد، گفت: بله هیچ شکی نداریم که آنها از لحاظ آمادگی در شرایط بهتری در مقایسه با ما خواهند بود. ما هم دوست داشتیم زودتر تمریناتمان را شروع کنیم. من هم سعی خودم را کردم ولی به خاطر بازیهای لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نتوانستیم این کار را انجام بدهیم ولی همانطور که گفتم اگر می توانستیم تمریناتمان را زودتر شروع کنیم در وضعیت بهتری قرار می داشتیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آقای کفاشیان گفته بود سفره آماده است و آقای کی روش می توانند میل کنند با خنده و به شوخی گفت: البته این سفره ای که آقای کفاشیان به آن اشاره کردند تا جایی که به رژیم غذایی من لطمه نزند مشکلی ندارد و ما هم صرف می کنیم.

کی روش در پاسخ به این سوال که یعنی همه چیز آماده است، گفت: امروز روز ابتدایی اردو است و مهمترین مساله ای که امیدوارم اتفاق بیفتد این است که همه بازیکنان در سلامت کامل باشند.

او درباره وضعیت زمین چمن محل تمرین تیم ملی هم گفت: امروز می رویم ببینیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در پایان وقتی با این سوال مواجه شد که آیا در بازی ستارگان دنیا و ستاره های فوتبال ایران روی نیمکت تیم ستارگان جهان می نشینید با تعجب گفت: هیچ اطلاعی اصلا راجع به انجام شدن این بازی ندارم و حتی نمی دانستم که این بازی می خواهد انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایشان الان اینجوری صحبت می کنند که فردا وقتی با گوام مساوی کردیم بگن ما گفتیم تیم اماده نبود.