پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

سردارفضلی: امنیت مرزهایمان بالاست

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 386593
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرزهای ایران در امن‌ترین شرایط خود در تاریخ قرار دارند.
به‌ گزارش جهان به نقل از فارس، علی فضلی شامگاه شنبه در نخستین یادواره ۶۴ شهید دانشجوی شهرستان بابل و ۶ شهید گمنام تدفین‌شده در دانشگاه‌های شهرستان بابل اظهار داشت: تمام مرزهای ایران در اوج و نهایت امنیت بوده و شاهد کوچک‌ترین ناامنی در مرزهای غرب، شمال‌غرب و سواحل کشور نیستیم.

وی افزود: امروز این امنیت به برکت همدلی و یکپارچگی است که بین ارتش و سپاه ایجاد شده است اما هرگز نباید از کید و شرارت دشمن غافل شویم.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس این ظرفیت را از دشمن گرفته که دیگر جرأت مقابله با نظام را ندارد، گفت: امروز دشمن با ناتوانی تمام به دامن داعش و تکفیری‌ها پناه برده تا با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی آخرین شانس نداشته خود را امتحان کند.

فضلی اذعان داشت: برگزاری یادواره شهدا عین نماز ثواب و فضیلت دارد، چون کاری که شهدا کردند معامله با خدا بود و هر کس با خدا معا‌مله کند جز سود و برکات ندارد.

وی با اشاره به تعبیر امام (ره) مبنی بر اینکه شهدا، امامزادگان عشق هستند که اقتدار آنها حیات و ممات ما را بیمه می‌کند، اظهار داشت: مردانگی، پایمردی و مقاومت شهدا، امروز در عرصه بین‌المللی نمود پیدا کرده و سبب پیروزی مردم فلسطین شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اگر به‌ دنبال این هستیم که دنیا و آخرت ما بیمه شود باید دست به دامن شهدا شویم چون آبرو دارند و صاحب کرامات هستند.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت رزمندگان ما در عملیات‌های سخت، ولایی بودن آنها بود، افزود: هرگز دمای ۲۰ درجه زیر صفر و ۵۰ درجه بالای صفر، رزمندگان را که اغلب جوانان بسیجی بودند را از فرمان ولی امر دور نکرد و تا آخرین نفس عاشقانه پای رهبر خود ایستادند.

فضلی با بیان اینکه اعزام راهیان نور تکریم و پاسداشت مقام شامخ شهداست، تصریح کرد: از ۱۵ مهرماه امسال اعزام یک میلیون دانش‌آموز و فرهنگی به مناطق جنگی آغاز شده است.

وی با اشاره به ارتقای وضعیت کمی و کیفی کاروان راهیان نور، بیان داشت: تاکنون ۸۵ هزار نفر در پنج استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان‌غربی و کردستان، برای حج بصیرتی و تکریم شهدا عازم کربلای ایران به مساحت یک‌هزار و ۶۰۸ کیلومتر شده‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد گروه اعزامی برای نخستین ‌بار به زیارت قدمگاه شهدا می‌روند، بیان کرد: این اقدام اثرگذار با مشارکت همه نیروهای لشکری و کشوری صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *