جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۸۵

دولت: ساعت کاری ماه رمضان را کم نمی‌کنیم/ بازگشت انگلیس مشکلی ندارد

برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ها نداریم
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 367116
سخنگوی دولت با بیان اینکه مخالفتی با بازگشایی سفارت انگلیس در تهران نداریم، تصریح کرد اما هیچ حرف زیاده‌خواهانه‌ای را از سوی هیچ کس نمی‌پذیریم.
دولت: ساعت کاری ماه رمضان را کم نمی‌کنیم/ بازگشت انگلیس مشکلی ندارد
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان محور کار برنامه ششم مورد توجه قرار گرفت تا بتوانیم در جهت شناخت مشکلاتی که در گذشته وجود داشت و منجر به عدم توازن منطقه‌ای شده بود با اجرای برنامه ششم در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌هایی که آقای روحانی در دوران انتخابات برای اداره امور کشور بیان کرد اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: قرار شد چند مسئله مهم که به عنوان مسائل مهم کشور است در طی سال‌های ۹۳ و ۹۴ برنامه کوتاه مدت ویژه برای آن داشته باشیم و همین رویکرد مسئله محوری را در برنامه ششم دنبال کنیم. با توجه به اینکه به رشد اقتصادی بالای ۱۰درصد در برنامه ششم نیازمندیم از دانش و تکنولوژی‌ در برنامه ششم استفاده خواهیم کرد.

نوبخت در ادامه سخنان خود گفت: در جلسه امروز بخش کشاورزی نیز مورد توجه قرار گرفت و برای احیا و بهسازی جنگل‌های زاگرس ۲۵۰ میلیارد اختصاص داده شد و برای مقابله با آفات و مگس زیتون و ملخ که در ۱۶ استان گزارش شد ۴۵ میلیارد ریال به این امر اختصاص داده شد.

وی همچنین یادآور شد: در جهت انتقال آب با لوله تا مزارع استان بوشهر هم ۴۰ میلیارد ریال از مصوباتی بود که هیأت وزیران داشت. برای اینکه حمایت قضایی بالغ بر ۱۸۷ میلیارد تومان برای این کار به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تخصیص داده شد تا هفته آینده بتواند مرحله نخست این حمایت را نسبت به اقشار کم درآمد به انجام برساند.

سخنگوی دولت در ادامه سخنان خود گفت که با ساختار فعلی نمی‌توان برنامه مناسبی را برای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز تهیه کرد مگر اینکه بتوان اصلاح ساختار کرده و سازمان نظام برنامه‌ریزی کشور را اصلاح کنیم.

وی گفت: تاکنون دو شکل سازمان برنامه و بودجه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وجود داشته که هر کدام امتیازات و کاستی‌هایی داشته است و حال که قرار است مجددا سازمانی را احیا کنیم باید سازمانی روزآمد باشد و در آینده نزدیک این کار صورت خواهد گرفت.

نوبخت با بیان اینکه آنگونه که وزیر نیرو و وزیر نفت برای تأمین سوخت لازم نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌ها گفته‌اند امیدواریم مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد، گفت: گزارشی مبنی بر اینکه در این جهت مشکلی باشد نرسیده است.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر ساعات کار در ماه مبارک رمضان با بیان اینکه قانون بر ۴۴ ساعت کار در هفته تأکید دارد، گفت: سال‌های قبل هم که این کار صورت می‌گرفت مورد اعتراض و ایراد مجلس شورای اسلامی بود و این مصوبه از سوی رئیس مجلس با اعتراض و ایراد مواجه می‌شد ولی دولت قبل این را بدون توجه اجرا می‌کرد.

وی ادامه داد: ما مقید به قانون هستیم این اختیار را نداریم که ساعات کار را تقلیل دهیم اما اگر کارکنان دولت بخواهند چه در ابتدا و چه در پایان روز از مرخصی استفاده کنند دستگاه‌ها همکاری را با آنها خواهند کرد.

نوبخت درباره واریز قسط پنجم نیز ادامه داد: ظرف یکی دو روز آینده نیز شاید این قسط نیز وصول شود.

سخنگوی دولت همچنین درباره پرداخت وام ازدواج نیز، خاطرنشان کرد: به زودی کاری را که از دو هفته پیش برای تأمین منابع لازم برای پرداخت وام ازدواج شروع کردیم را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ادعای برخی اصلاح‌طلبان که رأی آقای روحانی به خاطر اصلاح‌طلبان بوده است،‌گفت: بدون تردید بدون اراده مردم هیچ کس در کشور نمی‌تواند برگزیده شود. در خصوص انتخاب آقای روحانی هم حمایت‌های مردمی و مقبولیت وی چنین موفقیتی را ایجاد کرد اما برخی گروه‌های سیاسی در این راستا همکاری داشتند و از وی حمایت کردند اما در هر صورت آنچه فصل‌الخطاب بود و باعث روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بود اراده و خواست مردم بود.

نوبخت در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان نیز،‌خاطرنشان کرد: هیأت دولت ضمن سپاس فراوان از قهرمانان‌مان در عرصه ورزشی به ویژه فوتبال و والیبال که حماسه آفریدند در هیأت دولت برای آنها دعا می‌کنیم و هر آنچه در توان ما باشد برای اینکه بالندگی تیم ملی ما افزوده شود چه با دادن اعتبارات مناسب که به بخش ورزش اختصاص داده شد و همچنین دعوت از مربیان کارآزموده دولت کوتاهی نخواهد کرد.

وی همچنین در خصوص مربی تیم ملی نیز،گفت: به نحو مناسبی در آینده اقدام خواهد شد.

سخنگوی دولت در خصوص گروهک تروریستی داعش نیز خاطرنشان کرد: با توجه به موضوعی که در کشور همسایه با عنوان داعش و جان گرفتن بعثی‌ها به وجود آمده دولت نسبت به این مسئله به شدت حساس است و رخدادها و موضوعات را زیر نظر دارد. بخشی در هیأت وزیران و بخشی از این مسئله نیز در شورای عالی امنیت ملی که با ریاست رئیس‌جمهور است، بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: برای نظام جمهوری اسلامی ایران که همیشه در جهت ثبات منطقه فعال بوده این مسئله بسیار مهمی است و اقدامات مناسب را برای امنیت‌بخشی مرزها انجام می‌‌دهیم.

نوبخت در خصوص افزایش قیمت‌ها نیز تأکید کرد که دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت ندارد و با توجه به سیاست مهار تورم با هیچ افزایش قیمتی موافقت نخواهد شد و به دستگاه‌های مرتبط تأکید شد دقت لازم را داشته باشند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه صادرات نفت را همانند برنامه قبل همچنان داریم و هنوز تغییر جدی در خصوص بازارهای نفت نسبت به گذشته فراهم نشده ولی میزان فروش نفت متناسب با برنامه است.

وی در ادامه سخنان خود درباره بازگشایی سفارت انگلیس اظهارداشت: دولت جمهوری اسلامی ایران هیچ حرف غیرمنطقی هیچ دولتی را نخواهد پذیرفت و در ارتباط با بازگشایی این سفارتخانه جز حادثه‌ای که قبلا به وجود آمد مشکل خاصی همانطور که با سایر کشورهای اروپایی نداریم با انگلیس هم نداریم و در چارچوب قوانین بین الملل می‌توانند در خصوص بازگشایی سفارتخانه شان اقدام کنند.

نوبخت در خصوص فعالیت احزاب نیز با تأکید بر اینکه تشکل‌های سیاسی که در وزارت کشور ثبت شده‌اند بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ حزب و انجمن سیاسی هست اما با توجه به مشکلاتی که در فضای عمومی وجود دارد همه اینها فعال نیستند اما دولت از فعالیت همه احزاب استقبال می‌کند. حتی دادن رسانه مشخص به احزاب نیز در سیاست دولت وجود دارد.

سخنگوی دولت در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه بیش از ۶۰ میلیارد تومان به دستگاه ورزش اختصاص دادیم، گفت: الان هم اگر جامعه ورزشی و کارشناسان ما هر کسی را برای سرمربی بودن تیم ملی انتخاب کنند و قانع کنند در جهت بالندگی تیم‌هایمان موثر باشد دولت از آن استقبال می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پروانه
Iran, Islamic Republic of
"چون اين دولت قانونمند است ساعات كاري ماه رمضان تغيير نمي‌كند" كاش تو همه چي اينقدر قانونمند باشيد!!!!
Iran, Islamic Republic of
بالاغیرتا از دولت قبلی قانونمندتره.
محسن
Iran, Islamic Republic of
قانونمندی در حد ادعا!
سه سال ديگه بهتون مي گيم .
كاش موقع تبليغات انتخاباتي اش هم پرزيدنت روحاني اينو مي گفتن
امیر
میدونی خود نوبخت دو شغله ست الان این کجاش قانومندتره از وقتی که ایشون اومده هرچی ازمون استخدامی هم کنسل شده .
احمد اشرفي از اردبيل
United States
من هم انتقادهايي دارم ولي فعلا منتظرم تا ببينم اينده بهتر ميشه؟
Netherlands
از همین حالا اعلام می کنم حزب الهی ها ی ادارات به زور هم شده سر ساعت دو ادرات را تعطیل خواهند کرد تا یاد بگیرید روزه و اسلام شوخی بردار نیست
Iran, Islamic Republic of
حتی یک درصد هم علت این کار شما تنبلی نیست؟
Iran, Islamic Republic of
برادر حزب اللهی!
مواظب باش فقط مردم روزه دار به درب بسته اداره تان نخورند،مواظب باش احتمالا تنبلی را با روزه داری توجیه نکنی،
مواظب باش!
Iran, Islamic Republic of
کاش میدیدید در کارخانه هایی که توسط برادران حزب اللهی!! اداره میشود،ساعت کار کارگران نه تنها کم نمیشد بلکه در ماه رمضان رکورد شکنی داشتند!
نمونه اش شرکت پارس خودرو که مدیرعامل قبلی اش الان نماینده مجلس است!!!
در ضمن افطار ساعت 8 به بعده شما ساعت 2 تعطیل میکنی؟
امين
روزه گرفتن دليلي براي كم كاري نيست وقتي حقوق ودستمزدي را براي كاري مي گيريم باي آن را انجام دهيم.حزب الله واقعي بيشتر از ديگران كار مي كند
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برات با این حرف زدنت. بیخود خودت رو با حزب اللهی ها قاطی نکن. چه اشکال داره به خاطر کار مردم تا 4 کار کنید و یه کم سختی بکشید. مگه کشورهای اسلامی دیگه هم این کار رو میکنن؟
علی
قانون فقط برای کارمندای بدبخته؟؟؟؟؟؟؟

مرد حسابی می دونی از 7 صبح تا 4 عصر کار کردن تو ماه رمضان یعنی چی؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟

شورش رو درآوردن اینا
علی
نیست خیلی شماها کار میکنید ؟
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبا که تو این هوا روزه نمی گیرن حزب اللهی های بدبخت شدن چوب دو سر طلا
Iran, Islamic Republic of
ما که در کارخانه روزه مان را میگیریم و ساعت کارمان هم کم نمیشود.تازه تولیدمان در ماه رمضان بیشتر میشود!
الان هم شکرخدا زنده ایم.
برای تنبلی خودتان توجیهات بهتری بیاورید.
شما ساعت 9 صبح در کارخانه پای اینترنتی؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
شما تا حالا کلمه شیفت کاری را شنیدی؟
واقعا کار کردن زیر باد سرد کولر گازی خیلی سخته . میفهمم
یعنی اینکه خون شما نسبت به کسایی که تو شرکت ها خصوصی کار می کنند پر رنگ تر نیست
ناشناس
United States
حالا با این وضع پول کارکرد یک ساعت اضافه ما در ماه رمضان ( ساعت ناهار و نماز ) رو خرج امواتتون کنید!!!1
United States
حالا تازه ميفهمم چه شعر نابي بود كه ميگفتن
عمو محمود كجايي
وقتشه كه بيايي
...
اما يه جمله هم با آقاي روحاني بخاطر انتخاب چنين دولتمردان بي تدبير و نااميدكننده اش
ديگه نميگيم مچكريم
ميگيم متاسفيم
Iran, Islamic Republic of
حداقل می تونست ساعت ناهاری را کم کنند. تا عین عدالت باشه....مثلا
Iran, Islamic Republic of
سلام
وقتی دولت بیان می کند در مصرف آب و برق صرفه جوئی کنید آیا فکر نمیکنه همزمان با روشن بودن کولر تمام مساجد و خانه ها تمام لوازم برقی (کولر،کامپیوترهاو....) ادارات نیز روشن است در این گرما که کسی نمیتواندبدون کولر بسر برد
Iran, Islamic Republic of
برنامه نمی خواهد ،از تو به یک اشاره ، از بازاری به سر دویدن ، از ملت هم به جان خریدن
علی
جناب آقای ملت به جان خریدن
ما کارمندان هم خدایی داریم
هر کس به ما ظلم کند آن دنیا
حق خودمان را خواهیم گرفت چرا دولت قانون ها را به صورت گزینشی اجرا می کند
چرا افزایش حقوق بر اساس قانون بر اساس تورم انجام نمی دهد
چرا مرخصی زایمان 9 ماه نشد
بیا برو عمو دلت خوشه
ما کارمندای بدبخت باید از 7 صبح تا 4 عصر بریم سر کار
جی میگی برا خودت؟؟؟
احسنت به دولت یازدهم که رفتارش منطبق بر عدالت است.
یادم هست در 8 سال گذشته ما کرگران بدون تقلیل ساعت کاری باید کار میکردیم در حالی که کارمندان محترم رسمی دولت زیر کولر 5 ساعت کار میکردند . این شد عدالت؟؟؟
باز روحانی مچکریم.
حرف دل ما را زدید
Iran, Islamic Republic of
کارگر کجایی اینترنت پرسرعت داری ؟ بازم خالی بندی ؟ بازم دروغ ؟ بازم ادعای تقلب ؟ بی تربیت !
قابل توجه شما عزیز دل ، هر کس بیمه تامین اجتماعی باشد کارگر محسوب میشود و باید از قانون کارکری تبعیت کنند ، چه در تولید کار کند و چه در ستاد براساس قانون کارگر است ( جا افتاددددد)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دروغ نگید من قانون کاریم و در دولت دکتر احمدی نژاد که انشا الله تکرار خواهد شد همراه با همکارانی که خدمات کشوری بودند ماه رمضان مشمول دستور العمل قانونی دولت میشدم
Iran, Islamic Republic of
آقا من کارگر پارس خودروام.اینترنت پرسرعت که دیگه فراگیر شده سالی صد هزار تومن!در ضمن نه تنها ساعات کار ما کم نشد بلکه بواسطه کم شدن وقت نهار بیشتر کار میکردیم.
آن وقت ادارات دولتی ساعت کارشان کم میشد!!!
کشته مرده این عدالت ام!
Iran, Islamic Republic of
راجع به کارگرا چی فکر کردی؟یعنی نمیتونن سالی 60-70 هزارتومن برای اینترنت بدن؟معلومه با قشر کارگر زیاد میونه ای نداری.
در ضمن اکثریت کارخانه ها در ماه رمضان بواسطه کم شدن وقت نهار،فعالیت بیشتری دارند.
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم خوب بش حالی کردی ملت جیگر نیستن
عجب عدالتی !!!حالااین عدالت راازکدوم کشوروارد کردید ؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
درسال فرهنگ ، توجه به فرهنگ اسلامی و فریضه واجب روزه چرا نمایندگان را ناراحت کنه! ومورد عتاب ایشان باشه، این چه بهانه ای است،
مگر کم کردن دوساعت کار کارمندان دولت دراین یکماه چقدر هزینه می برد؟ مخصوصا درفصل تابستان
ای کاش هرچی که خوبه قانون بشه نه هرچیز که ....
بوشهری
Iran, Islamic Republic of
حضرات دولت بفکر دین مردم هم باشند . . .
Iran, Islamic Republic of
اینکه کارمند محترم ساعت دیر بیاد و زود بره دیندار نمیشه.
فعالیت کشاورزان و کارگران مگه کم میشه در ماه رمضان؟اونها دین ندارند؟
تنبلی خودتان را با دین توجیه نکنید.
مسةله فقط روزه نيست در شهرهاي بزرگ اگر ساعات كار تقليل نشه ترافيك مردم را عاصي ميكنه خصوصا هنگام افطار!
ساعت 4 چه کار داره به ترافیک افطار......
Iran, Islamic Republic of
گفتن که مردم را به زور به بهشت نمی برند مگه نشنیدی کاکو
احسنت به این تصمیم منطقی و بجا، چون خدمت به خلق بیشتر ثواب داره تا خواب مومن!!!
Iran, Islamic Republic of
كدوم كار؟ فكر ميكني كارمندان واقعا تمام ساعات كاريشون رو كار مفيد ميكنند .اينجوري حداقل تو اين هواي گرم يه دو ساعتي هم تو مصرف انرژي برق و آب ( آخ آخ اينترنت رو يادم رفت بگم) صرفه جويي ميشه
United States
کارمندی که حقوق می گیره و کار نمی کنه چه جور مسلمونیه، به بهانه ماه رمضون میخواد بیشتر بخوابه
عباد
Iran, Islamic Republic of
برادر ناتنی من !!! اگر یک جایی دیدی که کارمندی کارشو خوب انجام نداده ،همه رو با یه دید بسته خودت نگاه نکن !!! بنده کارمند یکی از ادارات دولتی هستم و هرگز مدیون دولت و مردم نیستم حتی بیش از وقت مقرر بدون اضافه کاری فعالیت میکنم . آقای نوبخت و امثال ایشون بایدبگویند به چه حقی در بعضی ادارات بویژه ستادیها بابت کار نکرده ماهانه اضافه کاری های هنگفت میگیرند؟؟/ چرا باید چوب کار نکردن برخی افراد بی وجدان را ما و امثال ما بخوریم !!
اونو باید با کم کردن کارمندان صورت داد نه خوردن و خوابیدن کارمندان
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار به صرفه جویی هست خب کلا ساعت کار را در طول سال کم کنند صرفه جویی بیشتر بشود.در ضمن روسای ادارات میتوانند با محدود کردن اینترنت و افزایش بهره وری عملکردشان را بهبود بدهند.
آفرین بر این تصمیم بجا
علی
آقای احسنت
چرا وقتی دولت قوانینی که خود وضع کرده انجام نمی دهد
چرا افزایش حقوق بر اساس تورم نمی شود

چرا مرخصی زایمان بر اساس قانون 9 ماه نمی شود
Netherlands
بازگشت که هیچ حتی بقاء انگل لیس برای بشریت مشگل ساز است
یا علی
مجید
Iran, Islamic Republic of
شما هرکاری کنید هیچ رسانه یا مردم حرف نمی زنند چون برچسب بی سوادی میزنند 0بعد 4بعد از ظهر ترافیک شهر را نگاه کنید البته شما هم همین را می خواهید اسایش برای مردم معنی ندارد .....
وزنه سیاسی
مگر می شود انگیس را پشت دروازه های ایران نگه داشت، در حالی که رئیس جمهور ایران دکترای حقوقش! را از آنجا گرفته است! اگر انگلیسی ها را اجازه ورود جهت براندازی به کشورمان ندهند بعدا انگلیس ناچار می شود افرادی مثل... را به مدت سه سال میزبانی کند و ایشان هم در مقابل امروز جاده صاف کن خوبی است برای انگلستان . می گوئید نه از عطا الله مهاجرانی فتنه گر و فراری بپرسید.
Iran, Islamic Republic of
عدم تغيير ساعت كار در ماه رمضاني كه در تابستان واقع شده:

1- كاهش بهره وري و عدم رقبت به كار از 2-3 به بعد بدليل وضعيت جسماني مردم
2- به سختي انداختن روزه داران
3- فايده خاصي براي دولت نخواهد داشت و بيشتر شبيه لج و لجبازي با دولت قبل است
چرا دولت قبل ساعت بخش کارگری را تغییر نداد و فقط کارمندان خود نور چشمی بودند ، این دولت که داره عدالت را پیاده میکنه همه صداشون دراومده.
دولت قبل فقط شعار میداد و کارهای بدون فکر و عجولانه مثل ساعت کار بانکها، عدم تغییر ساعت رسمی کشور، برباد دادن بیت المال با سفرهای استانی و جنگ کلامی با جهت بدون در نظر گرفتن منافع ملی و هزاران مشکلات اقتصادی دیگر برای مردم بی گناه
Iran, Islamic Republic of
افرین به این سیاست ...حالا خوبه برنامه ای برای افزایش قیمت ندارید که هرروز قیمتها بالاتر میروند اگر داشتید میشد زمان اکبراقا
ببینم اصلا شما بعنوان سخنگوی دولت جمهوری اسلامی هستی یا......
البته عدم تقلیل ساعت کاری واسه یه عده ای که اهل نماز و روزه نیستند و در ادارات دولتی هم ماشاالله کم نیستند! واقعا تصمیم خوبیه. چون این عده در حالیکه روزه نمی گرفتن با تقلیل ساعت کاری واقعا خوش به حالشون میشد. اما کارمندی که باید از 7 صبح تا 4 بعدازظهر در ماه رمضان کار کنه واقعا خیلی سخته مخصوصا اگه خانوم باشه و ... اگر ماه رمضان در فصول پاییز و زمستان می بود که ساعات روزه داری کمتر و تحمل تشنگی بیشتر بود جای اعتراضی وجود نداشت اما با توجه به اوج گرما در این فصل واقعا جاداره دولت با روزه دارانی که میخوان راندمان کاریشون کاهش پیدا نکنه و در عین حال دینشونو حفظ کنن همکاری کنه.
قانون بهانه است. لابد دولت بهتر از مجلس آمار کارمندای بی نماز و روزه شو داره که نیازی به تقلیل کاهش ساعت در ماه رمضان نمیبینه. یه عده ای هم که روزه میگیرن مشکل خودشونه!!!!
دولت قبل دولت قبل دولت قبل .......کابوس دولت قبل دست از سر دولت امید وتدبیر برنمیدارد!!!!!!بابا یک کمی از خودتان ابتکار و خلاقیت نشان دهید مردم می فهمند که در حال فرافکنی هستید
خدا را شکر راه به موقع باز شد.غربت نشینی بسی بهتر از خانه نشینی است.
ما
واقعا در مملکت اسلامی ساعت کار در ماه مبارک نباید با روزهای دیگر سال تفاوت داشته باشد؟
اگر خلاف قانونه قانون را عوض کنید!
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه
اجرای سایر قوانین مهم نیست.
اجرای قانون عفاف و حجاب مهم نیست.
یک ساعت کاری کم بشه برای روزه گرفتن خلاف قانونی.
اف بر این ها..
رضا
این دولت تل ما یادمان می اید فقط از مردم گرفته است و چیزی به مردم نبخشیده است، مزد این کارهایش را سر انتخابات بعد میدهیم
United States
مگه تو انتخابات قبل به دولت تدبیر و امید رای دادی که تهدید انتخابات بعدی رو می کنی. شما نهایتا 4 میلیونید.
نصیر
آن مرد که در گرمای طاقت فرسای تابستان به فکر روزه کارمندان بود، رفت...
Iran, Islamic Republic of
آن مرد که در گرمای تابستان،آلودگی هوا و... فقط به فکر کارمندان بود رفته است.
نصیر
آن مرد که در گرمای طاقت فرسای تابستان به فکر روزه مردم بود رفته...
م
دعای دولت درباره ورزش مستجاب شد هرچه دراختیار دولت بود که گران کرده بازارهم که ازاد است یارنه وسبد را که فاتحه خواند یک نیمه رفاهی درماه رمضان بود که انهم ازبین رفت چون خود اقایان که دل بخواهی کارمی کنند هدفمندی هم که به جیب سرما یه دارهارفت وبارش را مردم می کشند
Iran, Islamic Republic of
چرا هر سال در ماه رمضان ساعات كار كارمندان كه زير در دماي 22 الي 24 كولرهاي گازي مثلاً كار مي كنند كم مي شود و ساعات كار ما كارگران كه زير آفتاب وگرد وخاك ودماي بالاي 35 درجه كار مي كنيم كم نمي شود پيشنهاد مي شود ساعات كار كارگران در ماه رمضان دو ساعت كم شده به كارمندان اضافه شود
رضا
Iran, Islamic Republic of
هر وقت این سخنگو را می بینممی ترسم. می گویم خدایا اینها دوباره برای مردم چه نقشه ای کشیده اند که این آمده بگوید. این چهره برای گفتن محرومیت ها و محدودیت ها و نشدن ها و در ذهن مردم مانده است
سلام
آقای نوبخت خدا خیرتون بده.این چه حرفیه بیان میکنین توماه مبارک رمضان که کارمندان تاساعت 15تو اداره هستند با افت شدید بدن از لحاظ قند وانرژی مواجه میشوند میخواهید چه کارایی داشته باشید!
چرا اینقدر سخنان نسنجیده بیان میکنید مثلا شما سخنگوی دولت تدبیر هستید دولتی که حتی خودمونم بهش رای دادیم .کجای اینکارها با تدبیر میخونه!!
کارمند بیچاره تاساعت حدودا 6صبح بیدار 8صبح باید بیاد سرکار ،راندمان کار کجا میره .وای بحالتون با لجبازی صرف با دولت گذشته دارید عذاب دنیا وعقبی را بجان میخرید.کارمندی که با افت شدید در محیط کار حاضر میشه ببینید با اربا رجوع وخانواده خودشون چطوری رفتار میکنن
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان يك كارمند با سابقه ميگم عيب اين كار(عدم تاخير درورود كارمندان درماه رمضان) وحسنش چيه.
عيوب: 1-عدم خواب مناسب كارمند بعداز سحر بعلت رفتن زودتر به اداره ودرنتيجه خواب آودگي وكسلي در طول روز2- مصرف بيشتر برق -آب گاز -و....(انرژي)درادارات3-نارضايتي كاركنان دولت و....
واما تنها حسنش: ساعات خدمت بيشتر براي اداراتي كه ارباب رجوع بيشتري دارند(هرچند عملاً دراين ماه ارباب رجوع كم ميشه)
Iran, Islamic Republic of
در ماه مبارک رمضان این سالها که مصادف با تابستان گرم شده خوب بود که ساعات کاری کاهش پیدا میکرد تا مردم راحت تر بتوانند روزه بگیرند. البته این بخاطر عنایت ویژه این دولت به مبانی اسلام و توجه به مسائل معنوی است.
جالبه که حضرات خودشون آمار میدن میگن ساعت کار مفید در ادارات نیم ساعته. حالا مثلا 2 ساعت ساعت اداری را کم میکردند چی میشد؟
حداقل مردم به راحتی روزه میگرفتند.
سید دوستدار ولایت
با سلام و احترام به تمامی کاربرانی که کامنت گذاشته اند .
در جواب دوستانی که به کارمندان انگ تنبلی می زنند و فکر می کنند که با این دو ساعت کمتر و بیشتر کار کردن چیزی از کارمندان کم یا زیاد می شود باید بگویم که چقدر سطحی نگر هستید .
اصل موضوع را فراموش کرده اید و به کف روی آب چسبیده اید ، کم کردن ساعت کاری در ماه مبارک رمضان (چه کارمندان و چه سایر مشاغل) به نظر حقیر کاری نه واجب بلکه از اوجب واجبات است ، در دنیایی که کشورهای سکولار از کوچکترین حربه استفاده می کنند تا مردم را متوجه بی دینشان کنند ، چرا باید یک کشور اسلامی از این فرصت به راحتی عبور کند ، چرا تعطیلی ادارات ، کارخانجات و دیگر جاها جلب توجه نکند و به همه دنیا نشان ندهد که ایران اسلامی در قرن بیست و یکم هنوز هم که هنوز است پایبند به اصول و فروع دین است ، حالیا این جلب توجه کمی هم هزینه در بر داشته باشد که یقینا هم دارد . با این کار جامعه ای را که شاید نیمی از آن به سبک زندگی غربی روی آورده اند ، چرا نباید در مساجد ، حسینیه ها و یا حتی در منازل به سوی عبادت کشاند . سوالی است که سخت مرا آشفته است ، چه بسا کارمندانی که با این دو ساعت کمتر کار کردن توان جسمانی بیشتری می گرفتند و به روزه داری ادامه می دادند و این کار باعث شود تعداد زیادی از افراد ضعیف (ضعیف از لحاظ جسمانی) نتوانند روزه بگیرند و اما پاسخ گوی این کار چه کسی خواهد بود ؟
چرا این دولت از آموزه های دینی فاصله گرفته است و روز بروز این فاصله را بیشتر میکند و مملکت را به شیوه غربی ها اداره می نماید ؟
عجب عصر عجیبی زندگی می کنیم ما !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر و امید همینه
lمرادي
واقعا اينا فكر نمي كنند اين ساعات بخصوص برا خانما چقدر سخته شش ونيم صبح بايد بزنيم بيرون شش بعد ازظهر خسته برسيم خانه كي وسايل افطار وسحر رو آماده كنيم بد نيست سري به ادارات بزنيد وببنيد كه خيلي از كارمندا از بيكاري خسته ميشن فقط اينجوري برق بيخودي مصرف ميشه
فقط یه سری به ادارات بزنیدببینید کارمندان دربعدازظهرچکارمیکنندآدم رمق هیچاری رونداره
ندا
Iran, Islamic Republic of
اینا همش مز... آخرش ساعات اداری کم میشن ، خیالتون راحت/
بازگشت انگلیس که چیزی نیست
آمریکا هم برگردد دولت مشکلی نداره
اون موقعی که شکمشون سیره در اداره های دولتی چه برخوردی با مردم دارند که وقتی ماه رمضون هم باشه و نتونن چیزی بخورن و گرسنه باشن.
عمدتا از ساعت 14معمولا ادارات ارباب رجوع ندارند وافزايش ساعت كاري هيچ بهره بري ندارد و فقط هزينه انرژي را متحمل است و بار اقتصادي براي بيت المال داردبا مصرف برق يا گاز و كامپيوترهاوكولرهاو...
حال كه ماه رمضان است كه ديگه هيچ كس سر ظهر نميره دنبال كار اداري و اين آقايون به مسائل ارزشي كه طي حديثي حضرت رسول فرمودند در ماه رمضان براي كارگران وافراد تحت فرمانتان كار را سبك تر كنيد قانون بشري كاملتر است يا قانون شريعت؟
ali
نظربه اینکه وقتی سحرواذان صبح تاساعت چهارصبح طول میکشدبرای ماکارمندان(وسایرمسیردورها) که بایدساعت 6صبح حرکت کنیم خوابیدن آن 2ساعت معنائی نداردکاش دولت یک ساعت حضورصبح رادیرتراعلام میکردتاخستگی روی میزحضورپیدانمی کرد
تدبیر
بابا ساعت کاری چرا تغیر کنه با این قیمت انرژی کولر خاموش کنید بیاید اداره از کولرو برق و تلفن آب و غیره استفاده رایگان داشته باشید 8 ساعت کار مفید انجام میدید مگه غیر از اینه
United States
واقعا چرا برخی بخاطر عبادت خدا توقع دارند همه بهشون خدمت کنند. پول بگیرن و کار نکنن. واقعا