جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حضور مشاور توهین کننده به مجلس در صحن علنی

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 388717
نماینده تهران در مجلس اعلام کرد: آقای آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور که به توصیه هیأت رئیسه و با استقبال دولت، در لابی پارلمان در حال تماشای جلسه رأی اعتماد به نیلی‌احمدآبادی بود، با وساطت جمعی از نمایندگان، هم‌اکنون وارد مجلس شد.
به گزارش جهان؛ حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌ جمهور که برای حضور در جلسه رأی اعتماد به نیلی‌احمدآبادی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در پارلمان حضور یافته بود، به توصیه هیأت رئیسه و با استقبال دولت در لابی پارلمان و از تلویزیون در حال تماشای جلسه رأی اعتماد به نیلی‌احمدآبادی است.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات توهین‌آمیز شب گذشته آشنا که مطلبی را علیه مجلس در صفحه شخصی خود نوشته بود، گفت: دولت به جای اینکه از ورود آقای آشنا به مجلس جلوگیری کند، اجازه دهد او وارد صحن علنی پارلمان شود و از نمایندگان ملت به خاطر اظهارات روز گذشته‌اش عذرخواهی کند.

رسایی تصریح کرد: هر چند آقای آشنا به مجلس و نمایندگان ملت توهین کرده است، اما مجلس مهمان‌نواز است و ما خیلی دوست نداریم آقای آشنا از لابی پارلمان، جلسه رأی اعتماد را تماشا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آقای آشنا با وساطت بنده و آقای حسینیان، وارد صحن علنی مجلس شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *