سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

استیماچ برای استقلال پیغام فرستاد

پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 428613
عضو هیئت مدیره استقلال از ابراز علاقمندی استیماچ برای حضور در استقلال خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، عباس کرد‌نوری با بیان اینکه استیماچ سرمربی اهل کرواسی‌ که یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال است، بامداد فردا (جمعه) به ایران می‌آید، اظهار داشت: این مربی ۴۷ ساله دارای رزومه است و در تیم ملی کرواسی سرمربی بوده و سال‌ها برای تیم ملی کشورش بازی کرده است. استیماچ در زمینه تولید بازیکنان خوب، عملکرد مناسبی داشته و امیدوار هستیم اگر با او به توافق برسیم، در استقلال نیز بازیکنان خوبی را به فوتبال معرفی کند.

وی افزود: قیمت او بالا نیست و در پیغامی به ما از علاقمندی‌اش برای حضور در استقلال خبر داد و گفت که دوست دارد در باشگاه استقلال کار کند. اگر خاطرتان باشد، دراگان اسکوچیچ هم با قیمت پایین به ملوان و فوتبال ایران آمد و شاید پس از چند سال قیمتش حدود ۴۰۰ هزار دلار باشد. قیمت استیماچ هم در همین حد است.

عضو هیئت مدیره استقلال تاکید کرد: استیماچ فردا به ایران می‌آید و اگر شرایط مقدور باشد، در جلسه کمیته فنی که متشکل از هیئت مدیره نیز است، شرکت خواهد کرد. اعضای هیئت مدیره مشکلی برای حضور این مربی ندارند و در صورتی که شرایط مهیا باشد، او در ایران می‌ماند تا مذاکرات نهایی انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *