جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

اعلام زمان تخلیه کامل عربستان از ایرانی‌ها

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 418119
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۰ هزار عمره‌گزار ایرانی در مکه هستند، گفت: تا سوم اردیبهشت عربستان از زائران ایرانی خالی می‌شود.
به گزارش جهان، ناصر خدرنژاد در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با آخرین وضعیت عمره‌گزاران ایرانی حاضر در کشور عربستان گفت: سازمان حج و زیارت تا ۲۴ فروردین اعزام داشته است بنابراین تا سوم اردیبهشت عمره‌گزاران ایرانی در کشور عربستان حضور دارند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت افزود: هم‌اکنون در مدینه منوره هیچ زائر ایرانی حضور ندارد و حدود ۱۰ هزار عمره‌گزار ایرانی در شهر مکه هستند که تا سوم اردبهشت تمام آنها به کشور بازخواهند گشت.

وی با بیان اینکه رایزنی جدیدی در رابطه با حادثه فرودگاه جده و از سرگیری اعزام عمره‌ها نداشتیم، بیان کرد: تمام افرادی که اعزام آنها بعد از تاریخ ۲۴ فروردین بود به نوعی انصرافی محسوب می‌شوند. این در صورتی است که متقاضیان عمره می‌توانند فیش‌های خود را نگه‌ دارند تا اگر زمانی اعزام‌ها از سرگرفته شد به زیارت خانه خدا بروند.

خدرنژاد با اشاره به اینکه اعزام به حج واجب تعلیق نشده است، افزود: زائرانی که می‌خواهند انصراف خود را از سفر به عمره اعلام کنند می‌توانند از طریق سایت اینترنتی سازمان حج و زیارت اعلام کنند و بعد از انصراف تمام مبالغ دریافتی از آنها به حسابشان بازخواهد گشت.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت درباره آمار انصرافی‌ها هم گفت: آمار دقیقی از انصرافی‌ها ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مردم مسلمان منطقه از خواب غفلت بیدار شده وپول خود را بخاطر یک عمل مستحبی در حلقوم وهابیت نریزند که از آنطرف آل سعود کمک 16 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی میکنند.برای کشتار مسلمانان منطقه!