جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
ایران ۱ - سوئد ۳

شکست فوتبال ایران مقابل سوئد

چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 415013
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوئد که از ساعت ۲۲ به وقت تهران در ورزشگاه فرنزو آرنا آغاز شده بود، در پایان با برتری سه بر یک سوئد خاتمه یافت.
شکست فوتبال ایران مقابل سوئد
به گزارش جهان، برای سوئد در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ (۱۱) و مارکس برگ (۲۱) گلزنی کردند و تک گل ایران نیز در دقیقه ۲۳ توسط جواد نکونام از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در آغاز بازی، یاران سوئد توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سعی داشتند روی دروازه ایران فرصت گلزنی خلق کنند تا این‌که در دقیقه ۱۱ روی حرکت زیبای زلاتان ابراهیموویچ توپ به سمت چپ محوطه جریمه ایران رفت و در ادامه روی یک ارسال خوب ابراهیمویچ با یک ضربه سر دروازه ایران را باز کرد.

پس از گل نخست، حملات سوئدی‌ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۲۱ روی پاس زلاتان ابراهیمویچ، مارکس برگ برای دومین بار دروازه ایران را باز کرد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۲۳ حرکت خوب وحید امیری که درون محوطه جریمه حریف انجام شد، باعث شد مدافع سوئد روی او مرتکب خطای پنالتی شود و جواد نکونام با استفاده از این فرصت، تک گل ایران در نیمه نخست را به ثمر رساند.

با تعویض ابراهیموویچ در نیمه دوم، بازی به مراتب آرام تری را شاهد بودیم. سوئدی ها سعی داشتند با طراحی حملاتی روی دروازه ایران خطرساز شوند اما هوشیاری مدافعان ایران اجازه چنین کاری را به آنها نداند.

در دقایق پایانی بازی نیز تیم ملی سوئد توانست گل سوم را به ثمر برساند تا در نهایت بازی با نتیجه سه بر یک به سود آنها به پایان برسد.

به گزارش ایسنا،برای ایران در این دیدار، علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، پورعلی گنجی، وحید امیری، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، قوچان‌نژاد، بیک‌زاده و اشکان دژاگه بازی کردند.

برای سوئد نیز رابین اولسن، پیر بنگتسون، آندریاس گراگویت، امیل فورسبرگ، البین اکدال، کیم کالستروم، زلاتان ابراهیموویچ، آنتون تینرهولم، اریک یانسون، مارکس برگ و ارکان زنگین به میدان رفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *