جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مجتبی کریم‌فر صاحب مدال برنز شد

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 383514
نماینده وزن ۸۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی با پیروزی در دیدار رده‌بندی بازی‌های آسیایی، مدال برنز را به خود اختصاص داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس از ، در ادامه رقابت‌های ۴ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی که از صبح امروز آغاز شده است، مجتبی کریم‌فر نماینده وزن ۸۵ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل حریف قرقیز به مدال برنز دست یافت.

مجتبی کریم‌فر در وزن ۸۵ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر مقابل موسی شاهین عبدالله از اردن به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد. وی در دور دوم به مصاف سئول لی، قهرمان آسیا و نایب قهرمان بازی‌های آسیایی گوانگجو از کره‌جنوبی رفت و در حالی که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۵ بر ۲ پیش بود، داوران وی را سه اخطاره و بازنده اعلام کردند.

با توجه به حضور حریف کریم‌فر در فینال، نماینده کشورمان به گروه شانس مجدد رقابت‌ها رفت که در این مرحله با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تای‌چی اوکا از ژاپن به پیروزی رسید و جواز حضور در دیدار رده‌بندی را کسب کرد.

کریم‌فر در رده‌بندی با نتیجه ۳ بر صفر از سد عزت بیشبیکوف، دارنده مدال برنز ۲۰۱۳ آسیا از قرقیزستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

به گزارش فارس، پیش از این افشین بیابانگرد در ۶۶ و پیام بویری در ۷۵ کیلوگرم ایران را در روز دوم صاحب مدال برنز کرده بودند. فرنگی‌کاران کشورمان در روز نخست نیز صاحب ۲ مدال طلا توسط اخلاقی در ۸۰ و علیاری در ۹۸ کیلوگرم شده بود. سعید عبدولی هم به مدال برنز ۷۱ کیلوگرم رسیده بود.
-
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *