سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

غلبه بایرن مونیخ بر منچستر در آخرین ثانیه ها

چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 103910
 تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان در بازي رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، ميهمان قدرتمند خود را شكست داد.

به گزارش خبرگزاري فارس، در مرحله يك چهارم نهايي شب گذشته 2 ديدار برگزار شد و طي آن بايرن مونيخ برابر منچستريونايتد 2 بر يك به برتري دست يافت و ليون نيز 3 بر يك مقابل ميهمان خود بوردو به پيروزي رسيد.
بايرن مونيخ كه در ورزشگاه آليانس آره نا ميزبان شياطين سرخ بود ابتدا با گل دقيقه 2 وين روني از حريف خود عقب افتاد اما در ادامه با در دست گرفتن بازي نتيجه را تغيير داد و در دقيقه 77 توسط فرانك ريبري فرانسوي و از روي يك ضربه كاشته گل تساوي را وارد دروازه ادوين ون درسار كرد.
بايرني ها كه براي اميدوار شدن به صعود به پيروزي نياز داشتند تا آخرين لحظه تلاش كردند و در نهايت در دومين دقيقه از وقت هاي تلف شده بازي توسط اوليچ به گل برتري رسيدند تا با خيالي آسوده تر گام به ديدار برگشت در اولدترافرود بگذارند.
در ديگر بازي ديشب كه به جدال نمايندگان فرانسه اختصاص داشت، تيم ليون ميزبان بوردو بود و 3 بر يك پيروز شد.
لوپز 10 و 77 و باستوس32 براي ليون گلزني كردند و مروان شماخ 14 تنها گل بوردو را به ثمر رساند تا با اين نتيجه ليون شانس بيشتري براي صعود داشته باشد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *