پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

وزیر اقتصاد: یارانه نقدی حذف نمی‌شود

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 334310
سبد کالا یارانه‌ای دولت جایگزین یارانه نقدی نخواهد شدو پرداخت یارانه نقدی به گروه‌های فقیر و متوسط جامعه طی سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از نسیم،وزیر اقتصاد در نشست شورای گفتگو گفت:  سبد کالا یارانه‌ای دولت جایگزین یارانه نقدی نخواهد شد و پرداخت یارانه نقدی به گروه‌های فقیر و متوسط جامعه طی سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

بنابراین گزارش، علی طیب‌نیا صبح امروز در پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ضمن تاکید بر این نکته که یارانه نقدی در سال ۹۳ حذف نمی‌شود افزود: ۴ برابر طرح‌های عمرانی صرف پرداخت یارانه نقدی می‌شود که این زیبنده جامعه اسلامی نیست.

وی اظهار داشت: اگر منابع حاصل از هدفمندی را به سمت طرح‌های عمرانی هدایت کنیم اشتغال مولد توسعه پیدا خواهد کرد، اما امروز هدفمندی با چالش‌های بسیاری مواجه هست. سبد کالایی ربطی به اجرای قانون هدفمندی ندارد.

وزیر اقتصاد گفت: در حالی سالانه حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان سفر یارانه نقدی می‌شود که مجموع طرح‌های عمرانی کمتر از ۱۰ هزار میلیارد تومان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *