جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قهر برهانی پس از داد و بی داد قلعه نویی

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 419217
مهاجم استقلال بعد از تعویض خود بین دو نیمه بازی با پدیده روی نیمکت ننشست تا شایعه قهر او دهان به دهان بچرخد!
به گزارش جهان به نقل از جام، امیر قلعه‌نویی در بازی دیروز با پدیده، آرش برهانی را در ترکیب اصلی استقلال قرار داده بود اما بین دو نیمه او را با محمدرضا خرسندنیا تعویض کرد.

معمولا بازیکنی که تعویض می‌شود به روی نیمکت برمی‌گردد اما آرش نیمه دوم را در رختکن استقلال بود و روی نیمکت استقلالی‌ها ننشست تا شایعه قهرش با استقلال و ناراحتی از تعویضش قوت بگیرد. حتی در آخر بازی هم برهانی در اتوبوس استقلالی ها دیده نشد.

برخی نزدیکان استقلال مدعی هستند آرش در رختکن ماند و بعد از دوش گرفتن و استراحت، نیمه دوم را از داخل رختکن دید و در پایان بازی مثل سایر همبازیانش رفت اما برخی بازیکنان استقلال هم مدعی هستند آرش بین دو نیمه از اعتراض ها و داد و بیداد سرمربی شاکی شد و به حالت قهر از رختکن استقلال رفت.

برهانی که همیشه یکی از بازیکنانی بوده که سرمربی آنها را به توپ می بندد، فعلا سکوت کرده و همین سکوت به شایعه قهر او دامن می زند.

هر چند که نمی‌توان در این باره قضاوت زودهنگامی داشت و باید منتظر ماند و دید باشگاه استقلال یا سرمربی این تیم دلیل عدم حضور این بازیکن روی نیمکت آبی‌پوشان را چه چیزی اعلام می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *