جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

برنامه جریان رقیب برای تخریب اصولگرایان

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 409812
رئیس کمیته رسانه شورای همگرایی اصولگرایان، با اشاره به برنامه اصلاح طلبان برای تخریب چهره جریان اصولگرا، بر اهمیت تقسیم کار میان اصولگرایان برای تقویت جریان اصولگرایی تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید محمد حسینی در نشست شورای همگرایی اصولگرایان با اصحاب رسانه با بیان اینکه بر ضرورت همگرایی در جریان اصولگرایی هیچ تردیدی وجود ندارد، گفت: با این همگرایی باید در انتخابات آینده شاهد ائتلاف بزرگی در سراسر کشور و لیست واحد باشیم؛ البته اصولگرایان بر روی این مسئله به جمع‌بندی رسیده و جزئیات آن بعدا و در زمان مناسب خود اعلام می‌شود.

وی با اشاره به تخریب جریان اصولگرایی توسط جریان رقیب گفت: امروز اتهامات فراوانی به جریان اصولگرایی زده می شود و سعی دارند یک چهره زیبایی از خود ترسیم و یک چهره نادرست از رقیب ارائه دهند همچون اهریمن و اهورا مزدا.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم، ادامه داد: طرح اتهامات فراوان به اصولگران و مطرح کردن دیدگاه‌های نادرستی در حوزه دموکراسی از جمله مسائلی است که رقبای اصولگرایان در این دوره به دنبال بهره‌گرفتن از آن هستند و تلاش دارند از مولفه تفرقه در انتخابات آینده استفاده کنند.

حسینی، افزود: جریان رقیب در حوزه سیاست خارجی خود را تنش زدا و جریان مقابل را تنش زا معرفی می کند و در مسائل داخلی نیز خود را دارای تدبیر و جریان مقابل را بی تدبیر نشان می دهد و این جلسات هم اندیشی و هم فکری باید علاوه بر ایجاد وحدت به نوعی دفاع هم باشد و نشان دهد که اصولگرایان چه افکار، آرمان و اهدافی دارند.

رئیس کمیته رسانه شورای همگرایی اصولگرایان با تاکید بر تقویت جبهه اصولگرایی و نقد جریان مقابل گفت: اصولگرایان نیز باید در جهت تبیین افکار عمومی علاوه بر شناساندن تفکرات خود چهره واقعی جریان مقابل را نیز به جامعه نشان دهند.

وی با بیان اینکه جریان اصلاح طلبی از امام عبور کرده است گفت: آنها وقتی دیدند که با عبور از امام نمی توانند به اهداف خود برسند امروز سعی دارند یک چهره جدیدی از امام به جامعه معرفی کنند لذا حتی لازم است این موضوع تبیین و جامعه با چنین افکاری آشنا شود.

حسینی افزود: مثلا امروز می بینیم برخی از کارهایی که در جریان اصلاحات انجام می شد در این دولت یازدهم نیز تکرار می شود. مثلا در بحث دامن زدن به اختلاف قومیت ها و مذاهب اخیرا یکی از آقایان گفته بود حقوق بشر در ایران به دلیل وجود عناصر تندرو در نهادها نقص می شود اگر کسی نداند که این جمله را یکی از دستیارهای رئیس جمهور مطرح کرده است فکر می کند احمد شهید این جمله را گفته است و این موضوعات خوراک خوبی برای رسانه های غربی است.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا کتابی تحت عنوان چشم انداز فرهنگی برای دانشجویان منتشر شده که این کتاب نهایت اخلاقی را که می خواهد به دانشجویان یاد دهد اخلاق سکولاریسم است و مبانی اعتقادی و روحیه انقلابی در این کتاب جایی ندارد یا اینکه می بینیم امروز در آموزش و پرورش سیاسی کاری می شود در حالی که امام خمینی ورود سیاست و سیاست کاری را در آموزش و پرورش سمی دانست اما نشریاتی در آموزش و پرورش منتشر می شود که مربوط به طیف سیاسی خاص است که البته مجلس نیز به این موضوع ورود کرد و جلوی آن را گرفت.

رئیس کمیته رسانه شورای همگرایی اصولگرایان، یکی از افتخارات جریان اصولگرایی را همراهی با سیره امام و رهبری دانست و بر اهمیت تقسیم کار در جریان اصولگرایی تاکید کرد و گفت: ما اگر تقسیم کار داشته باشیم خیلی بهتر می توانیم به نتیجه برسیم لذا باید دوستان در بازتاب اقدامات اصولگرایان و همچنین اعتقاداتشان تلاش کنند.

وی ادامه داد: امروز در استان ها جلسات خوبی برگزار می شود و خوب است که نسبت به این جلسات اطلاع رسانی درستی صورت گیرد.

رئیس کمیته رسانه شورای همگرایی اصولگرایان، با بیان اینکه در کشور ما احزاب و تشکل های سیاسی منسجم و قوی ای وجود ندارد گفت: امروز بار احزاب را رسانه ها بر دوش دارند لذا رسانه های ارزشی باید از اصل نظام دفاع کنند.

وی افزود: رسانه های جریان مقابل بی مهابا و بدون پایبندی به ارزش های نظام مسائلی را ناجوانمردانه مطرح می کنند و به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه هستند و اصلا هم نگران نتایج این گونه القائات نیستند اما رسانه های اصولگرا دغدغه نظام و مردم را دارند.

وی با اشاره به وجود پاسکاری میان جریان های رسانه ای خارج از کشور و رسانه های اصلاح طلب گفت: امروز یک کار گسترده ای توسط رسانه های اصلاح طلب برای تخریب اصولگرایی آغاز شده است و می بینیم که روز به روز بر تعداد رسانه های آنان نیز اضافه می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: در بعضی از استان ها جمعی از رسانه های اصولگرا گردهم آمدند و جلسات هم اندیشی دارند و امیدواریم در سال آینده این اقدام تسری یابد و شاهد همگرایی مناسبی در این زمینه باشیم.
https://jahannews.com/vdcb89ba5rhbgwp.uiur.html
jahannews.com/vdcb89ba5rhbgwp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *