شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

بازداشت مجدد زندانیان امنیتی کذب است

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 289816
رئیس سازمان زندان‌ها، برخی اخبار منتشره مبنی بر بازداشت دوباره زندانیان امنیتی در آستانه انتخابات را تکذیب کرد.
به گزارش جهان، غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ‌فارس درباره برخی اخبار منتشر‌ه، مبنی بر بازداشت دوباره زندانیان امنیتی در آستانه انتخابات گفت: انتشار این موضوعات، ناشی از شیطنت رسانه‌های غربی است.
 
وی افزود: ما در آستانه انتخابات، هیچ یک از زندانیان امنیتی را که تحمل کیفر آن‌ها به پایان رسیده بازداشت مجدد نمی‌کنیم و افرادی که به زندان بازمی‌گردند، کسانی هستند که مدتی ‌‌مرخصی بودند و اکنون زمان مرخصی آن‌ها به پایان رسیده است.
 
رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ارائه مرخصی را برنامه‌ای جاری برای زندانیان دانست و تأکید کرد: ما هر کاری هم که انجام دهیم، باز افرادی هستند که بخواهند کار ما را زیر سوال ببرند.
 
وی افزود:‌ زمانی اعتراض‌ها بر این بود که چرا به زندانیان امنیتی مرخصی داده نمی‌شود، وقتی هم که مرخصی می‌دهیم و زمان آن تمام می‌شود، بحث بازداشت مجدد را مطرح می‌کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از پایان زمان مرخصی، ما کسی را برای بازگرداندن زندانی هم مأمور نمی‌کنیم و آن‌ها خود به زندان بازمی‌گردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *