پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۸
۹

احتمال عزل دانشجو از دانشگاه آزاد

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 311810
یک منبع آگاه نزدیک به هیئت امنای دانشگاه آزاد از عزل فرهاد دانشجو رئیس این دانشگاه و سرپرستی حمید میرزاده بر این دانشگاه خبر داد.
احتمال عزل دانشجو از دانشگاه آزاد
به گزارش جهان، یک منبع نزدیک به هیئت امنای دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، با اعلام این خبر گفت: طی روزهای گذشته شش نفر از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد با تهیه صورتجلسه‌ای، فرهاد دانشجو را از ریاست دانشگاه آزاد عزل و حمید میرزاده عضو هیئت امنای این دانشگاه را به سرپرستی آن منصوب کردند.
 
در بخشی از این صورتجلسه آمده است: از زحمات علمی و مدیریتی دکتر فرهاد دانشجو در مدت ریاست بر دانشگاه آزاد تقدیر می‌شود اما با توجه به روی کار آمدن دولت جدید و وضعیت سیاسی جدید کشور و هماهنگی‌های بیشتر نیاز به تغییر و تحول در مدیریت این دانشگاه است.
 
به گفته این منبع آگاه در پایین صورتجلسه مذکور محل امضای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی،‌ حجت‌الاسلام حسن خمینی، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، حمید میرزاده عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد، قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و احمد صمدی یزدی عضو دیگر هیئت امنای این دانشگاه مشاهده می شود.
 
تاکنون توفیقی، میرزاده و صمدی یزدی صورتجلسه را امضا کرده‌اند این صورتجلسه به دفتر سیدحسن خمینی، هاشمی و قاضی‌زاده رفته است چنانچه این شش نفر این صورتجلسه را امضا کنند، دو سوم رای هیئت امنا جمع خواهد شد و در نتیجه و عزل صورت می‌پذیرد.
 
قرار است در اولین جلسه صورتجلسه مذکور به هیئت امنا برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مفهوم داس بدست نبودن راهم فهمیدم
خدا رو شکر
Czech Republic
اگر قرار باشد ایشان برود تا دوباره دانشگاه به مسیر سابقش برگردد دانشجویان سقف آن دانشگاه را روی سر ریس جدید خراب می کنند.
مشخص بود که وقتی اصلاح طلبان فتنه گر راس کار بیایند هاشمی برایش جشن است اولین کارش تغییر رئیس دانشگاه آزاد است با زبان بی زبانی اعلام می کند این دانشگاه ارثیه بابا جونمه که به وارثهایم تعلق داره نه دانشجو.
هادی
Iran, Islamic Republic of
اینقدر توان خود را صرف همدیگر و تنازع و درگیری نکنیم . تا دیروز مساله شهردار بود حالا...اگر قانونا این اختیار را دارند باید تسلیم قانون بود و دیگر هیچ.
بسیار کار خوب وبجای صورت گرفته چون اقای دانشجو بدون پشتوانهعلمی و سوابق و.... و با دستور قلع وقمع وارد دانشگاه ازاد شد و دانشگاه ازاد را به ویرانه ای تبدیل کرد و مدتهازمان لازم است تا به حالت سال 89 برگردد
امیرحسین
اصلا به عملکرد آقای دانشجو کاری ندارم ولی این توفیقی با خودش چه فکر کرده که شب که میخوابد.صبح یکیرو عزل میکند.......این بود اعتدال آقای روحانی؟؟؟
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خانواده کم کار وپرمدعای هستند ای برادران دانشجو
Iran, Islamic Republic of
به نظر من تغيير رئيس دانشگاه پيام نور بسيار ضروري تر است. بديهي است كه سطح علمي در اين دانشگاه بسيار افول و نزول داشته و هزينه هاي فراواني نيز براي اهداف دولت قبل از محل اعتبارات اين دانشگاه صرف شده است (در صورتي كه اين دانشگاه از كمبود امكانات و تجهيزات حداقلي نيز رنج مي برد). طرح تفحص از اين دانشگاه نيز به دلايل نامعلومي در مجلس ابتر ماند.