جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۴
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی:

راه چاره خودروهای بی‌کیفیت؛ "توقف تولید" یا "کمپین تحریم"؟!

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 442211
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با بیان اینکه مخالف کمپین "خرید خودروی صفر ممنوع" است، گفت: راه چاره مقابله با خوروهای بی‌کیفیت، توقف تولید این خودروها با نظارت مسئولان است نه کمپین تحریم تولید ملی.
راه چاره خودروهای بی‌کیفیت؛ "توقف تولید" یا "کمپین تحریم"؟!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حمیدرضا فولادگر برئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ا اشاره به اینکه بنده مخالف برگزاری کمپین "خرید خودروی صفر ممنوع" هستم، اظهار داشت: نمی‌توان تولید داخل را تحریم کرد بلکه باید ضمن حمایت از تولید ملی، از تولید محصولات بدون کیفیت و فروش آن در بازار جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه البته نباید هرچه خودروسازان تولید کردند مردم بخرند و آنها تدبیری برای ارتقای تولیدات خود نداشته باشند، افزود: این روزها بازار خودروسازی کشور در شرایط رقابتی قرار ندارد به همین دلیل تولیدکننده تمرکز چندانی بر تولید محصولات با کیفیت ندارد. به همین منظور باید زمینه رقابت را در کشور به وجود آوریم.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی اضافه کرد: البته نباید کشور را بازار مصرف کالاهای خارجی قرار دهیم بلکه باید همکاری‌های خود را با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی و استفاده از توان نرم‌افزاری و داخلی کشور قرار دهیم.

فولادگر با اعلام اینکه باید ۳ رکن کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش در اولویت کاری شرکت‌های خودروساز قرار گیرد، تصریح کرد: مردم امروز از کیفیت و خدمات نامناسب شرکت‌های خودروسازی گله‌مند هستند اما نباید برای اعلام این اعتراض فقط به تحریم تولید داخل بپردازیم بلکه باید مسئولین با خصوصی‌سازی صنعت خودرو و اصلاح ساختارهای مالی، اداری و اقتصادی اقدامات لازم را برای توسعه این صنعت انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کمپین‌های عدم خرید خودرو داخلی آسیب‌های زیادی را به صنعت کشور وارد خواهد کرد، گفت: برای ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز باید شرایط رقابتی را در کشور به وجود آوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میشه بسه!؟
تا اونجایی که زور دارین فشار میارین و مردم نوکرتون باید باشن حالا که مردم نیاز به حقی دارند شما التماس میکنید و دنبال راه چاره هستین.
خب 34 سال وقت داشتین که این واردات صنعت رو داشته باشین تا حالا به فکرش نبودین حالا که مردم یه یا علی گفتن دست و پاتون گم کردین.
به کی بگیم که 45 سال پیکان تولید شد ولی آخرش هم یه کولر ناقابل روش نتونستن طراحی و نصب کنن.
خودروسازی یه نماد صنعتی مدرن در دنیا هست ولی شما نمادتون یه خودرو به نام پرایده که تو دنیا برای له کردن در برنامه های تلویزیونیشون میارن( کلیپ خرد کردن پراید با مشت و دست)
Iran, Islamic Republic of
تولید ملی!!!!
جک خوبی بود
United Kingdom
اينهايي كه جنابعالي گفتي من غير متخصص خودرو هم ميدونستم ولي راه چاره چيه؟؟؟؟؟؟؟؟ تو به عنوان نماينده مردم تو اين چند ده سال چه كردي كه حالا يادت اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خودتون چه ماشينايي سوار ميشيد. اين شركتهاي خودرو ساز دارن ظلم ميكنن. جون ظلم ميكنن كمپين هم جواب داده مردم باهاش همراه شدن. همراهي مردم نشون ميده يه جايي ظلم وجود داره كه مردم همراه شدن. چند سال زمان كافيه كه خودشون رو تكون بدن و پيشرفت كنن؟؟ به حقوق مردم بي اعتنايي ميكنن. كجاي دنيا ماشين ميفروشن ولي قيمتش معلوم نيست؟ چه قدر ظلم
فرید
United States
کمی به اظهارات پارانویایی این اخویی بخندید...
تولید ملی
خودرو ملی
باز هم انحصار
بازگشایی مرزها بر روی خودرو های خارجی مانده تا....