جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۱۱ بازی آنلاین ایرانی مجوز گرفتند

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 337524
مجوز نشر ۱۱ عنوان بازی آنلاین ایرانی را معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تا پایان آذرماه صادر کرد.
به گزارش جهان به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این تعداد مجوز بازی بر اساس تقاضای ارایه شده از سوی شرکت‌ها از ابتدای سال جاری تا ماه منتهی به آذر ۹۲ صادر شده است.

بر اساس اعلام معاونت نظارت و ارزشیابی این بنیاد، مجوز بازی‌های آنلاین با موضوع‌هایی همچون مسترکاب، کلاب فوتبال من، جام مجازی خلیج فارس، رایمون، فایدیم، میراث، تمدن‌های کهن و آسمان دژ صادر شده است.

شرکت‌هایی نظیر پیام پیک صدرا، جام مجازی خلیج فارس، سبحان پایا، سرای ربات‌سازان پارسی، آریا ویژن پایا، و توسعه شبیه‌ساز از متقاضیان نشر بازی‌های آنلاین در دوره زمانی یادشده به شمار می‌روند.

همچنین مجوز ۳۷ عنوان بازی ایرانی شامل ۲۶ عنوان بازی بزرگ، ۵ عنوان بازی موبایل و ۱۱ عنوان بازی آنلاین در مدت زمان منظور صادر شده است.

معاونت نظارت و ارزشیایی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همچنین تا اوایل آبان ماه امسال مجوز یکهزار و ۴۳ عنوان بازی خارجی را در قالب سبک‌های مختلف صادر کرده است./الف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *