سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۲
۳۰

مروجين شيعه انگليسي قمه به دست در ميان معترضان رستاخيز!

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 435822
جمعي از معترضان به نمايش فيلم سينمايي رستاخيز بعدازظهر روز چهارشنبه(۲۴ تيرماه) مقابل ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تجمع كردند.
مروجين شيعه انگليسي قمه به دست در ميان معترضان رستاخيز!
به گزارش جهان به نقل از جوان، جمعي از معترضان به نمايش فيلم سينمايي رستاخيز بعدازظهر روز چهارشنبه(۲۴ تيرماه) مقابل ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تجمع كردند. تقريباً در همين زمان تجمع ديگري در ميدان شهدا و جلوي سينما شكوفه نيز با حضور برخي افراد كه نوشته‌ها و پلاكاردهاي اعتراضي نسبت به فيلم رستاخيز و اكران آن در دست داشتند، شكل گرفته بود. اما اخيراً فيلمي در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته شده كه در نوع خود اعتراضي عجيب و بي‌سابقه به حساب آمده و البته بسيار تأمل‌برانگيز است.

در اين فيلم كه كمتر از يك دقيقه است، افرادي از جمله يك زن با پوشش چادر و روبنده را نشان مي‌دهد كه جلوي سينما شكوفه اقدام به قمه‌زني علني در خيابان مي‌كنند! اين زن و افراد ديگري كه همراه او هستند در حالي كه با جولان دادن و فرياد كشيدن سعي در متوجه كردن عابران و رهگذران دارند، بعضي شعارهاي اختلاف‌افكنانه ميان شيعه و سني كه مطلوب اين روزهاي استكبار و دولت‌هاي ضداسلامي است، سر مي‌دهند.

صرف‌نظر از تمام ايرادات و اشكالاتي كه بر فيلم رستاخيز از نظر محتوايي و شكلي وارد است و بايد تا رفع آنها جلوي اكران آن گرفته شود اما بهره‌برداري جريانات خاصي مانند شيعه انگليسي كه از لندن صادر مي‌شود و رهبري نيز در رابطه با آنها چند وقت پيش تذكراتي را نيز مطرح كردند و همچنين تعداد دفعات بازديد اين ويدئوي كمتر از يك دقيقه‌اي كه تاكنون قريب به هزاران بار رسيده است؛ خطري به مراتب مهمتر و جدي‌تر از فيلم رستاخيز و اشكالات قابل رفعي است كه در آن ديده مي‌شود.

اين اولين باري نيست كه در كشورمان نسبت به اكران و نمايش يك فيلم سينمايي جنجال به پا مي‌شود و تجمعاتي صورت مي‌گيرد.
اما با شكل‌گيري و بالا رفتن موج اعتراضات به فيلم «رستاخيز» احمدرضا درويش كه سابقه ساخت آثاري مانند «دوئل» را در پرونده كاري‌اش دارد، به نظر مي‌رسد برخي جريانات تندرو و دگم كه در ارتباط دادن و ختم كردن هر حركتي به غائله و آشوب توانايي ويژه‌اي دارند، نسبت به اين اقدام نيز چشم طمع دوخته و سعي دارند تا آن را به محملي براي خودنمايي و ارائه افكار التقاطي و مسموم ليدر ظاهرالصلاح يا اقوام لندن‌نشين تبديل كنند. هرچند نمي‌توان اين تجمع را صددرصد به اين گروه و دسته نسبت داد، اما برخي شنيده‌ها از دستگيري برخي از مقلدين اين فرد حاشيه‌ساز و جريان موسوم به شيعه‌ انگليسي در جريان اين تجمع حكايت دارد. قطعاً اين اتفاق باعث حساسيت نهادهاي امنيتي كشورمان درباره عوامل اصلي و پشت پرده آن خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به قول استاد گرانقدر و دانشمند معزز و خار چشم وهابی و بهاییان جناب آقای دکتر رحیم پور ازغدی:
"اینها شیعه اند بله ولیکن شیعه قالتاق لندنی"!
نواب
France
اینا مقلدان صادق شیرازین،
البته ایشون مرجع تقلید نیست ولی خب مقلدم داره، مقرشونم حسینیه کربلاییاست،منطقشونم اینجوریه، ولی یک وجهه اشتراک دارن با ما سر امام حسین با کسی معامله ندارن. السلام علیک یا امیرالمومنین
United Kingdom
اینها حاضرند هم در اسرائیل برای امام حسین قمه بزنند و هم در ضیافت افطار کاخ سفید شرکت کنند و روضه امام حسین بخوانند و هم رهبرشون در فتنه 88 تمام قد از فتنه گران و منافقین دفاع کرد فقط منطقشون اینه که چشم دیدن جمهوری اسلامی را ندارند
اتفاقا با امام حسين معامله می کنند و نام آن حضرت وسيله کسب آنهاست! در سوريه وقتی که قضايا جدی شد حوزه علميه شان را که به نام حوزه زينبيه است(در نزديکی حرم حضرت زينب سلام الله عليها) با دستگاه جوش تمام درهايش را جوش دادند و به سمت عراق فرار کردند! و کسانی از حرم و ولايت و اهل بيت و امام حسين دفاع کرده و می کنند که همين فريبکارها به آنها فحش می دادند يعنی بچه های نازنين حزب الله لبنان و نيروهای مردمی که توسط حزب الله متشکل شده اند.
Iran, Islamic Republic of
اولا اینقدر لقب نیاز نداره خودت رو راحت کن بگو استاد محترم ...
ثانیا ایشون دکتر نیستند.
هر چی این سرزمین میکشه از امثال استاد های شماست..ما ایرانیدهستیم و این کارها مربوط به اعراب ...
ابوذر
خیلی دولت ...داریم که با اکران این فیلم دنبال حاشیه سازی و انحراف اذهان از موضوع هسته ای هست
نیروی انتظامی کجا بود که برخورد کنه!!!دانشجوهای معترض به سفر وزیر خارجه فرانسه و لت و پار کرد ولی اینا کار خودشو کردن و رفتن....
نواب
France
بالاخره وزارت کشور مسول امنیت فابیوسه اخوی، و برخورد با دانشجویان نه برخورد با قمه کشا.
Iran, Islamic Republic of
اینها خیلی دلسوز عاشورا هستند خیلی جربزه دارند برند از کربلا از شهر خون دفاع کنند برند از حرم حضرت زینب دفاع بکنند اونجا هنرش رو نشوند بدن نه اینکه تو کشور عزیزمون که خوشبختانه در امنیت کامل بسر ببریم و همه چیز برایمان مهیا است حال بیاییم قمه بزنیم که جسم خودمان را از بین ببریم و انگلیسها را خوشحال کنیم و منابع اخبار آنها شویم کار خیلی بزرگینکردیم خیلی هنر داری برو آنجا قمه بزن
به قول استاد گرانقدر و دانشمند معزز و خار چشم وهابی و بهاییان جناب آقای دکتر رحیم پور ازغدی:

همچین به ایشون القاب دادی ادم فکر میکنه علامه دهره!!!!!
Iran, Islamic Republic of
پس نه تو خوبی .
مرگ بر آمريکا
هست خوشکله
شما خودت رو اذيت نکن گلم
درست فکر کردی
مثل اين که خار چشم شما هم هست پس يک لقب ديگه اضافه بايد کرد به کوری چشم کسانی که نمی توانند استاد رحيم پور را تحمل کنند.
رحیمی
این حضرات که در خیابان امن قمه بر می دارند جرات برداشتن اسلحه را در عراق و سوریه ندارند و از همان قماش می باشد که در عراق و سوریه شیعیان را قتل عام می نمایند
نواب
Germany
شما نیستید تو بخش هیأتی جامعه، خیلیارو قاپشونو دزدیدن.
وقتی سر بعضی منابر جدیدا روحانیون بلند میشن و سلام میدن به صادق شیرازی. شما کجای کارید.
تو بطن حسینیه ها نیستید.
ما سر اینا بحث داریم هر سری میریم حسینیه. حسینیه ها حداقل ۷۵ جلسه در سال دارند،و خدام حداقل ۱۰۰ روز از سال رو داخل حسینیه هستند. راحت نفوذ میکنن حرفاشونو میزنن بلوتوثاشون، تحریک جوونا/ برخی حرفاشونم درسته و اونارو میکنن وسیله برا توجیه باطلشون. خیلی قدرتشون بیشتر از اونیه که فکر کنید،در اقلیت هستن ولی خیلی جمود فکری و تعصب دارن/
ر.ق
Iran, Islamic Republic of
به نظر من برای اینکه عوامل سازنده فیلم (که با وجود طی مراحل قانونی اقدام به ساخت فیلم کرده اند) متضرر نشوند، بهتره یه شماره حساب اعلام بشه تا کسایی که نمیخوان این فیلم اکران بشه به اون حساب پول واریز کنن. اینجوری احتمالا آقای درویش و سایر عوامل (فارغ از زحمات و وقت صرف شده) حد اقل از نظر مالی ضرر نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز
هرکس در این جریان اشتباه کرده باید تاوان بدهد
مگه مقصر ما هستیم که پول بریزیم به حساب آقایون
عجبا
Canada
اینها مردانشان کجا هستند که دست زن هایشان قمه داده اند مرد ندارند!!!
سرور
Romania
اونها پول مفت گرفته اند شما غصه نخور.
کسی با وحشی بازی شیعه انگلیسی موافق نیست اما نمایش فیلم مزخرف هم با مخالفت برخی از مراجع بزرگوار مواجه شده است.وزیر ارشاد هم که خواب.
اگر مولایمان اجازه دهد، در عرض یک ساعت بساط این جماعت از مقلدانش گرفته تا راس فتنه را جمع خواهیم کرد.
فکر میکنم اون چند نفر سازماندهی شده بودن تا اعتراض صحیح رو مخدوش کنن و از طرف دیگه آب به آسیاب دشمن بریزن و الا فیلم رستاخیز چه ربطی به اهل تسنن داره؟!
مهتاب
Romania
سلام-من نمیفهمم-این آقای درویش کجاش سازنده ارزشی است!!!!!

فیلم دوئل که اینقدر ازش میگن...اصلا ربطی به دفاع مقدس نداشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

فقط داشتان فیلم در زمان جنگ تحمیلی بود!!!!!!!

داستان دزدیدن یه صندوق طلا بود!!!!!1

هیچ ربطی به دفاع مقدس نداشت!!!!!!

این رستاخیزم ظاهرا همینطوره!!!!!!
من نمیدونم وزارت اطلاعات دقیقا داره چیکار میکنه!
Iran, Islamic Republic of
يك مشت وحشي كه نه خدا را ميشناسند نه اسلام را نه شيعه را كه امامش براي يتيمان نان ميپخت با انان بازي ميكرد و.....
Iran, Islamic Republic of
قمه زنی واعمال سخیف فقط ارزش شیعه را پایین می آورد . شیعه واقعی بدور از این اعماله.
مصطفی
من نمیگم کار اینها درسته و نباید ان را به بقیه نصبت بدیم ولی چرا این کارگردان با احساسات مردم که جونشون فدای امام حسین ع میکنن بازی میکنید .با اکران فیلم رستاخیز که اصلا با عقاید شیعه و واقعیت کربلا و روز ده محرم اصلا سنخیت ندارد و بیشتر مراجع بزرگ آن را ممنوع کردن.با نشان دادن کربلا در یک جای کوهستانی نشان دادن تصویر حضرت عباس و حضرت علی اکبر .کشته شدن خادم حر در قبل از امام حسین کشته شدن پسر عمر بن سعد که همش مخالف عقیده اهل بیت است.
مجتبی
شیعه قمه کش در مقابل شیعیان و خوذی ها نه در مقابل دشمنان اسلام و شیعه
Iran, Islamic Republic of
اصلا ابن اگلبسیها سیعه قمه زن را برای از بین بردن تسبع واز ببن بردن اخداف مفدس امام حسین درست گرده اند