جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

آمادگی ایران برای کمک در جام جهانی ۲۰۲۲

پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 380922
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایران برای کمک به قطر برای میزبانی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ آماده است.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، شبکه الکاس و الدوری قطر روز پنجشنبه گزارش داد: مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با سعود عبدالله حمد آل حنزاب رییس شورای شهر دوحه ، آمادگی ایران برای کمک به قطر برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار اظهار کرد: چنانچه قطر درخواست کمک کند، ایران آماده است تا این کشور را در میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ کمک کند.

چمران تاکید کرد: ایران با وجود شرکت های باتجربه می تواند قطر را در زمینه فنی و مهندسی برای ساخت ورزشگاهها و اماکن مورد نیاز جام جهانی ۲۰۲۲کمک کند.

وی همچنین افزود: تهران ، آمادگی دارد تا قطر را در زمینه های گردشگری، بهداشتی و درمانی کمک کند.

رییس شورای شهر تهران اضافه کرد: ایران آمادگی صادرات محصولات کشاورزی به قطر را دارد.

سعود عبدالله حمد آل حنزاب رییس شورای شهر دوحه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ایران در زمینه پزشکی یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان است، گفت: قطر علاقمند است تا از تجربیات ایران در علوم پزشکی استفاده کند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر، تصریح کرد: همه ورزشگاههای قطر برای برگزاری این رویداد بزرگ نیازمند تغییرات اساسی است.

رییس شورای شهر دوحه بمنظور دیدار و گفت وگو با مسوولان کشورمان روز گذشته وارد تهران شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگه این همه کار میتونید کنید چرا برا خودمون نمیکنید؟