پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۲
چرا طرح استیضاح وزیر کلید خورد

عملکرد مثبت وزارت ورزش چیست؟

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 440024
سؤال این است اگر قرار بود عملکرد یک وزارتخانه بدین گونه باشد پس اصلا چرا چنین وزارتخانه ای وجود دارد؟
گروه ورزش جهان نيوز - در حالی که قریب به دوسال سال از زمان صدارت وزیر تحصیل کرده ورزش می گذرد، اهالی ورزش عملکرد قاطع و رو به رشدی را از وی شاهد نیستند، به نظر می رسد که این وزیر دولت تدبیر تقریبا نقش خنثی را بازی می کند و رفتار و اعمالش بدین گونه است که در مجموع سعی می کند کار خاصی به افراد خاصی نداشته باشد!

سؤال این است اگر قرار بود عملکرد یک وزارتخانه بدین گونه باشد پس اصلا چرا چنین وزارتخانه ای وجود دارد؟ البته سلامت کاری آقای گودرزی برکسی پوشیده نیست.

از وزیر محترم ورزش انتظار می رفت بر طبق وعده های قبلی خود پس از مسابقات اینچئون، در مورد فدراسیون جودو با توجه به عملکرد ضعیفش تأملی داشته باشد تا شائبه همشهری بودن با نایب رئیس و چندین نفر دیگر در این رشته، دخالتی در تصمیم گیری صحیح وی نداشته باشد.

با خبر شدیم استیضاح وزیر ورزش و جوانان با ۴۵ امضا درحالی در مجلس کلید خورد که مرخصی طولانی کی‌روش ٬ دخالت در عزل و نصب‌ رؤسای فدراسیون‌ها٬ عدم اجرای قانون درخصوص واگذاری سرخابی ها محور استیضاح است.

مخالفان طرح استیضاح عنوان می کنند که وزیر ورزش و جوانان به عنوان یک مدیر ارشد نظام حق دارد برای راهبری وزارت تحت مدیریت خود دست به انتخاب مدیران توانمند و کارآمد بزند در این موضوع خاص بازهم دکتر گودرزی به نظر نماینده محترم مجلس احترام می گذارد و تغییر رئیس این مرکز را مدت زیادی مسکوت می گذارد.

اینکه وزیر به عنوان نماینده عالی دولت بر آمده از رای مردم حتی برای جابجایی یک مدیر خود کارش به استیضاح بکشد دیگر در سایر زمینه ها چه انتظاری می توان داشت.

ایجاد وزارت ورزش و جوانان برای تعالی هر دو بخش جوان و ورزش بود و با حمایت نمایندگان مردم رخ داد ولی در برخی مواقع رویکردهایی از این دست ، اصل موضوع را خدشه دار و مردم را نگران می کند .

نرسیدن فوتبال ایران به جایگاه مناسب و این که چرا تیم‌های پرسپولیس، استقلال و استانی هیچ کدام در جایگاه اصلی خود قرار ندارند و همچنین عدم مدیریت صحیح در ورزش‌های گروهی که مدال آوری کمتری نسبت به ورزش‌های انفرادی دارند نیز بخشی از مسائلی است که روز یکشنبه مطرح خواهد شد.

علاوه بر بررسی حوادث دیدار تراکتورسازی تبریز و نفت تهران، سوالاتی درخصوص وضعیت زمین بازی، نحوه داوری فوتبال و موضوعات کلان مدیریتی و عدم مدیریت صحیح در این رشته نیز پرسیده خواهد شد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سروش
هزینه برای محیط زیست خوب است ولی درختان ازادی وماهی های دریاچه درلرستان و.....در کجای برنامه وزیر و اقای شجیع جا دارد
Iran, Islamic Republic of
در وزارت ورزش بايد چه اتفاقي بيافتد؟ همان باندهاي مافيايي فوتبال و ... الآن تبليغات عليه گودرزي را سازمان مي دهند. با اين اتفاقات، به نظر مي رسد كه دستش را جاي درست گذاشته است