جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۹

حاج حسین الله کرم :در بحرین عملیات استشهادی می‌کنیم‬

يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 163022
حاج حسین الله کرم :در بحرین عملیات استشهادی می‌کنیم‬
یک فعال سیاسی در تجمع دانشجویان دانشگاه تهران گفت: ۵راهکار برای خروج نیروهای سعودی از بحرین وجود دارد که عملیات استشهادی برای خروج آل سعود از جمله این راهکارهاست.

به گزارش جهان به نقل از مهر، تجمع دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی تهران در اعتراض به کشتار بیرحمانه مردم بحرین و یمن و سکوت مجامع بین المللی در قبال این کشتار ظهر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.

حسین الله کرم استاد دانشگاه و فعال سیاسی در جمع دانشجویان با اشاره به ریشه های قیام های مردمی در منطقه گفت: مردم خاورمیانه و شمال آفریقا خواستار حکومتی هستند که بر اساس خواسته ها و اهداف آن باشد و ریشه مردمی داشته باشد.

وی در ادامه به جنایات آل سعود در بحرین اشاره کرد و افزود: سعودی های متجاوز با ربودن بیش از ۵۰ تن بحرینی آنها را به مکان های نامعلومی انتقال دادند و اکنون باید این سخن را به زبان بیاوریم که دیگر وقت سکوت نیست و باید نسبت به تجاوزهای حکومت های آل سعود و آل خلیفه واکنش نشان دهیم.

وی با اشاره به دیدگاههای مختلف نسبت به تحولات منطقه گفت: در خصوص ریشه های قیام های اخیر در خاورمیانه تحلیل های مختلفی وجود دارد . اولین تحلیل این است که تحولات اجتماعی در منطقه را ناشی از انقلاب اسلامی و استقامت نظام جمهوری اسلامی در طول ۳۰ سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: دیدگاهی نیز توسط جریان انحرافی در دولت وجود دارد که معتقد است تحولات منطقه توسط غرب و امریکا هدایت می شود.

این فعال سیاسی با بیان این که فتنه سبز نیز معتقد است این تحولات متاثر گرفته شده از انتخابات ۸۸ است و آنها می گویند که شعار الله اکبر که در کشورهای منطقه سر داده می شود مصداق بارز مشابهت تحولات منطقه با انتخابات ۸۸ است در صورتی که در پاسخ به این طیف باید گفت اگر تحولات منطقه از جنبش به اصطلاح سبز گرفته شده بود چرا مردم نماز جمعه به حرکت در مسیر اسلام را ادامه دادند و همین حرکت در مسیر اسلام نشان می دهد که دیدگاه فتنه سبز کاملا غلط است.

الله کرم تاکید کرد: دیدگاه جریان انحرافی دردولت نیز در خصوص تحولات منطقه غلط است.

وی تصریح کرد: معتقدم دیدگاه درست این است که کشورهای منطقه از طریق مقاومت در حال سازماندهی فعالیت های خود هستند.

وی با اشاره به وظایف کشورمان در قبال مردم بحرین گفت: وظیفه ما در مقابل کشورهای منطقه بویژه بحرین و یمن این است که به آنها کمک کنیم و لذا معتقدم که علاوه بر تجمع و راهپیمایی در مقابل سفارت خانه های بحرین و عربستان باید اقدامات دیگری نیز انجام دهیم.

وی در ادامه با بیان این که ۵ مرحله برای خروج عربستان از بحرین جود دارد افزود: اولین مرحله تجمعات فراوان درمقابل سفارت عربستان و فشار به دولت این کشور برای خروج از بحرین است. و همچنین در مرحله بعد باید سپرهای انسانی را با حرکت به سمت بحرین تشکیل دهیم.

الله کرم تاکید کرد: در ادامه اگر این راهها چاره ساز نبود باید به سمت خطوط مرزی دریای بحرین حرکت کنیم و در انتها اگر تمام این اقدامات موثر نبود عملیات استشهادی را برای خروج متجاوزین از بحرین آغاز کنیم.

این استاد دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی کامل داریم تا با یک حرکت قاطعانه نیروهای عربستان را از بحرین خارج کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
دیگر وقت سکوت نیست و باید نسبت به تجاوزهای حکومت های آل سعود و آل خلیفه واکنش نشان دهیم
Iran, Islamic Republic of
وقتي كه اصلاح طلبان براي گدايي پول و ايجاد فتنه پيش پادشاه عربستان( وهابي كثيف )ايران رفته وشيعه رو خوار ميكنند و فتنه 88 را درست ميكنند خب بحرين هم جرات ميكنه كه براي سركوب شيعيان خيلي راحت دست به هر كاري بزنه وقتي كشوري مثل ايران پشتيبان كشورهاي مظلوم و شيعيان توي ساير كشورهاي دنيا را دچار اين فتنه ميكنند خب براي اين كارهاست جناب سران فتنه و حاميانشان
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر
الله اکبر
الله اکبر
بلاخره یک نفر حرف دل ملت مسلمان ایران را زد
ما برای دفاع از اسلام مرز جغرافیایی قائل نیستیم
مرزهای تنیده شده بر جهان اسلام را پاره می کنیم
و خود را به قلب دشمن می زنیم
فتوای امام خمینی(ره) در باب جهاد دفاعی:
اگر کفار و مشرکین بر بلاد مسلمین و سرحدات آن حمله برند بر هر مسلمانی واجب است از بذل جان و مال به دفاع بپردازد و در این امر نیازی به حکم حاکم شرع نیست.
Latvia
آيا اعلام علني و تبليغ عمليات استشهادي در كشور ديگر مغاير با اصول ديپلماسي كشور و بهانه اي براي متهم كردن ايران به دخالت در امور داخلي كشورهاي منطقه و دادن بهانه جويي به دست دشمنان ايران نيست؟!
Iran, Islamic Republic of
وظيفه هر بسيجي است كه خود را براي انجام عمليات استشهادي آماده كند و به كشورهاي منطقه بروند
Iran, Islamic Republic of
1- ریاست مجلس خبرگان فرمودند ما در دیگر کشورها دخالت نمی کنیم

2- عملیات استشهادی مجوزی از نظر فقهای اسلام ندارد

3- لازم است در این گونه مسائل از حرفهای تندروانه وبدون پشتوانه شرعی اجتناب کرد
Iran, Islamic Republic of
"آيا اعلام علني و تبليغ عمليات استشهادي در كشور ديگر مغاير با اصول ديپلماسي كشور و بهانه اي براي متهم كردن ايران به دخالت در امور داخلي كشورهاي منطقه و دادن بهانه جويي به دست دشمنان ايران نيست؟!"




این کامنتو که خواندم یاد حرف دکتر عباسی افتادم که می گفت مثل ما در برخورد با غرب شبیه اونشخصیه که عده ای گرفتنش و دورش یک دایره کوچک کشیدن و سرگرم تعدی و تجاوز به اموال وناموسش شدن و بهش گفتن اگر از این دایره بیرون بیای می کشیمت و اونم در همون دایره همش داد و فریاد می کرد
برادر عزیز چه موقع این قوانین ظالمانه بین المللی و دیپلماسی در دنیا محترم بوده و کی بهش پایبند بوده که شما در این لحظه حساس حس قانونمداریتون گل کرده
شما بر اساس اسلام عمل می کنی یا قوانین غرب
سالهاست مسئولین با این تز شما بسیاری فرصت ها رو سوزوندن و بیداری اسلامی رو عقب انداختن
به جای این حرفها که حتی پیش سران غرب هم خریداری نداره به فکر دفاع از برادران دینی و انجام وظیفه شرعیمون باشیم
ما هر کاری هم بکنیم باز از طرف غرب متهم به قانونگریزی و شرارتیم پس اخرتتو به دنیای غرب نفروش
Iran, Islamic Republic of
بجای این اظهار نظرها یک نظرسنجی در مورد موافقت یا تحریم سفرهای مستحبی حج به عربستان انجام دهید تا ببینیم چقدر این نظرها سطحی و یا جدی است و هیچ کس نمیخواهد از خواست و منفعت و یا علاقه سفر دنیوی خود بگذرد. اگر هم اینها موافقند با سفر در این شرایط، لااقل از هرگونه خرید که نه ضرورتی دارد و نه تکلیفی خودداری کنند. درغیر اینصورت اظهارات مسلمین در سایتها و سایر تریبونها مانند نماز جمعه اثری بجز بدترشدن روابط سیاسی با دنیای اسلام ندارد و آنها هم به این رفتار دوگانه ما میخندند.
أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ﴿۳۹﴾

به كسانى كه جنگ بر آنان تحميل شده رخصت [جهاد] داده شده است چرا كه مورد ظلم قرار گرفته‏اند و البته خدا بر پيروزى آنان سخت تواناست

الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِن دِيَارِهِمْ بِغَيْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن يَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّهِ كَثِيرًا وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ﴿۴۰﴾

همان كسانى كه بناحق از خانه‏ هايشان بيرون رانده شدند [آنها گناهى نداشتند] جز اينكه مى‏گفتند پروردگار ما خداست و اگر خدا بعضى از مردم را با بعض ديگر دفع نمی ‏كرد صومعه‏ها و كليساها و كنيسه‏ها و مساجدى كه نام خدا در آنها بسيار برده مى‏شود سخت ويران مى‏شد و قطعا خدا به كسى كه [دين] او را يارى مى‏كند يارى مى‏دهد چرا كه خدا سخت نيرومند شكست‏ناپذير است
Iran, Islamic Republic of
دیپلماسی چیه ؟ این یه حرکت مردمیه بچه حزب‌اللهی‌ها می‌تونن سازماندهی بشن برن مردم مظلوم بحرین رو یاری کنن . حالا جریان انحرافی دولت بیاد و بگه بیداری اسلامی مردم منطقه سناریو آمریکاست و آقای رئیس جمهور محترم هم همش این جمله تکراری رو بگه که "‌اگر در پازل آمریکا بازی کنید مردم شما رو مجازات می‌کنند " !!بابا یه تکونی یه حرکتی یه کاری
همه مردم مومن اعلام آمادگیشونو خدمت رهبر عزیز اعلام می کنن و گوش به فرمانن و اگر ایشون اشاره کنن حاشیه خلیج فارس در چشم به هم زدنی از بند رژیم های سفاک آزاد خواهد شد
سلام اين وقايع در بحرين جز براي وارد كردن ايران در جنگ وسيعي كه تمام اين كشورها براي نابودي ايران يكي ميشوند نيست بايد دقت كرد اين آقا نميفهمه چه توطئه اي پشت قضيه است ما بايد بحرين را از طریق ديپلماسي كمك كنيم
با سلام و عرض تسليت ايام سوگواري شهادت حضرت فاطمه زهرا (س). خداوند به امثال حاجي الله كرم خير دنيا و آخرت عطا فرموده و ايشان را جهت خدمت به اسلام، ولايت و مسلمين حفظ كند. اين حقير آمادگي خود را بعنوان اولين نيروي عمليات استشهادي اعلام و در صورت تصميم به اين جهاد واجب از طريق ايميل بنده يا دفتر حزب الله خراسان جنوبي مطلعم فرماييد تا دينم را به دين و ولايت ادا كنم.
ما با ولايت زنده ايم ... تا زنده ايم رزمنده ايم
Iran, Islamic Republic of
حدیثی داریم که در آخرالزمان مانند بچه شتری که نه سواری میدهد و نه شیر برای خوردن دارد،باش.
پس باید خیلی دقت کنیم که این توطئه ای بس بزرگ است برای تحریک ما. این مسئله را فقط و فقط از طریق دیپلماسی باید حل کرد در ضمن میتوان اولین قدم برای اعتراض را از نرفتن به حج عمره شروع کرد که منجر به ورشکستگی بسیاری از شرکتهای بزرگ عرب شده و صدایشان را در میاورد.
Iran, Islamic Republic of

سنگ بزرگ نشونه نزدنه! تا آقای الله کرم بخواد مرحله پنجم از نقشه هاش رو عملیاتی کنه، دولت بی رحم بحرین به کمک دولت های استکباری دمار از روزگار مردم مظلوم شیعه در آورده است. آقای الله کرم از شما دیگه انتظار نداشتیم! یا یه حرفی رو نزن یا تا آخر پای آن بایست تا لا اقل اگر عملیاتی و یا اجرایی نشد بگویند لا اقل یک حرکتی در این خصوص از خود نشان داده باشیم! نشنیدید که میگن به عمل کار بر آید به سخنرانی نیست! این خواسته رویایی و آرمانی شما خواسته همه ایرانیان حق طلب و مسلمان واقعی است ولی با توجه به حال و روزی که «دولت یار»! با عده از حامیان منحرف پیدا کرده، بعید است که تحقق پیدا کند پس نتیجه می گیریم که بهتر است ما هم قدری واقع بینانه حس انساندوستانه خود را منتقل کنیم. فقط نتیجه چنین سخنانی این است که الکی در این آشفته بازار سیاست جهانی با یک حرف نامربوط برای خودمان بیش از آن چیزی که هست دشمن تراشی می کنیم و از طرفی مردم بی پناه بحرین را هم بی جهت چشم انتظار وعده های پوچ و تو خالی خود نگه می داریم. از طرفی یکی باید به فکر حال و روز خود ما مردمی باشه که الان چهار شب و سه روز که بالاخره معلوم نیست این مملکت وزیر اطلاعاتش استعفا داده یا خیر؟ عملیات استشهادی فعلاً پیشکش! هر گفته زمانی دارد
با سلام همه با هم گوش به فرمان فرماندهي كل قوا امام خامنه اي (مد ظله العالي) داريم و منتظر دستور ايشان هستيم و اين تعيين تكليف براي ملت كار سنجيده اي نيست كما اينكه قيامهاي بسياري در طول تاريخ به نام اسلام و بدون رضايت و دستور ولي زمان صورت گرفته كه بجز پراكندگي در صفوف مسلمين و فراهم كردن فضابراي دشمن نتيجه ديگري نداشته است.
Iran, Islamic Republic of
این سخنان دخالت آشکاردراموربحرین است .آقای ا... کرم منظورازعملیات استشهادی خودکشی و دیگرکشی است واین عملیات یعنی قتل وآدمکشی .
محمد افشار خادم الشهدا
United States
خون باید با خون پاسخ داده بشه عزیزم مثل اینکه از وضعیت شیعیان بحرین خبر نداری
محمد افشار خادم الشهدا
United States
انشاالله آقام میاد باید بصیر بود نباید سکوت کرد