جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲
ولخرجی خریدار پرسپولیس برای خبرنگاران در قطر؛

دلار بگیرید، حمایت کنید!

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 404222
یکی از خریداران تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها به شدت در پی رفق و فتق امور خرید این باشگاه پرهوادار است، در اقدامی عجیب پاداشی دلاری برای خبرنگاران همراه تیم ملی هندبال در قطر در نظر گرفته است.
به گزارش جهان، هشت صبح نوشت: این پاداش دلاری از طریق فردی که خود را مشاور آقای خریدار معرفی می کند به خبرنگاران اهدا شده و در مقابل یک خواسته نیز مطرح شده است. خواسته آقای مشاور از خبرنگاران این بوده که در قبال این دلارها باید از فرد پاداش دهنده در مسیر خرید باشگاه پرسپولیس حمایت کنند.

دلار بگیرید، حمایت کنید!

نکته جالب توجه اینجاست که آقای مشاور در اهدای این پاداش از خبرنگاران امضا گرفته است.

در این بین حالا به نظر می رسد همان افرادی که تا دیروز نسبت به قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعتراض داشتند، این روزها با دیدن آگهی مزایده این دو باشگاه حسابی شاد و خوشحال شدند و از هیچ اقدامی برای خرید سرخابی ها دریغ نمی کنند. چراکه طبق اعلام سازمان خصوصی سازی خریداران می توانند پرسپولیس را با این امکانات در اختیار خود بگیرند: اسم و علامت تجاری یا برند که به شدت درآمدزاست و به تنهایی می تواند طی دو یا سه سال، تمام پول خرید باشگاه را برگرداند. همچنین مجموعه ورزشی شهید درفشی فر و تاسیسات و تجهیزات این مجموعه به همراه ساختمان مرکزی شرکت پرسپولیس به آدرس تهران، خیابان شیخ بهایی شمالی، میدان پیروزان، کوچه قوام پور، کوچه پانزدهم پلاک ۸ نیز به تملک خریداران در می آید که این دارایی، باز هم سودآور است.


چنین مساله ای، مشتریان سرشناس باشگاه پرسپولیس را به اوج لذت خرید رساند. آنها می دانند با خرید برند پرسپولیس، یک سرمایه گذاری بلندمدت اما به شدت سودده خواهند داشت. همین مشتریانی که تا دیروز در مورد مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان، داد و بیداد به راه انداخته بودند حالا دست به هر اقدامی می زنند تا بتوانند سرخابی ها را برای خود کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غفاری
چه بخور بخوری و فسادی در این باشگاه ها است که حاضر هستند برای تصاحب آن دلار خرج کنند.!
عین سین
Iran, Islamic Republic of
غیر دلار که خرج می کنند چه حیثیت ها که می برند؟؟ وچه آبروهایی را که می ریزند؟؟ وچه هزینه ها که می کنند؟؟ وثمره اش هم همینه که می بینیم!!!جای پاکان کجاست؟؟که نمی خواهند توی این بازی ها باشند؟؟