جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۶

کمر برزیل هم مثل نیمار شکست/ سخنان مربی‌ها بعد از بازی+فیلم

چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۳۰
کد مطلب: 369420
تیم ملی فوتبال آلمان در جدالی کاملا غیرمنتظره در جدال نیمه نهایی با برزیل معروف به سلسائو، میزبان جام ۷ بر یک به برتری رسید.
کمر برزیل هم مثل نیمار شکست/ سخنان مربی‌ها بعد از بازی+فیلم
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آلمان از ۳۰ دقیقه بامداد سه شنبه ۱۸ تیرماه در ورزشگاه مینیرو شهر بلوهوریزنته به میدان رفتند. در شرایطی که عمده تحلیل‌گران تصور می‌کردند این دیدار به علت عملکرد بهتر ژرمن‌ها در جریان جام نسبت به تیم میزبان، با برتری با اختلاف یک یا دو گل به پایان رسد، با برتری رویایی و تاریخی ۷ بر یک به پایان رسید.

تیم یواخیم لو نیمه اول با با برتری ۵ بر صفر به رختکن رفت. توماس مولر ۱۱، کلوزه ۲۳، تونی کروس ۲۵ و ۲۶ و سامی خدیرا ۲۹ گلزنی کردند.

کلوزه با زدن شانزدهمین گل‌اش در جام جهانی، بهترین گلزن تمام ادوار جام جهانی شد و خود به جای رونالدو برزیلی رکوردار شد.

در نیمه دوم آندره شورله در دقایق ۶۹ و ۷۹ برای آلمان گلزنی کرد تا این برد باورنکردنی در تاریخ جام‌های جهانی ثبت شود.

تک گل برزیل در دقیقه ۹۰ توسط اسکار به ثمر رسید.

برزیل بدترین خط دفاع جام را به نام خود زد


تیم ملی فوتبال برزیل با ۷ گلی که از آلمان خورد، بدترین خط دفاع جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را با ۱۱ گل خورده نام خود ثبت کرد.

همچنین دیدار تیم‌های ملی برزیل و آلمان با ۸ گلی که در آن رد و بدل شد به عنوان پرگل‌ترین دیدار جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به ثبت رسید.


اسکولاری:‌ از تک تک مردم برزیل درخواست بخشش دارم


لوئیس فلیپه اسکولاری پس از باخت سنگین ۷ بر یک از آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ اظهار داشت: از تک تک مردم برزیل درخواست بخشش دارم و از آنها می‌خواهم بابت این همه اشبتاه معذرت‌خواهی ما را قبول کنند، من بابت همه چیز مقصر هستم. امیدوارم تمام ایرادها را مردم بر من و نه تیم وارد کنند. من مسئول فنی تیم برزیل هستم و باید پاسخگو باشم.

وی ادامه داد: واقعاً نمی‌توانم شدت ناراحتی‌ام را دقیقاً بیان کنم اما واقعاً ناراحتم که ما به هدفی که داشتیم نرسیدیم. واقعاً عادی نیست که در ۶ دقیقه ۴ گل دریافت کنیم اما باید بدانیم چنین اتفاقی برای ما رخ داده است.

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از تاریخ ۲۳ خرداد آغاز شد و تا تاریخ ۲۲ تیرماه ادامه خواهد یافت.
یواخیم لو:‌ فروتنی به خرج می‌دهیم


سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان هم اظهار داشت: امروز روز مهمی بود .روزی که تیم توانست در نهایت شور و اشتیاق، احساسات بیشماری را از تیم برزیل در آرامش بگیرد و قدم به قدم برتری خود را بر حریف دیکته کند. طبیعی است این کار با شجاعت و اتکا به قابلیت‌های فنی خود به دست آمد.

وی افزود: آنها بعد از گل‌های اولیه ما واقعاً شوکه شده بودند که همین مسئله حتی کار را برای ما برای انجام بازی راحت‌تر می‌کرد. باید همین‌جا عنوان کنم تمام بازیکنانم به واقع وظایف محوله را بسیار خوب انجام دادند و در نهایت تمرکز نکات عنوان شده را در زمین اجرا کردند.

سرمربی صاحب سبک آلمان ادامه داد: ما در بازی رو به جلو خوب عمل کردیم و در کارهای گروهی با کلاس نشان دادیم. اکنون از این برد بسیار خوشحالیم و به خاطر کسب آن به خود می‌بالیم .اما در عین حال کاملاً فروتنی به خرج می‌دهیم چون که فوتبال همچنان ادامه پیدا می‌کند. در این مقطع باید مراقب باشیم و تمرکز خود را تا بازی فینال به خوبی حفظ کنیم.با کسب برد احساس رضایت و خوشی دارم.

واکنش خانم رییس‌جمهور به تحقیر برزیل

دیلما روسف، رییس جمهور برزیل پس از این شکست سنگین در حالی که بسیار ناراحت بود در شبکه اجتماعی خود در توئیتر نوشت: مثل همه برزیلی‌ها خیلی خیلی ناراحتم. من در کنار بازیکنان و هواداران فوتبال برزیل هستم.

رییس جمهور برزیل که از قهرمانی تیم ملی این کشور مطمئن بود پیش از این دیدار گفته بود روز یکشنبه در ورزشگاه ماراکانا حاضر می‌شود و جام قهرمانی را به تیاگو سیلوا کاپیتان برزیل خواهد داد.

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از تاریخ ۲۳ خرداد آغاز شد و تا تاریخ ۲۲ تیرماه ادامه خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
این نتیجه ی دخالت کردن دولت در کار یک تیم ملی ورزشی است رئیس جمهور برزیل تا حدی پیش رفت که حتی در ترکیب تیم ملی هم دخالت کرد و نتیجه این شد که تیم برزیل فقط یک نیمه توان صد در صدی داشت و حتی به لحاظ بدنی آماده نبود. در واقع برزیل تا اینجا هم به لطف داوری و میزبانی بالا آمد. خانم رئیس جمهور حتی برتری های برزیل تا کنون را به حساب ارنج خود و عنایت خدا به خودش می دانست در حالی که اگر یادتان باشد زمانی که اسنودن افشا کرد که سازمان سیا مسائل شخصی و خصوصی رئیس جمهور برزیل را هم رصد می کرده این خانم بیشتر از همه خجالت کشید و ناراحت شد زیرا او به فساد اخلاقی هم مبتلا است حال سوال این است که کسی که چنین به فساد اخلاقی مبتلا است چگونه از عنایت خدا به خودش صحبت می کند. بیچاره مردم برزیل که این خانم بر خلاف رئیس جمهور قبلی برزیل همه چیز را برای خود می خواست. این درسی است برای ما که نباید سیا ستمداران ما در فوتبال دخالت کنند و فوتبال را برای اهل فن آن بگذارند و مسائل مذهبی و دینی که مسائلی مقدس هستند را به فوتبال نکشانند. مطمئن باشید قطعا این تیم آلمان حاصل دخالت نکردن سیاستمداران آلمانی در کار فوتبال ملی است.
Iran, Islamic Republic of
عافيت باشه
فدراسیون فوتبال برزیل باید هرچه سریعتر با مایلی کهن قراردادببنده تا از این وضعیت فلاکتبار نجات پیداکنه.این فقط کار حاجی مایلی و فریادشیران که برزیلو نجات بدن.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
کار برای آلمان خیلی سخت شد. از این به بعد هر تیم قدری که پا بدهد، آلمان را گلباران خواهد کرد.
چه بسا مربیان به هم مشورت و کمک هم بدهندتا این اتفاق بیافتد. خصوصاً برزیل اگر جان بگیرد رحم نخواهد کرد. و برزیل الی ما شاء الله فوتبالیست مستعد درش هست. و همینطور در حال جوشش است.
حالا فدراسیون فوتبال و مربی بی درایت او چنین وضعیتی را برای تیم بوجود آوردند، به نظر نمی رسد که پایدار باشد. و روز آنها نیز فرا خواهد رسید.
علی
United States
عمرا برزیل نتونه به آلمان هفت تا بزنه! مخصوصا تو این نسل که آلمان در اوج قدرته و برزیل دور خودش هالک و اسپایدرمن و فیل بزرگ و چه میدونم از این جک و جونورا جمع کرده! لول
اون دوران طلایی برزیل که کاکا و رونالدو و رونالدینیو و روبرتو کارلوس داشت گذشته!
فوتبال تکنیکی هم کم کم داره جاشو به فوتبال تاکتیکی و ماشینی میده.
فرنوش
Russian Federation
من واقعاازنیمارمتشکرم وهمچپن ازتیم برزیل امیدوارم که بازهم بتوانیم بازی های خوبی داشته باشین,پی امیدتونوازدست ندین,,,همیشه یه راهی هست;-)