شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

احتمال صدور حکم اعدام براي مرسي

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 339126
وزیر اطلاع رسانی اسبق مصر اعلام کرد اگر اتهام همکاری و جاسوسی محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر با طرف های خارجی با هدف تشکیل خلافت اسلامی در مصر به اثبات برسد، او به اعدام محکوم می شود .
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، اسامه هیکل روز دوشنبه گفت رفتار و عمکلرد سیاسی که محمد مرسی در زمان ریاست جمهوری مصر در پیش گرفته بود ، مصداق برخی اتهام ها علیه او در ارتباط با امنیت ملی کشور ، جاسوسی و همکاری برنامه ریزی شده با برخی طرف های خارجی با هدف تشکیل خلافت اسلامی در این کشور است .

اسامه هیکل در مصاحبه با روزنامه الیوم السابع افزود اتهامات علیه محمد مرسی از سیاست ها و موضع گیری او درباره منطقه مورد مناقشه حلایب و شلاتین با سودان ، اسکان تروریست های مسلح در شبه جزیره سینا ، ارسال غیر قانونی کالاهای اساسی مانند گازوئیل از طریق تونل زیر زمینی به نوار غزه و نیز ارتباط با کشورهای حامی تروریسیم قابل اثبات خواهد بود .

وزیر اطلاع رسانی اسبق مصر تاکید کرد در صورتی که اتهام های مطرح شده علیه محمود مرسی در دادگاه ثابت شود ، بی شک او به اعدام محکوم خواهد شد .
https://jahannews.com/vdcb59bf0rhbf8p.uiur.html
jahannews.com/vdcb59bf0rhbf8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *