سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

لاریجانی و زنگنه در عشق‌آباد+تصاویر

پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 311225
رئیس مجلس شوراری اسلامی ایران به همران وزیر نفت ساعتی پیش در رأس یک هیئت عالی‌رتبه وارد فرودگاه بین‌المللی عشق‌آباد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رئیس مجلس شوراری اسلامی ایران ساعتی پیش در رأس یک هیئت عالی‌رتبه وارد فرودگاه بین‌المللی عشق‌آباد شد و مورد استقبال گرم معاون رئیس مجلس، معاون وزیر خارجه ترکمنستان، سفیر ایران در عشق‌آباد و دیگر دیپلمات‌ها و کارکنان نهادهای ایرانی مقیم این کشور قرار گرفت.

ملاقات با رئیس جهوری، رئیس مجلس، وزیر خارجه ترکمنستان و نیز سخنرانی در مجلس (پارلمان) ترکمنستان، سخنرانی در دانشگاه «مختومقلی»، ملاقات با خانواده‌های ایرانی مقیم عشق‌آباد، بازدید از موزه ملی قالی ترکمن و سفر به مرو قدیم واقع در استان «ماری» از دیگر برنامه‌های سفر رئیس مجلس ایران و هیئت همراه وی به ترکمنستان برنامه‏‌ریزی شده‏ است.

 

این درحالی است که وزیر نفت و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران، رئیس مجلس کشورمان را در سفر 3 روزه به ترکمنستان همراهی می‌کنند.

 

سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به ترکمنستان در راستای روابط دوجانبه و گسترش روابط بین مجالس 2 کشور و نیز در پاسخ به سفری است که هشت آذر سال 1388 رئیس مجلس ترکمنستان به ایران داشت، انجام می‏‌شود و گروهی از خبرنگاران و گزارشگران رسانه‏‌های کشورمان نیز لاریجانی را در سفر به ترکمنستان همراهی می‏‌کنند.

 

رئیس مجلس ایران در بدو ورود به عشق‌آباد در فرودگاه این کشور با خبرنگاران مصاحبه کرد که مشروح آن متعاقبا تهیه و ارسال خواهد شد.

 


 


 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *