پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

قتل ۲ خبرنگار آمریکایی در تلویزیون +فیلم

پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 441023
دو خبرنگار آمریکایی در ویرجینیا حین پخش برنامه زنده برای یک تلویزیون محلی بر اثر شلیک گلوله کشته شدند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از بی‌بی‌سی خبر داد، خبرنگار و تصویربردار یک شبکه تلویزیونی در ویرجینیای آمریکا طی پخش برنامه زنده تلویزیونی بر اثر شلیک گلوله کشته شدند.

براساس اخبار منتشره، دو تن از کارکنان شبکه تلویزیونی محلی دبیلو.دی.بی.جی. (از شبکه‌های تلویزیونی همکار شبکه سی‌بی‌اس آمریکا) ــ شامل یک گزارشگر و یک تصویربردار ــ زمانی که در حال پخش یک گزارش زنده بودند، بر اثر شلیک گلوله کشته شدند.

آلیسون پارکر، گزارشگر و آدام وارد، تصویربردار این شبکه دو قربانی این حادثه بوده‌اند.

گروه خبری شبکه تلویزیونی محلی دبیلو.دی.بی.جی. هنگامی که در حال انجام یک مصاحبه زنده از منطقه بریج‌واتر پلازا نزدیک مونتانای ویرجینیا بوده‌اند، هدف تیراندازی قرار گرفته‌اند.

ویدئویی که از جریان این حادثه در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است نشان می‌دهد که گزارشگر این شبکه تلویزیونی زمانی که گلوله‌ها شلیک شدند، فریاد برآورد.

پلیس گزارش داده است که بر اثر این تیراندازی مجموعاً سه تن قربانی شده‌اند، هرچند وضعیت آن‌ها هم‌اکنون مشخص نیست. فرد تیرانداز هنوز فراری است و بازداشت نشده است.


چندین منبع اعلام کردند «برایس ویلیامز» فرد مسلح پس از تیراندازی مذکور، خودکشی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باید قدر نعمت امنیت در ایران را بدانیم.
سیاح
Iran, Islamic Republic of
قانون جنگل که میگن اینجاست