جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

گران‌ترین بازیکنان ۱۶ تیم لیگ برتر

جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 442527
سایت سازمان لیگ به صورت رسمی رقم قرارداد بازیکنان شاغل در لیگ پانزدهم را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از خبرانلاین ؛ با اعلام سازمان لیگ مشخص شد حمزه یونس عنوان گران‌ترین بازیکن لیگ را به تنهایی به خود اختصاص داده است. البته مثل سال‌های قبل کاملاً مشخص است برخی از بازیکنان رقمی که قرار است بگیرند را ثبت نکرده‌اند و بازهم مثل همیشه قرار است دریافتی‌شان با رقمی که در سایت ثبت شده، فرق داشته باشد و به اصطلاح زیر میزی دریافت کنند!

در زیر نگاهی می‌اندازیم به گران‌ترین بازیکن هر ۱۶ تیم لیگ ‌برتری البته به ادعای خودشان و رقمی که ثبت کرده‌اند، بدون دریافت زیرمیزی...

تراکتورسازی‌: حمزه یونس (یک میلیارد و سیصد و شصت میلیون تومان)
قطعاً این بازیکن گران‌ترین بازیکن تراکتور خواهد بود و بعید به نظر می‌رسد در حضور او دیگر بازیکنان این تیم تبریزی رقم بیشتری گرفته باشند. نکته جالب در لیست بازیکنان تراکتور قرارداد یک میلیون و پانصد هزار تومانی سربازهای معروف این تیم از جمله حمودی، رفیعی، بختیار، خلیل‌زاده، عشوری، نریمان‌جهان، آقایی، عبدا...‌‌زاده و اخباری است که می‌تواند رقم بالای حمزه یونس را تلطیف کند!

سیاه‌جامگان‌: محسن فروزان (هفتصد میلیون تومان)
رضا عنایتی و محسن فروزان با هم از استقلال آمدند اما فروزان که نصف عنایتی سن دارد دو و نیم برابر او دستمزد می‌گیرد.

پدیده مشهد: میلاد غریبی (پانصد و هفتاد و پنج میلیون تومان)
طبق ادعای مسئولان باشگاه پدیده، ایگور پراهیچ ۵۴۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت تا غریبی با ۳۵ میلیون تومان تفاوت، عنوان گران‌ترین بازیکن این تیم را به خود اختصاص دهد.

استقلال خوزستان: فرناندو خسوس (پانصد میلیون تومان)
این دروازه‌بان برزیلی تا اینجای لیگ خوب کار کرده و با جستجو میان اسامی این تیم می‌توان پذیرفت که او عنوان گران‌ترین بازیکن تیمش را در اختیار داشته باشد. نکته جالب اینکه حسن بیت‌سعید که تا اینجا دومین گلزن ‌برتر لیگ است تنها ۱۵۰ میلیون دریافتی خواهد داشت.

گسترش فولاد‌: ابراهیمی، نصرتی، اسدی و کیانی (‌ششصد و پنجاه میلیون تومان)

مسئولان این باشگاه برای اینکه مشکلی بین بازیکنان سابق تراکتور که حالا پیراهن گسترش را بر تن کرده‌اند، پیش نیاید، به طور مساوی به آنها پول داده‌اند تا تیمشان هم وارد حاشیه نشود!

نفت‌: آلویس نانگ (نهصد و هشتاد و هفت میلیون تومان)
مهاجم کامرونی که بعد از درخشش با پیراهن فولاد به جمع شاگردان منصوریان اضافه شده به رغم دریافت بیشترین دستمزد بین بازیکنان نفت، هنوز نتوانسته توانایی‌های خود را ثابت کند. سیدجلال حسینی هم که می‌گفتند دستمزد زیادی طلب کرده و برای همین پرسپولیسی نشده، تنها ۸۰۰ میلیون گرفته! پیام صادقیان هم برای ثابت کردن خودش راضی شده تنها ۴۵۰ میلیون بگیرد!

راه‌آهن‌: کوهنورد، عبدی و کریمی (سیصد و بیست میلیون تومان)
سیامک کوهنورد، بهادر عبدی و ابراهیم کریمی گران‌ترین بازیکنان راه‌آهن هستند و مهرداد محمدی هم فعلاً از برادر ملی‌پوشش بهتر کار کرده ۵۰ میلیون کمتر از برادرش دریافتی داشته و تنها ۱۵۰ میلیون خواهد گرفت.

صبا‌: بیک‌زاده، لک، حقیقی، صادقی و دهنوی (‌پانصد میلیون تومان)
خریدهای لحظه آخری علی دایی گران‌ترین بازیکنان صبا هستند و بازیکنان کنار گذاشته شده استقلال، تراکتور، ذوب و پدیده حاضر شدند با دریافتی کمتری نسبت به لیگ پانزدهم پیراهن صبا را بر تن کنند!

استقلال اهواز‌: محمد غلامی (‌چهارصد میلیون تومان)
در تیمی که مبین بابا ۲۰۰ میلیون می‌گیرد و آرمین، برادر کوچکترش هم ۵۰ میلیون، غلامی باید با ۴۰۰ میلیون گران‌ترین بازیکن تیمش لقب بگیرد.

پرسپولیس‌: مایکل اومانا (یک میلیارد و صد و هشتاد میلیون تومان)
مایکل اومانا که با حضور در جام‌جهانی‌ ۲۰۱۴ برزیل، باتجربه‌ترین بازیکن بین‌المللی پرسپولیس به حساب می‌‌آید گران‌ترین بازیکن این تیم هم محسوب می‌شود. محسن بنگر و رامین رضاییان هم با ۹۵۰ میلیون دومین بازیکنان گران‌قیمت سرخ‌های پایتخت هستند.

استقلال تهران: کرار، ابراهیمی، حیدری و رحمتی (یک میلیارد و دویست میلیون تومان)
واقعاً باورش سخت است مهدی رحمتی حاضر شده باشد هم طراز با سه آبی‌پوش دیگر پول گرفته باشد و قید پیشنهادات چند میلیاردی دیگر را زده باشد!ما که باورمان نمی‌شود، شما را نمی‌دانیم؟!

سپاهان‌: احسان حاج‌صفی (یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان)
اگر احسان از سپاهان نمی‌رفت، گران‌ترین بازیکن ایرانی لیگ پانزدهم لقب می‌گرفت ولی حالا عنوان گران‌ترین بازیکن سپاهان در حضور خلعتبری، عقیلی، پادوانی و پریرا به عبدا... کرمی با یک میلیارد و سیصد میلیون تومان می‌رسد! این را هم نمی‌توانیم باور کنیم که کرمی بیشتر از برخی سپاهانی‌ها گرفته باشد و البته نمی‌توان هضم کرد که محرم نویدکیا تنها ۴۵ میلیون تومان گرفته باشد و شاید به همین دلیل قهر کرده است!

ذوب‌آهن: حدادی‌فر، رضایی و حسن‌‌زاده (یک میلیارد تومان)
یعنی باید باور کنیم مهدی رجب‌‌زاده از حدادی‌فر، کاوه رضایی و مسعود حسن‌‌زاده کمتر دریافتی داشته؟!

سایپا‌: جواد نکونام (ششصد میلیون تومان)
از اول هم مشخص بود نکونام گران‌ترین بازیکن سایپا خواهد بود ولی با رقمی که پیش از این گفته می‌شد خواهد گرفت یک میلیارد و چهارصد میلیون فاصله دارد. از آنجا که نمی‌توان رقم دریافتی جواد را باور کرد که یک بازیکن سفارشی از سوی اسپانسر قرار بوده ۲۰۰ میلیون تومان به همراه ماشین از سایپا بگیرد و هنوز هم نامش و این رقم دریافتی در لیست نارنجی‌پوشان دیده می‌شود، یعنی نکونام از یک بازیکن سفارشی که به قول جلالی فوتبال بلد نبوده تنها ۴۰۰ میلیون بیشتر می‌ارزد؟!

ملوان‌: احمد آهی (‌یک میلیارد تومان)
در حضور بازیکنانی همچون پژمان نوری، مازیار زارع و جلال رافخایی، عنوان گران‌ترین بازیکن ملوان به آهی رسیده است!

فولاد‌: مساریچ و چاگو (نهصد و بیست میلیون تومان)
دو خارجی فولاد خوزستان بیشترین دریافتی را در این تیم دارند و جالب‌تر اینکه خانزاده که ۶ ماه از فعالیت در فوتبال محروم است، تنها ۳۰۰ میلیون تومان از آنها کمتر دریافتی خواهد داشت!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *