جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تحقیقات درباره مرگ عرفات ادامه دارد

پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 442121
یک مقام فلسطینی با رد حکم قضات فرانسوی درباره مختومه شدن پرونده مرگ یاسر عرفات اعلام کرد که تحقیقات در این باره ادامه خواهد داشت.
به گزارش جهان، فارس به نقل از خبرگزاری آناتولی خبر داد، یک مقام فلسطینی در تشکیلات خودگردان اعلام کرد که تحقیقات درباره مرگ یاسر عرفات رئیس سابق این تشکیلات ادامه خواهد یافت.

امروز قضات فرانسوی پرونده قتل یاسر عرفات را به دلیل عدم وجود شواهد کافی، بستند.

این در حالی است که خانواده یاسر عرفات بر اساس یافت شدن آثار پلتونیوم در لوزام شخصی وی، کماکان بر مسموم و کشته شدن وی اصرار دارند.

دادستان شهر «نانتر» فرانسه با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام درباره نتیجه مشورت ۳ قاضی فرانسوی، گفت: «در انتهای تحقیقات، کشته شدن آقای یاسر عرفات با سم پلتونیوم ۲۱۰ محرز نشده است.»

یاسر عرفات سال ۲۰۰۴ پس از دل‌دردهای شدید، کرانه باختری را به امید درمان در بیمارستان‌های فرانسه ترک کرد و در بیمارستان نظامی «پِرسی» جان باخت.

یک مرکز تحقیقاتی در «لوزان» سوئیس به در خواست خانواده عرفات پس از انجام آزمایش‌های بیولوژیک اعلام کرد که «میزانی غیرعادی از پلتونیوم» در وسائل شخصی وی یافت شده است.

پس از این بود که بسیاری از رسانه‌های عربی از احتمال ترور یاصر عرفات توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *