شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۹
در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مطرح شد؛

صفارهرندی: اجازه دهیم افرادی با تفکر انقلابی به میدان بیایند و در مقابل دروغ بایستند

شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب: 376620
دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی از بعد از ظهر امروز در محل نمایشگاههای دائمی شهرداری تهران آغاز به کار کرد.
صفارهرندی: اجازه دهیم افرادی با تفکر انقلابی به میدان بیایند و در مقابل دروغ بایستند
به گزارش جهان، دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی از بعد از ظهر امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی شهرداری تهران کار خود را آغاز کرد. افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۵ بعد از ظهر روز شنبه بطور رسمی در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان با حضور غلامعلی حدادعادل، محمد صفارهرندی، حمیدرضا مقدم‌فر و حسین یکتا برگزار شد.

مقدم‌فر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب:
لازمه جنگیدن در عرصه سایبری "فعالیت جبهه‌ای" است/ رویش‌های جبهه مومن موجب نگرانی دشمن شده است
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه امروز شاهد رویش‌ها مبارک در عرصه سایبری در جبهه فرهنگی مومن هستیم، ادامه داد: خوشبختانه نیروهای انقلاب اسلامی در این جبهه سرزنده و فعالند و این رویش‌ها موجب نگرانی دشمن شده است.

حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، گفت: تصور می‌کنم این نمایشگاه بیش از آثار نمایشگاهی آن بهانه خوب، مناسب، به جا و بهنگامی برای انسجام‌بخشی به جبهه مستحکم، با انگیزه، توانمند و دانای انقلاب اسلامی است.
وی در بخش اول سخنان خود با تاکید بر اهمیت اینترنت به عنوان مهمترین رسانه در عصر حاضر گفت: در دوره‌ای کتاب، و در دوره‌های بعد مطبوعات، رادیو و تلویزیون به عنوان رسانه‌های اصلی مطرح بودند، اما امروز بدون شک "اینترنت" مهمترین و اصلی‌ترین رسانه‌ شناخته می‌شود چه آنکه از این قابلیت مهم نیز برخوردار است که می‌تواند باقی رسانه‌ها یعنی کتاب، مطبوعات، رادیو و تلویزیون را نیز در خود بازتولید کرده و جای دهد.
مقدم‌فر با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران باید به این موضوع بیشتر توجه و برای آن سرمایه‌گذاری کرد، یادآور شد: در این فضا در یک جمع تمام عیار قرار گرفته‌ایم، فضایی که مملو از فرصت‌ها، تهدیدها و آسیب‌هاست و ما در میدان تهدید در یک جنگ تمام عیار هستیم و می‌توان گفت جمهوری اسلامی ایران در برابر این تهاجم قرار گرفته و بدون درک و فهم این عرصه نمی‌توان وارد آن شد.
وی با بیان اینکه آگاهی از پیچیدگی‌های حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از اولین گام‌های ورود به این عرصه است، تصریح کرد: بدون درک پیچیدگی‌های حاضر و علم به تکنیک‌ها، تاکتیک‌ها و روش‌های موجود در این عرصه، نمی‌توان به خوبی در برابر جنگ دشمن جنگید.
این کارشناس مسائل رسانه یادآور شد: تمام تلاش دشمن در این عرصه وادار کردن مخاطب به اندیشیدن به شیوه‌ای است که او می‌خواهد و در این میان با توسل به انواع تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها بر آن می شود که تصویر ذهنی مورد نظر خود را در مخاطب شکل دهد؛ بنابراین آگاهی از تکنیک‌ها و روش‌های موجود در عملیات روانی هم برای عملیات آفندی و هم برای پدافند ضروری است.
مقدم‌فر در ادامه با تاکید بر اینکه در مساله معرفت‌سازی برای انسان‌ها، بازنمایی و ارائه "واقعیت" عنصری کلیدی و اساسی است، به نقش رسانه در بازنمایی واقعیت‌ها اشاره کرد و گفت: اهمیت رسانه‌ها در بازنمایی واقعیت تا حدی است که برخی اندیشمندان از جمله "بودریار" فیلسوف فرانسوی اساساً معتقدند انسانها امروز خودشان ارتباط و نسبتی با واقعیت ندارند، بلکه این رسانه‌ها هستند که "واقعیت" را برای آنها "می‌سازند"؛ یعنی آنچه را خود به عنوان واقعیت ساخته‌اند به مخاطب به عنوان یک واقعیت عینی ارائه می‌دهند.و پس از آن است که افکار مردمی بر اساس آن واقعیت‌ها شکل‌گرفته و رفتارهایشان تنظیم می‌شود.
این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی ادامه داد: چندی پیش نیز در یکی از اتاق‌های فکر آمریکا کتابی با عنوان "انسان به عنوان سیستم باز" منتشر شد که در آن عنوان شده بود انسان از ۵ شاکله و عنصر به نام‌های پیش فرض‌های ذهنی، واقعیت‌های مصنوعی، واقعیت‌ها، هنجارهای ذهنی و ارزش‌ها تشکیل شده است.
مقدم‌فر به پیام این کتاب اشاره کرد و گفت: در این کتاب مطرح می‌شود که این ۵ عنصر شاکله ذهنی انسان را می‌سازد، اما آن نقطه‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد واقعیت‌های مصنوعی است که باید برای انسان‌ها ساخته شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از کارویژه‌های دشمن در عرصه تهدید نرم از طریق فعالیت‌های رسانه‌ای را سیاه‌نمایی و ارائه جلوه‌ای تاریک و زشت از داشته‌ها، اهداف و عملکردهای جبهه خودی دانست و گفت: بسیاری از سایت‌های خارجی بر این تلاش می‌کنند که تصویری تاریک، تلخ و سیاه که از دل آن ناامیدی و نافرجامی استخراج می‌شود، ایجاد کنند. مسئله‌ای که گاهی در داخل کشور نیز با آن روبرو هستیم.
وی با ذکر مثالی گفت: امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد اما گفته می‌شود اخیراً به فیلمی مجوز اکران داده شده که ظاهراً قصه‌های اجتماعی روایت می‌کند اما کاملاً سیاسی است و وضعیتی تلخ، ناامیدکننده و سیاه از کشور به نمایش می‌گذارد. در حقیقت باطن این فیلم آن است که جریانی که رای مردم را در سال ۸۸ تحمل نکرد امروز با لباس سینما به جنگ جمهوریت آمده است.
مقدم‌فر افزود: اینگونه فیلم‌ها همزبان و همراستا با فیلم‌ها و تولیدات رسانه‌ای و هنری هستند که با هزینه‌های میلیارد دلاری در هالیوود تولید و عرضه می‌شود.
وی در بخش بعدی سخنان خود با تأکید بر اینکه فعالان عرصه فضای مجازی باید به لوازم و معلومات و تکنیک‌های حضور در این عرصه آشنا باشند، گفت: نکته بسیار مهم آن است که لازمه جنگیدن در این عرصه ورود جبهه‌ای است، زیرا ما در سمت و سوی دشمن با جبهه‌ای مواجه هستیم که اتاق جنگ ناپیدا و فرمانده ناپیدایی دارد، اما جبهه‌ای عمل می‌کند، بنابراین ما نیز باید جبهه‌ای عمل کنیم.
وی با بیان اینکه امروز شاهد رویش‌های مبارک در عرصه سایبری در جبهه فرهنگی مومن هستیم، که به خصوص بعد از فتنه ۸۸ شکل گرفته است، ادامه داد: خوشبختانه نیروهای انقلاب اسلامی در این جبهه سرزنده و فعالند و حزب‌الله در این میدان حضور فراوان دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه عناصر و اجزای جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی همچون اجزای یک سیستم باید عمل کرده و هم‌افزا، هم‌جهت و هم‌آهنگ باشند، گفت: در این عرصه جای این نیست که کسی بگوید من وبلاگ و سایت دارم و عملکرد آن به خودم مربوط است، زیرا همه ما در جبهه انقلاب هستیم و اگر گوشه‌ای از این کشتی سوراخ شود همه آسیب می‌بینند.
مقدم‌فر با اشاره به اینکه هم این عرصه رسانه و هم میدان سیاسی و اجتماعی امروز پیچیده شده است، گفت: حوادث و رخدادها امروز سرعت فوق‌العاده گرفتند و ما به همان اندازه باید قدرت تحلیل و درک خود را بالا بریم.
وی گفت: گروهک تروریستی داعش روزگاری برای حل مسائل آمریکا و حامیان استکبار و با حمایت آمریکا، عربستان و برخی کشورهای دیگر شکل گرفت تا در سوریه و برخی کشورهای دیگر در جهت اهداف استکباری آمریکا به کار گرفته شود، اما همین داعش امروز به مسئله ای برای آمریکا تبدیل و "سوریه" به گزینه‌ای برای حل این مسئله آمریکا تبدیل شده است و جالب اینکه زمانی که برای این تطور و دگردیسی مهم سپری شد، زمان طولانی نیست.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: امروز آمریکا برای حل معضل‌خودساخته‌ای به نام داعش، دست به دامن ایران و سوریه شده است.
مقدم‌فر تاکید کرد: متاسفانه آمریکا از درس‌های بزرگی که در نتیجه اشتباهات بزرگ محاسباتی و حماقت سردمدارانش برایش پیش آمده، عبرت لازم را نگرفته است؛ چرا که همین مساله درباره القاعده و طالبان نیز در افغانستان تکرار شد و آمریکا این گروه‌ها را علیه شوروی سابق حمایت و مسلح کرد اما پس از گذشت چندی به معضلی برای خود آمریکا هم تبدیل شدند.
مقدم‌فر با اشاره به ادعاهای خود آمریکایی‌ها در این زمینه، گفت: آنها با ایجاد تغییرات و راه‌اندازی گروه‌هایی مانند داعش به دنبال خاورمیانه جدید برای امنیت رژیم‌صهیونیستی بودند، اما می‌بینیم هر کاری که کردند علیه خودشان شد. برخی از آمریکایی‌ها خود ادعا می‌کنند که آمریکا قدرت شروع دارد، اما قدرت پایان دادن به مسائل را ندارد و امروز در خاورمیانه بدون ایران نمی‌تواند تصمیم بگیرد.
وی با اشاره به عملکرد رژیم‌صهیونیستی در جنگ اخیر، گفت: اولین اقدام آنها بستن فضای رسانه‌ای داخل بود تا از این طریق مانع انتشار اخبار از داخل کشورشان شوند و در مواجهه با آن شاهد عملکرد افکارعمومی بودیم که امروز به عنوان یک قدرت مورد توجه هستند.
این کارشناس مسائل رسانه در پایان تأکید کرد: رسانه‌های دیجیتال، سایبر و اینترنت امروز رسانه مرجع هستند و خوشحالیم که می‌بینیم در این جبهه نیروهای انقلابی، فعال، پویا، با ابتکار و با خلاقیت حضور دارند و برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها باعث انسجام و هم‌افزایی بین جبهه انقلاب در این عرصه می‌شود و این پیام را به دوستان می‌دهد که باعث خوشحالی آنها و باعث ناراحتی دشمنان می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عرصه رسانه‌های دیجیتال توسط نیروهای توانمند ارزشگرا به استخدام گرفته شده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عرصه رسانه‌های دیجیتال توسط نیروهای توانمند ارزشگرا به استخدام گرفته شده است.

محمدحسین صفار هرندی عضو تشخیص مصلحت نظام در نخستین روز دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اظهار داشت: نیروی فعال و توانمند ارزشگرا در عرصه رسانه‌های دیجیتال زود توانستند این عرصه را به استخدام بگیرند. در واقع ما در این عرصه دست بسته نیستیم.
وی افزود: آن‌هایی که فاصله‌ای میان نیروی ارزشی و غیرارزشی نمی‌بیند باید تفاوت را برای آنها قائل شده و این هنرمندان را با دیگر هنرمندان متفاوت ندانند.
عضو تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: برای بنده مشاهده این حضور‌ حضور باهمت علامت بسیار خوبی است مخصوصا اینکه این حضور گسترده گواه یک اتفاق بزرگ در محیط رسانه‌ای بوده که پیش از این در این زمینه احساس غربت داشتیم.
صفار هرندی بیان کرد: امروز شرایط به گونه‌ای است که دست برتر رسانه‌های دیجیتال در برهه انقلاب اسلامی به شدت در این زمینه وفادار بوده و این مقوله سبب شده که نوعی حسرت در مورد رسانه‌های مکتوب صورت گیرد به این شکل که امروز در محیط مجازی رسانه‌های دیجیتال با نیروی رقیب مواجه هستیم که عقب ماندگی وجود ندارد در واقع این موضع دلیلش مشخص است چرا که رسانه‌های سنتی شکل‌گیری‌شان ۱۰۰ سال پیش از انقلاب بوده اما رسانه دیجیتال به چندین دهه بعد از انقلاب است و عقب نمانده‌ایم و در واقع در یانجا بهانه وجود ندارد که فاصله داریم.
وی ادامه داد: امروز در خصوص رسانه‌های دیجیتال با استقبال خوبی موجه بوده و توانستیم آن را به استخدام بگیریم، درست است که در بدو ورود این جنس رسانه و تکنولوژی، نگرانی‌هایی وجود داشت ولی این امر زود با وجود نیروهای توانمند و ارزشگرا مهار شده و این غول سرکش را به استخدام گرفته و از آن سواری گرفته‌ایم.
وی افزود:‌ از همان ابتدا کسانی که چشم‌انداز روشنی با ورود فعالان فرهنگی در این عرصه حس می‌کردند، معتقد بوده که نباید نگران این فضای سایبری باشیم در حقیقت این دغدغه هنوز وجود دارد و ما نگرانیم ولی نگرانی کم شده و امیدواری جای آن آمده است. که حاصل این امیدواری همین است که چهره‌ةایی که امروز می‌بینیم زایشی در این اردوگاه به صورت روزمره است و خدا را شکر می‌کنیم که خیلی از چارچوب‌ها و ضوابط دست و پاگیر در این عرصه وجود ندارد و از آن خبری نیست.
صفار هرندی گفت: تشریفات در این عرصه وجود نداشته و چارچوب‌های اضافه‌ای که در برخی موارد وجود دارد در اینجا نیست، نمی توانم که این محیط لاغیر است بلکه مقید بوده ولی ضوابط دست و پاگیر را در آن نمی‌بینیم.
وی افزود: در این عرصه مجوز لازم نیست ولی باید هویت افراد اعلام شود، برخی افراد دستور دادند که هر کسی انتقادی می‌کند ابتدا شناسنامه خود را نشان داده و خود را معرفی کند در واقع اگر کسی می‌خواهد عالمی را گریبانگیر کند و متهم کند و حرفهای گرد و غیرقابل اثبات بزند باید مشخص شود که چه کسی است.
وی ادامه داد: به مرور زمان برحسب ضرورت و چارچوب مطرح شد که محیط مجازی الحاق شد به برخی قواعد تا مقداری آراسته‌تر ظاهر شود در واقع این میدان به مراتب رنجها و سختی‌های فعالان رسانه‌ای را کم کرده است.
صفارهرندی بیان کرد این فضا ظاهرا کاغذی را به استخدام نگرفته و خیل معظیم خبرنگاران در آن وجود ندارد ولی کار مشابه آن را انجام می‌دهند و در بدنه لجستیک خود و با نفرات کم و جای محدود توانمندی‌های خود را ایفا می‌کنند.
وی افزود: آن زمان ما گفتیم ممکن است در این عرصه نگرانی نباشد ولی می‌توان بر آن غلبه کرد و آن را به استخدام درآورد. در حقیقت نباید مانند برخی افراد بگوییم که این عرصه را باید به دست تقدیر گذاشت و سیلی راه افتاده و باید صبر کرد که چه می‌شود، در این میحط تبادل اطلاعات اندیشه و خبر وجود دارد که در انتقال پیام و قدرت پیام‌رسانی به غیر از ابزار رسانه‌ای در تولید پیام مشکلی نداشتیم، رسانه‌های متکی بر فضایمجازی در جبهه انقلاب اسلامی فرسنگ‌ها جلوتر از رقبای خود می‌تواند حرکت کند و این امر زمینه‌ای برای یاری رسانده به سایر بخشهاست که می‌توانند برای آبادانی سایر بخش‌ها در حوزه رسانه و فرهنگ و هنر اقدام کرده و از تجربیات آن بهره برد.
وی ادامه داد: بنده از نزدیک وقتی این نمایشگاه را مشاهده کردم برایم سوالها و ادعاهایی که برایم مطرح بود اثبات شد؛ هیچ چیز به اندازه حضور در این نمایشگاه و تماشای ابداع‌ها باعث نمی‌شود که ابهامات ذهنی و پرسش‌های هر فرد پاسخ داده شود. اگر هیچ بهره‌ای عاید نشد با حضور در این نمایشگاه می‌توانیم احساس کنیم که ما کم نیستیم بلکه بسیاری هستیم که دارایی‌های بس یاری داشته و توانمندی‌هایمان بسیار بوده و از شماره خارج است. در واقع می‌توانیم چشم در چشم هم انداخته و مسیری برای آینده بسازیم.
وی افزود: برگزاری این نمایشگاه از جنس تشریفاتی نیست در واقع مانند نمایشگاه‌های دیگر که از روی عادت برگزار می‌شود و آن را تحمل می‌کنیم نیست این نمایشگاه مصداق همان قرارگاه‌هایی است قرارگاهایی که برای کارهای بزرگ صورت یم‌گیرد.
وی افزود: مشکلی وجود ندارد که ما شاهد غضب دشمنان اسلام و کج‌اندیشان در این زمینه باشیم. در وقاع این را نباید یک خسارت بدانیم چرا که با وجود این عرصه ممکن است صداهایی از این سو و آن سو بلند شود اظهار ناراحتی کنند و خدایی ناکرده برچسب کار غیرقانونی بزنند در حقیقت آنها نمی‌توانند این کار را انجام داده و به حرفهای بی‌بنیان خود از این نوع تکیه کنند.
وی بیان کرد: در کنار این همه حرفهای بی‌ربط به انقلاب اسلامی ما باید اجازه دهیم که افرادی با تفکر انقلابی به میدان بیایند و جرات کنند که در مقابل دروغ بایستند؛ ما کشوری با سرافرازی و شرف هستیم که باید اجازه داد افرادی با اندیشه‌های و تفکرات انقلابی حرف بزنند و افراد دیگر جرات نکنند که به دروغ خود را معرفی کنند که در این زمینه هر روز شاهد کدهای بسیاری هستیم.
وی ادامه داد: مهر دموکراسی لیبرال مربوط به آمریکا و برخی کشورهای دیگر که شریک آنها هستد بوده که امروز برجسته‌ترین جنایت‌ها از سرپنجه این ارفراد به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می|‌گیرد.
ما از مسئولان کشوری و دستگاه‌های رسمی و اجرایی تقاضا داریم که از این جامعه دفاع کرده و کسانی که در راه خدا حرکت می‌کنند را حمایت و دشمنان آنها را به زانو درآوریم. به شما نوید می‌دهم که کار رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گسترش خواهد یافت و ما در سالهای آینده با ورود بیشتر و آوازه فراتری مواجه خواهیم شد؛ در فضای مجازی از جنس یارگیری در فضاهای دیگر صحبت نمی‌شود در واقع در این فضا افراد موسس یک مکتب جدید انسانی در دنیا شده و به دروغ اسم انسان‌گرایی رابر روی خود نمی‌گذارند.
وی ادامه داد: خدای ناکرده نباید شکلک برخی از کارهای دسته چندم بچه مکتبی‌های غرب را تکرار کنیم. چرا که جهان منتظر پیامی از جنس این موضوع نیست بلکه به دنبال گزاره‌های حقیقی متاثر ازتفکر امام و اندیشه‌های الهی است.
صفار هرندی بیان کرد: امیدواریم قدر این کار را بدانیم و افرادی که گفته‌اند فاصله‌ای میان هنر ارزشی و غیرارزشی نمی‌گذاریم تقاضا داریم این هنرمندان را در سلسله هنرمندان دیگر به حساب آورده و تبعیض قائل نشویم.
وی افزود: امروز اتهام ویژه‌خواری به برخی از حزب‌اللهی‌ها زده می‌شود که این انگ است؛ آنها در این عرصه وارد شده و باید به اندازه دیگران تحویل گرفته شوند چرا که آنها با ایمان و قناعت به این صحنه آمدند.
صفار هرندی ادامه داد با تهدید و فشار آنها از دور خارج نمی‌شوند مگر اینکه از عقیده شان دست بردارند که آن زمان هم مساوی کسانی می‌شوند که دست از اعتقاد خود برداشته‌اند.
وی افزود: در محیط اعتقادی و وفاداری به ارزش‌ها ما هیچ احساس غربت و خلاء نخواهیم کرد و همه چیز بر وفق مراد خواهد بود، در این دومین نمایشگاه که برگزار شده است کارهای پیشرفته صورت خواهد گرفت و ما کار آماتور نخواهیم داشت بلکه کار حرفه‌ای است ولی نباید دچار خوشیفتگی شویم چرا که آنچه به دست آورده‌ایم نعمت و محبت خداست که باید از آن سپاسگزار باشیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا:
کار در فضای مجازی سخت‌تر و حساس‌تر است

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: کار در فضای مجازی سخت و حساس است

حسین یکتا مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز یکی از عرصه‌های انقلاب فرهنگی را شاهدیم. می‌دانیم که در فضای مجازی فضا سخت‌تر و حساس‌تر است و هر کسی در این فضا با سنگر و خاکریز آن به پای آن ایستاده و هیچ چیز به جز اخلاص آن را به پیش نمی‌برد.
مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا افزود: در جنگ نیز حسن باقری برای خبرنگاری و بزرگترین نیروی راهبردی قبل از شهادتش بود.
وی با قدردانی از حضور مجموعه‌های مختلف در برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: مجموعه‌هایی مانند صدا و سیما، شهرداری، بچه های جبهه و... در این نمایشگاه حضور دارند و با اخلاص خاکریزهای این جبهه را حفظ کرده‌اند؛ همه می‌کویند چون مقام معظم رهبری فرموده‌اند جنگ است به میدان آمدیم؛ ان شا الله این جبهه سازی و هماهنگی با رده های دیگر نظام لشگر عظیمی از مخلصان خدا را جمع کند.
یکتا با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: ایشان درباره اصحاب فرهنگ فرمودند شما بدریون بدر کبری هستید. پیروزی حتمی به شرطی که نگاهمان به دو لب نایب ایشان باشد و دنبال آرمان‌هایمان باشیم به لطف خدا امروز این جبهه فرهنگی علم این جبهه را به دست امام زمان خواهد سپرد.
وی خاطرنشان کرد: از دوستانی که در این جبهه به صورت گمنام عمل می کنند تشکر می‌کنم و خداقوت می‌گویم. به آنهایی هم که فکر کردند می‌توانند به این انقلاب که مبتنی بر سنت‌های الهی است ضربه بزنند می‌گوییم که کور خوانده‌اند این نمایشگاه مصداق پا به زمین کوبیدن بچه‌ها در پادگان آموزشی است.
مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا در پایان گفت: ما در این جبهه ولایت پذیری امام مهدی را در ولایت پذیری مقام معظم رهبری تمرین می‌کنیم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشاالله که همینطور بشه
درود بر مدبران ارزشی
یعنی تا الان غیر انقلابیها سر کار بودن؟؟؟؟؟؟؟/
یه ذره عقلتو به کار بنداز متوجه می شی
... خداییش هیچ حرف جدیدی نداره
چون مشکلاتمون همون قبلیاست حتی مشکلات زمان وزارت خودش هم هنوز حل نشده اگه نگیم خیلیاش بعضیاش
شما سالهل میاندارو میدان دار بودید.لطف کنید کمی به خودتان و مردم استراحت دهید
جناب صفار ملکرد شما رو هم دیدیم حرف خالی زدن که هنر نیست
United States
کارمان بکجا کشیده