جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۴

گفتگوی رونالدو با کودک مجروح لبنانی+عکس

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب: 456621
کریستیان رونالدو بازیکن تیم با یک کودک شیعه لبنانی مجروح در حمله بیروت تماس تلفنی برقرار کرد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، در حالی که رسانه های بین المللی بی توجه به جنایت گروه تروریستی تکفیری داعش در حمله انتحاری به محله فقیر نشین "برج البراجنه بیروت" مشغول پوشش حملات پاریس شده اند، کریستیان رونالدو بازیکن تیم با یک کودک شیعه لبنانی مجروح در حمله بیروت تماس تلفنی برقرار کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000456/nf00456621-1.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000456/nf00456621-2.jpg

بنابر گزارش رسانه های لبنانی، رونالدو طی تماس با بیمارستان محل بستری "مصطفی حیدر" کودک مجروح لبنانی برای وی آرزوی سلامتی کرد. این کودک لبنانی در حادثه عملیات های انتحاری جمعه گذشته ۴ تروریست داعشی بشدت مجروح شده و والدین خود را نیز از دست داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بر عکس مسی که افتخارش بودن در کنار ضهیونیست هاست ...
میشه بپرسم این تهمت به این بزرگی رو از کجا اوردی؟؟مسی هم به همین اندازه شایدم بیشتر حمایت مادی و معنوی زیادی از کودکان سوری و غزه داشته یه سرچ تو گوگل بکنی حله...بحث طرفداری نیست دیگه انسانیته!!+افرین به رونالدو و مسی و تمام انسان هایی که از شهرت و ثروتشون در جهت خیر استفاده میکنن خدا کنه همه یاد بگیرن+ان شا الله با ظهور اقمون این درد رنج های مسلمین به پایان برسه...اللهم عجل لولیک الفرج...صلوات برای ظهور امام زمان(عج)
میشه بپرسم این تهمت به این بزرگی رو از کجا اوردی؟؟مسی هم به همین اندازه حمایت مادی و معنوی زیادی از کودکان سوری و غزه داشته یه سرچ تو گوگل بکنی حله...بحث طرفداری نیست دیگه انسانیته!!+افرین به رونالدو و مسی و تمام انسان هایی که از شهرت و ثروتشون در جهت خیر استفاده میکنن خدا کنه همه یاد بگیرن+ان شا الله با ظهور اقمون این درد رنج های مسلمین به پایان برسه...اللهم عجل لولیک الفرج...صلوات برای ظهور امام زمان(عج)
محمد
کاش هنرمندان و ورزشکاران و البته سیاست مداران ما یاد بگیرن و اینقدر خودشونو سینه چاک و هوادار چشم ابی ها نشان ندهند
احنست بر آزادمرد فوتبال جهان رونالدوی قهرمان
رونالدو همیشه قهرمان
ممنون از رونالدو
پاهایت پرتوان باد ای مرد آزاده
مسلمانان جهان پاسخ این اقدام بشردوستانه ی شما را خواهند داد.
دعای این کوچولوی عزیز رونالدو را عزیزتر می کند.
درود بر رونالدو
ما فقط رونالدو را تشویق می کنیم
خدا عاقبت بخیرت کند رونالدو
الهی بمیرم چقد غمگینه....خدایا خودت اقامون رو واسه نجات مسلمونا بفرست...اللهم عجل لولیک الفرج....صلوات واسه ظهور اقا