شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

واعظ آشتیانی:درست نیست قهرمان جام حذفی به لیگ قهرمانان برود!

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 116321
مدیرعامل باشگاه استقلال اختصاص یکی از سهمیه‌های فوتبال ایران را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام حذفی نادرست خواند.
امیر رضا واعظ آشتیانی  گفت:«لازم دیدم نکاتی را جهت آگاهی علاقه‌مندان به فوتبال، کارشناسان و همچنین مسوولان فدراسیون فوتبال بگویم که آن‌ها بدانند در رابطه با تقسیم سهمیه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چگونه باید عمل شود.»

وی ادامه داد«: هر فردی که با الفبای قوانین اجرایی فوتبال آشنا باشد می‌داند تیمی که در جام حذفی قهرمان شده است این حق را ندارد که در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ در قاره شرکت کند. به عنوان نمونه نمی‌بینیم که قهرمان جام حذفی در کشورهای اروپایی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حاضر شوند و قهرمان‌های جام حذفی در رقابت‌های جام یوفا (لیگ اروپا) شرکت می‌کنند. حالا هم فرقی نمی‌کند پرسپولیس قهرمان جام حذفی شده باشد یا استقلال، ذوب آهن یا گسترش فولاد. من این بحث را جهت اطلاع کنفدراسیون آسیا هم مطرح می‌کنم که آن‌ها باید به این قضیه توجه داشته باشند و اگر به این موضوع توجه دارند، باید به صورت روشن به دیگر کشورها این موضوع را اطلاع دهند.»

https://jahannews.com/vdcb50b88rhb8fp.uiur.html
jahannews.com/vdcb50b88rhb8fp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *