شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۲

باشگاه‌ها در حال ورشکست شدن هستند

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 377368
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: حق باشگاه‌ها در حال ضایع شدن است و مسئولان کشور باید هرچه زودتر برای احقاق حقوق باشگاه‌ها فکری کنند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، منصور قنبرزاده پس از جلسه با وزیر ورزش درباره این جلسه و مسائل مطرح شده در آن گفت: ما از جامعه رسانه‌ای انتظار داریم که به ما کمک کنند تا حق باشگاه‌ها را بگیریم. اخیرا در شورای عالی امنیت ملی جلسه‌ای برگزار شد که در باب فوتبال و مسائل آن بحث‌هایی مطرح شد. انتظار داریم که در اسرع وقت مسئله حق پخش تلویزیونی حل شود.

وی ادامه داد: وزارت کشور و هیات وزیران باید بدانند که با وضعیت فعلی باشگاه‌ها به سمت ورشکستگی پیش می‌روند و حق‌شان در حال ضایع شدن است. خواهش ما این است که به داد فوتبال برسند.

وی ادامه داد: ما زورمان به صداوسیما نمی‌رسد و با آنها حرف‌های زیادی داریم. در برنامه‌های پربیننده تلویزیون از جمله برنامه‌ای مثل ۹۰ درباره ریزترین حاشیه‌های فوتبال مثل حک شدن تبلیغ روی شورت ورزشی بازیکنان مطالبی پخش می‌شود اما درباره مسئله مهمی مثل حق پخش هیچ بحثی نمی‌شود. در جلسه‌ با وزیر مطالب عمده و خوبی مطرح شد و وزیر ورزش هم مطالب خوبی را عنوان کرد. به نظرم این جلسه خیر و برکات زیادی برای فوتبال داشت.

مدیرعامل باشگاه پیکان در ادامه گفت: رقمی که ما به صداوسیما اعلام کرده‌ایم کارشناسی شده است اما با این حال از وزارت ورزش یا هر نهادی که از سوی هیات وزیران به عنوان مسئول این بحث انتخاب می‌شود، می‌خواهیم که یک تیم کارشناسی بی‌طرف را مامور کنند تا بر اساس عرف و قانون، نرخ عادلانه‌ای را برای حق پخش تعیین کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینقد درباره بودجه فوتبال دروغ تحویل ملت دادن که دیگه هیچ کس براشون دل نمیسوزونه
به درک که ورشکست بشن