جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۲۳

فلسطینی هایی که با پرچم داعش تشییع شدند +عکس

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 367765
فلسطینیان ساکن نوار غزه روز شنبه پیکر دو جوان فلسطینی را از در اردوگاه الشاطی تشییع کردند.
به گزارش جهان به نقل از اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خودروی این دو در نزدیکی منزل «اسماعیل هنیه» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس و نخست وزیر سابق دولت فلسطین در اردوگاه الشاطی واقع در غرب شهر غزه در حرکت بود که جنگنده‌های صهیونیستی آن را هدف قرار دادند.

«اسامه حسن موسى الحسومی» ۲۹ ساله ساکن بیت لاهیا و «محمد فصیح» ۲۴ ساله ساکن محله شیخ رضوان که هر دو از مبارزان گروه‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت فلسطین هستند، در این حمله جان خود را از دست دادند.

مراسم تشییع پیکر این دو فلسطینی امروز درحالی که پیکر آنها در تابوت پیچیده در پرچم گروه تروریستی "داعش" پیچیده شده بود تشییع شد. تعداد بسیاری پرچم داعش نیز در دست تشییع کنندگان بود.

پایگاه‌های خبری وابسته به تکفیری‌های داعش نیز مدعی شده‌اند که این دو فلسطینی از اعضای این گروه بوده‌اند.

نوار غزه در دایره‌ای از آتش قرار دارد و تهدیدهای اسرائیلی پیاپی، حاکی از اجرای تجاوزهایی در نوار غزه است که به کشته و زخمی شدن فلسطینیان خواهد انجامید. از سوی دیگر گردان‌های مقاومت فلسطین رژیم اشغالگر قدس را از هر گونه تجاوز اسرائیلی بر نوار غزه برحذر داشتند. زیرا هر نوع تجاوزی با واکنش و پاسخ مناسب گردان‌های مقاومت روبرو خواهد شد.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
چقدر این فلسطینی ها احمقند ! با این کارشون و آوردن پرچمهای داعش وحشی ، دیگه کشتار فلسطینی ها توسط اسرائیل جنبه قانونی پیدا می کنه !
شاید هم این نقشه اسراییل هست و عده ای رو فرستاده در بین جمعیت که پرچم داعش را به دست بگیرن !
من که مغزم هنگ کرد !!!!!
یه سوال داشتم پرچم اینا همون مهر پیامبره؟
چه خبره خدا داعش تو فلسطین چکار میکنه
Iran, Islamic Republic of
دقیقا داره طرح اسرائیلی رو پیاده میکنن که بگن ما تروریستهای داعش رو داریم در فلسطین از بین می بریم و خدمت جهانی می کنیم. اینها هم خیال میکنن که ...
وقتی ملتی اسطوره های مانند شهدای کربلا و قهرمانانی مانند زین الدین ها،همت ها،باکری ها،... نداشته باشه همیشه به دنبال یه قهرمان میگرده....
یه روز صدام که میشه سردار قادسیه...
یه روزم داعش....
درود به شرفت،ایناسرتاپایه کرباسند
Iran, Islamic Republic of
.....!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
داعش تو فلسطین چی کار میکنه ؟خب این فلسطینی ها خودشون داعشی ان....!!!!؟
امان از طاغوت
Italy
باید بپذیریم داعش طرفداران زیادی داره. با منکر حقیقت شدن چیزی حل نمیشه. ولی من موندم چطور یه عده از اینجاها سر در میارند!
حالا كه ميتونن پرچم داعش وارد نوار غزه كنن خودشون هم برن نون و سلاح برا خودشون بيارن
مدال طلاي جهان در نمكدون شكني رو بايد به اينا داد!!
این هم از میوه های بحران سوریه است. الان ما سوریه رو نداریم. حماس به طمع وعده های اعراب از ایران دور شد و حالا این خلا داره با حضور داعش براشون پر میشه. امید اونا اینه که داعش باعث پیروزیشون بشه. و چه امید باطلی.
یک سوال جدی
یاد حرف های استاد مطهری افتادم که همیشه روز قدس پخش میشه!
آیا واقعا این ها همون مسلمون هایی هستند که پیغمبر فرمودند اگر مسلمانی شب رو صبح کنه و اهتمام به امور مسلمین نداشته باشه مسلمان نیست؟
ايراني مسلمان
Canada
لعنت خداوند بر ابنا و اجداد و نسلهاي آينده اين كافران مزدور صهيونيست
غ ق
نیروهای داعش در بیمارستانهای تل اویو درمان می شوند.
اسرائیل در فلسطین ادم می کشد.
در تشییع این کشته ها نیروهای داعش حضور دارند و سوگواری می کنند.
عربستان حامی مالی داعش است.
نیروهای داعش به شهر مرزی عربستان حمله می کنندو....
پیداکنید پرتقال فروش را
Estonia
پرتقال فروش نتانیاهوی یهودی است که با گل آلود کردن رودخانه که چه عرض کنم خون آلود کردن رودخانه مشغول ماهی گیری است .
وای که خدا حفظ کنه رهبرمون رو که این همه سفارش به بصیرت می کنن
من تازه می فهمم این همه تأکید برای چیه .
رضا
Iran, Islamic Republic of
دوستان سياست تفرقه بين مسلمانان اززمان امپراتوري عثماني توسط دوول اروپايي به خصوص انگليس پايه ريزي شد.آن زمان اتحادوقدرت مسلمانان موجب وحشت اروپا گرديد.نفاق بين شيعه و سني ،استفاده از تعصبات كوركورانه قومي و منطقه اي،ايجاد فرقه هاي مختلف و....همه و همه ازسياستهاي ديكته شده غربي است كه تاكنون با موفقيت پياده سازي شده است. هرروزيك فكريك عقيده ،يك مسلك را علم ميكنن و مسلمانان را به بازي ميگيرند. يك روزصدام يكروز طالبان امروزهم داعش .حتي بدو ن پرداخت هزينه و فقط با استفاده از جهل و ناداني مسلمانان اهدافشان را پيش ميبرند.تنش در خاورميانه هميشه براي دولتهاي غربي سود ومنفعت بوده وبااين وضعيت هيچگاه اين مناطق روي آرامش را نخواهند ديد.فقط و فقط بايد ملتها آگاه و بيدارباشند و بتوانند شرو خير راازهم تميز دهند.
ژیلا قربانی
Iran, Islamic Republic of
ایا دسیسه ای جدید برای ازهم پاشیدن پیوند ایرانیان مسلمان و گروههای ضد اسرائیلی جامعه بین المللی نیست،که از درون بحران غزه سربرآورده که ازاب گل الود غزه ماهی تفزقه بگیرد آنهم در استانه روز قدس؟!!!!!!!!!
محمد حسن
Romania
شاید این فتنه رو چند ده نفر داعشی نوکر آمریکا به راه انداخته باشن(که خدا کنه این شکلی باشه)، ولی مردم فلسطین هم نباید اینقدر ساده لوح باشن که وقتی می بینن پرچم داعش بلنده برن اونجا وایسن و زیرش تشییع جنازه کنند و عزاداری انجام بدن، این کار ینی حمایت از داعش ملعون-خدایا صاحبمون رو برسون که این فتنه ها رو برامون روشن کنه، آمین
ELIASS
چندی است در گروههای اجتماعی افرادی سعی میکنند چنین القاء کنند که حمایتهای ایران از حماس فایده ای نداشته و حماس و فلسطینیها از داعش حمایت میکنند .
برای شاهد این مدعا به تصاویری که تعدادی از فلسطینیان در حال تشییع شهدای خود با پرچم داعش هستند را نشان میدهد استناد میکنند .اما واقعیت چیز دیگری است .
این تصویر در کنار اظهارات خالد مشعل به دفاع از ترکیه و حمایت از اردوغان و همچنین حمایت خالد مشعل از مخالفین سوری دستمایه ای شده است برای تخریب ایران در فضای مجازی .
اما موضوع از چه قرار است ؟
باید به چند نکته توجه کرد :
1. تصویری که از تشییع شهید فلسطینی به همراه پرچم داعش در فلسطین منتشر شده اصلا مال فلسطین نیست !
این تصاویر مربوط به تشییع کشته شدگان داعشی است که توسط نیرهای داعشی در سوریه تشییع شده اند .
تصاویر دیگری نیز در اینترنت توزیع شده اند که تصاویر مونتاژ شده میباشند و پرچم داعش در آنها در تصویر با نرم افزارهای گرافیکی اضافه شده است .
و البته همانطور که در ایران نیزعده اندکی فریب داعش را خورده اند و از آن حمایت میکنند در فلسطین نیز چنین موضوعی وجود دارد و گروههای وجود دارند که از داعش حمایت میکنند و این موضوع را نمیتوان به کل فلسطینیها و حماس نسبت داد.
اتفاقا یکی از تصاویر تشییع مربوط به تشییع دو عضو فلسطینی داعش است . افرادی که فلسطینی بودند اما در جبهه دفاع از داعش کشته شده بودند و دشمنان با سوء استفاده از این تصاویر سعی میکنند ، شکست ایران در حمایت از حماس و فلسطین را القاء کنند که با استقبال افرادی در داخل کشور نیز مواجه شده است !
اساسا هيچ گونه ارتباط ارگانيكي بين جنبش اسلامي حماس و گروه تروريستي داعش وجود ندارد و جنبش حماس از گروه داعش چه در جنگ عراق و چه در غير آن، حمايت نمي كند
خجالت بکش ، نون به نرخ روز خور،توجیه پشت توجیه،شرم نمیکنی،چقدر میگیری واسه توجیه؟؟شب راحت سرروبالشت میزاری میخوابی؟؟عذاب وجدان درد نگیری
موسوی
وای خدااااا
یعنی واقعا هیچ کدومتون به عکسا نگا نکردید که فتو شاپن؟؟؟
پرچم های مشکی بود اما ارم الله و لا اله الا الله رو بش چسبوندن

به انگشتان و دست ها و میله ها و چوب ها نگاه کنید کپی پیس شدس بابا

از طرفی زوم کنید به پرچم ها.اصلا با محیط اطراف نمیخوره
تیربد
این تصاویر نمی دونم واقعی هستن یا نه ولی اخبار گفت که داعش در غزه اعلام وجود کرده و خالد مشعل که زندگیش مدیون ایران حالا رفته سمت عربستان
Iran, Islamic Republic of
کدوم اخبار