جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۷
۵۲

حکایت «جماعت همیشه غرغرو»

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 387763
یکی از فعالان اینترنتی با توجه به اتفاقات اخیر در اصفهان نوشت: با جماعتی همیشه غرغرو روبرو هستیم که هر اتفاقی می‌افتد، اینها یک توهینی به نظام نسبت می‌دهند!
حکایت «جماعت همیشه غرغرو»
به گزارش جهان، سیدمحسن میرشمسی ار فعالان فضای مجازی در صفحه شخصی‌ خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: با جماعتی همیشه غرغرو روبرو هستیم که هر اتفاقی می‌افتد، اینها یک توهینی به نظام می‌کنند!

مثلاً:

خبر: اسیدپاشی به صورت زنان در اصفهان!

جماعت غرغرو: کار، کار خود نظام و بسیجی‌هاست.

خبر: دستور مقامات ذیربط برای شناسایی و مجازات عاملان اسیدپاشی!

جماعت غرغرو: کار، کار خودشان است. عمراً اگر عوامل را بازداشت کنند.

خبر: عوامل اسیدپاشی اصفهان بازداشت شدند!

جماعت غرغرو: بیچاره آنهایی که مجبور شدند نقش اسیدپاش را بازی کنند.

خبر: عوامل اسیدپاشی اصفهان به قصاص محکوم شدند!

جماعت غرغرو: جمهوری اسلامی بزرگترین ناقض حقوق بشر است. قصاص حکمی غیرانسانی است. کمپین "نه به قصاص" و کمپین "عفو اسیدپاش‌ها" را تشکیل می‌دهیم.

خبر: قربانیان اسیدپاشی گذشت کردند!

جماعت غرغرو: معلوم نیست چقدر قربانیان را تهدید و تطمیع کردند که اسیدپاش‌ها را عفو کنند.

یعنی با جماعتی روبرو هستیم که از زخم چهره زنان هم برای زخم‌زدن به نظام سوءاستفاده می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وظیفه نظام در قبال شهرونداش لطف کنید توضیح دهید،دختر یا خواهر خودتان بود چیکار می کردید.
هیچی میرفتیم سراغ اونایی که بابت بخشش یه اسید پاش به آمنه بهرامی نامه تشکر آمیز ارسال کرد.
Iran, Islamic Republic of
البته نظام وظيفه دارد اما اين رفتارها و قضاوت ها چه معني دارد
؟ آيا خدا وكيلي از سر دلسوزيست يا عقده گشايي
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حرف حق می زنی ولی هدفت غرض ورزانست.این موضوع ربطی به یک مشت سو استفاده گری که هیچ وقت دلش برا خواهر و مادر من و و نمی سوزه و دنبال هوا و هوس خودشه نداره.
خب معلوم است حفظ امنیت وظیفه نظام است ولی این نوشتار درخصوص افرادی است که هرکاری که نظام نظام انجام دهد آنها غر خود را می زنند
به خدا که دلسوزان نظام ازین وقایع دلشان خون است ولی کسانی که دنبال مسئله برای حمله به نظام اسلامی می گردند حتی یک لحظه نمی تونن خانواده های این حادثه دیده ها رو درک کنن.
قطعا مسئولین باید به وظیفه شون عمل کنن ما هم توی همین جامعه داریم زندگی میکنیم و ناامنی برای همه هست اما چطور شده که از بین تمام اسدپاشیها که واقعا نامردیه این 4 تا در این مقطع زمانی براشون مهم شده؟ اون هم وقتی ضارب در رفته و اصلا غرضش معلوم نیست؟!!! مگر برای کسانی که علم غیب دارن!
به نظر من بیشترین ظلم رو همینایی دارن به اون طفلای معصوم میکنن که میگن بخاطر بدحجابی بوده!
اینجوری دارن علاوه بر بلایی که سرشون اومده با زدن برچسب و اتهام آبروشون رو هم میبرن!
اول از همه باید جواب اونا رو بدن. من اگه جای اون دخترا بودم علیه این لاشخورایی که میخوان از همه چیز بهره برداری سیاسی کنن اعلام جرم میکردم و تا اجرای حکمشون وامیستادم.
دقیقا درسته
احسنت
حالا صبر کنید روزهای آلوده هوا در تهران بیشتر بشوند، ببینید اونوقت چه فیلمی براتون درست میکنن.
این جماعت غرغرو مشکلشون این هست که اخلاقیات و معیار اخلاقی خاصی ندارند و برمبنای منفعت و هدف خودشون حرف میزنند یعنی چیزی که براشون هیچ اهمیتی ندارد همان واقعیت است. دومین مشکلشون این هست که قدرت اولویت بندی ندارند. یعنی مثلاً چون قانون یک محدودیتی برایشان گذاشته (هر چیزی، حجاب، سرعت مجاز، قاچاق کالا، مالیات ...) با همه قانون و به تبع آن کلیت نظام مخالف هستند و از هر فرصتی برای گله گذاری استفاده میکنند.
ما یک رفیقی داشتیم که خیلی خیلی با مهندس بازرگان بد بود. وقتی میپرسیدم چرا میگفت پدرش یک بنز از آلمان غربی خریده و با آن از راه زمینی به ایران آمده بود ولی در مرز گمرک اجازه ورود خودرو را نداده بود. از ویژگیهای مهندس بازرگان که بگذریم، دلایل غرغر کردن بعضیها مسائلی در همین حد هستند.
عالیییییی بود ......
دقیقا!! همین دیشب با یکی از دوستانم داشتیم صحبت میکردیم که بحث به حادثه اسید پاشی چند سال قبل رسید که این جماعت چه یقه هایی که پاره نکردن برای جلوگیری از قصاص عامل اسید پاشی!!

کلا موجوداتی غریبی هستند، این جماعت :))))
Iran, Islamic Republic of
موجودات نه!!
بهتر است بگوییم این جاندارانی بی خاصیت و پر مدعا هستند
Iran, Islamic Republic of
بي ادب! همين موجودات بي خاصيت موقع انتخابات و راهپيمايي با ارزش مي شن؟؟؟؟؟؟ آره؟؟؟
اینا همونایی هستن که سردستشون (جناب سید محد خاتمی) بابت بخشیدن اون اسید پاش به آمنه بهرامی نامه تشکر آمیز نوشت.
Iran, Islamic Republic of
این جماعت ... همیشه همینطور هستند... 99 درصد ...طلبها همینها هستند..
اون یک درصد هم ...و خات... و امثال اینها هستند که نقش لیدر جریان باطل را بازی میکنند
علی
چقر خوبه حرف حق با احترام زده بشه
علی
قبوله البته مهمه
توفیقی از قزوین
به نظر من این افراد بابت تهمت زنی و همراهی با توطئه باید جوابگوی اعمال خود باشند
محمد
ما جز الله کسی را ندارم
چه خوب کسی را دارید. بهترین پشتیبان و در واقع تنها پشتیبانی که واقعاً قدرت انجام کاری را دارد همین خدای تبارک و تعالی است. بقیه اصلاً مطرح نیستند.
مجتبی
ربات های مزدور ونوکر
انچه انشا شود املا میکنند
یک بچه هم می فهمه که کار منافقین نظامه......
جماعت همیشه ساندیس خور - چه آنلاین چه آفلاین
ساندیس میخوریم نیشو میکنیم تو چشم ویسکی خورا!
ایول :)))))
Iran, Islamic Republic of
این جماعت به هیچ منطقی پایبند نیستند. تنها منطقشان محالفت است...
با هر کس و هر چیز! هرعقیده و نظامی
کلا درگیرند!
حامد
احسنت خوشمان آمد
اقاي مير هاشمي از دور دست بر آتش داري شايد اگر خدا بخواهد چشم شما هم بر حقيقت باز خواهد شد.
وقتی سال 88 اغتشاشگرا رو مردم اسید پاشیدن اینا خفه شده بودن یا مرده بودن؟!
هادى
اى گفتى خداييش دمت گرم.
من نميفهمم چرا هر اتفاق بدى واسمون ميفته نظام مقصر اما هر اتفاق خوبى ميفته بخاطر هوشمندى خودمونه بابا خيلى از اين اتفاقا تو هر مملكتى ميفته اصلا تو هر اجتماع بزرگى مثل كشور عزيزمون ايران اين اتفاقا طبيعى بخدا فقط به نظر من چيزى كه غير طبيعى همراه شدن مردم ما با دشمن كشورمون هستش خيلى جالب شما ببينيد تو اين چند روز چقدر از انرژيهاى مردم و كشور ما صرف اين قضيه أسيد پاشى شده در صورتى كه اصلا نه مسئله مهمى و نه مشكل بزرگى ايكاش از اين بسيج شدن همگانى و اين همه انرژى واسه حل كردن مشكلات واقعى كشور عزيزمون و مردم خوبش استفاده ميكرديم فقط يه مثال ميزنم اونم اينه كه تو همين چند روز به طور متوسط نزديك به پنجاه نفر در روز تو جاده هاى كشورمون توى تصادفات رانندگى كشته شدن روزى پنجاه تا ادم از هر قشر و طبقه اى هم ميتونن باشن چرا هيچوقت مردم و رسانه ها و همه و همه نميان تو صحنه تا از قربانيان اين تصادفات حمايت كنن و جلوى كشته شدن بيشتر ادماى اين مملكت و تو جاده ها بگيرن اما حالا رو چهار نفر أسيد پاشيدن اونم دو نفرشون سرپايى پانسمان كردن و رفتن اما ببين همه كشور بسيج شدن تا از اين چهار نفر حمايت كنن اصلا همه دنيا تا وندى شرمن هم نگران اين قضيه شدن.
خوب والا!!؟؟
شبنم
موافقم اقا هادی لایک داری مردم ایران یه جورین فقط دنبال اینن یه سوژه پیداکنن بزرگش کنن تا حدی که کشورای غریبه هم بتونن نظربدن رای صادر کنن!واقعا قباحت داره بخداااااااااااااااااا. از کاه کوه میسازن. درسته این اتفاق خیلی دردناکه ولی راه چارش پریدن به همدگیه و محکوم کردن نظام نیس. روانی و جانی توهرکشوری وجود داره چه ایران چه کشورای دیگه. من چندسالی امریکا درس خوندم دوستمو شب توخونش کشتن و واقعا خونش رف!این امریکایی که سنگشو به سینه میزنن تعدادی
غزل
United States
راستش از وقتی این خبر و شنیدم احساس نا امنی میکنم توی کشور خودم ... این واقعا کار بیشرمانه ای هست .. و من واقعا نمیدونم چه مجازاتی برای اونا اتخاذ میشه ولی خوب میدونم برای اون دختر های بیچاره هیچی مثل قبل نمیشه خدا بهشون صبر بده
ببخشید ینی تو نیوجرسی و احساس نا امنی؟
بیتا
این جماعت چیه؟...
واقعا این ..وجود دارند و جمعیتشان به طرز عجیبی در حال گسترش است
حداقل گرین کارت و ویزای شینگن شان تضمینه
محمد
افراد اسید پاش بوی از انسانیت نبرده اند و قصاص باید بشوند اگرچه قصاص هم برای آنان کم است چرا که یک انسان را به تیره بختی کشیده وزندگی اش را تباه کرده اند حال این افراد از خدا بی خبر داعشی چطور به خود اجازه می دهند معلوم نیست . خدا لعنتشان کند.
Romania
جماعت غرغرو مثل لشکریان مولا علی ع در صفین هستند یعنی چه در صحنه رودرروی نبرد و چه در پشت جبهه حال و وضعشان یکسان است گفتند ناموس ما مورد حمله قرار گرفته بجنگید ، حالا که جنگیدیم گفتند چرا بعد از خرمشهر ادامه دادید، بنا به فشار برخی سرانشان جام زهر را امام ره نوشید گفتند فرماندهان فشار آوردند ، تولید علم کردیم گفتند ما که ذخیره نفت وگاز داریم هسته ای چرا، گفتند با امپریالیسم باید مستقیم جنگید بروید در عراق و افغانستان با آمریکا بجنگید، شعار نه غزه و نه لبنان سر دادند، فتنه 88 را به پا کردند، حکمیت جامعه جهانی را با مصلحتهایی در مذاکرات دنبال کردیم راپرت توان موشکی و پیشرفتهای هوافضا را دادند، شهید شوشتری را تقدیم امنیت شرق کردیم سر از آخر موسوی و عوامل فتنه 88 درآوردند، الان هم هنوز خاک مرقد عالم مجاهد و پارسا خشک نشده دنبال اصلاحات در مجلس خبرگان هستند ... القصه اگر بخواهیم به ساز اینها و قرآن سر نیزه اینها برویم باید انتظار محراب کوفه و کربلای حسین ع را بکشیم. ما از محراب کوفه و کربلا درس گرفته ایم که چگونه دین و دنیای خود را بسازیم شما هم بمانید تا دولت امیدتان بدمد.
م
Iran, Islamic Republic of
باسلام
دشمنان خارجی و بی عقلان داخلی نیز هر فرصتی را برای ضربه به نظام از دست نمی دهند
مرگ بر فتنه گران..
منصف
مرذم همیشه درصحنه همینایی هستندکه شما بهشون انگ غرغرو میزنید اینها یعنی کلامردم وظیفه دارند که هرمسئله ای که باعث سلب آسایش وامنیت آنها میشوداعتراض کنند وگرنه هرکس هرکار مجرمانه ایراکهدلش خواست انجام میدهد وخیالش راحت است کی به کیه
Iran, Islamic Republic of
اگه بعدا معلوم شد ...
مسلم
اینها مردم در صحنه جهت محقق کردن خواسته های دشمنان قسم خورده نظام هستند، هالووو ترین قشر جامعه... توجه کردین اینقدر هالووو هستن که هر وقت بخوان یه اغتشاشی ،یه مشکلی تو جامعه درست کنن میان سروقت همین افراد همیشه در صحنه هالوووو ابزار دست غرب و آمریکا، یه چندتا خبر کذب پخش میکنن و این هالوووها هم که بصیرت صفففرررر هرچی اونا انشا کنن اینا املا میکنن. وای چقدر اینا نفهم و خنگ تشریف دارن کی اینا میخوان بفهمن دارن به دشمنا سواری میدن هااااااا کی آخه بابا بسه تونه از خواب جهالت و نفهمی بیدار شین .
ی کاش غرغر کردن بخاطر ماشین بنز و یا هر عدله دیگرباشد فرقی نمی کند شاید عدهای ار غرغروها هم سرباز بی جیره ومواج دشمنان نظام باشند اما هرچی که باشی در هر گروهی که باشی فرقی نمی کند همیشه نظام باید تامین کننده سلامت و رفاه مردم کشور باشد ونه تامین کننده عده ای خاص آنوقت عده ای که مورد مورد حمایت نباشد غرغر می کند شاید اصلا سرباز دشمن هم نباشد وشاید هم دلیل این غرغر کردن رفتار نادرست مسئولان باشد که باعث دادن بهانه به افراد غرغرو می دهند مانند همین جریان اسید پاشی و حمایت روزنانه داخلی و زدن انگ به امران امر به معروف و نهی از منکر و یاهمین رسوایی بورسیه تحصیلی که عده ای زیادی از سالهای 68 تاکنون را دکتر مهندس و استاد دانشگاه کردند اگر خود شما در گروه مقابل این افرادباشی چه کار میکنی اما یادم باشد این رانت مربوط به یک دوره نیست بلکه مربوط به سالها تخلف در دولتهای مختلف است و یا همین اختلاس و یا رانت وامهای کم بهره و یا واردات و صادرات کالا و یا موضوعات زمین خواری و یا مجوزهای برداشت از منابع و ذخایر معادن و خروج بی حصر نفت به نام خاندان معروف اگر شما هم بدانید که اصلا شعار انقلاب و اصل صاحبان این نظام مردم مستضعف بوده و هست و چرا مجددا موضوع مستضعف به فراموشی سپرده شده و دولت مردم را فراموش کرده و اشرافی گری در بین خانواده دولتمردان رواج یافته آیا فکر نمی کنی شاید بایستی مسئولان قدری به خودشان زحمت بدهند و تغییری مانند آنچه که در اول انقلاب بود در خودشان تحول ایجاد کنند مگر مردم ار مسئولان در اول انقلاب چه دیدند که هیچ فرقی بین خودشان و آنها ندید و 8 سال دفاع مقدس را مدیریت کردند انچه که مردم در مسئولان نظام بخصصوص در شهید رجایی باهنر شهید بهشتی دستغیب مفتح شهیدان فکوری ستاری کلاهدوز متوسلیان چراغچی دستوره شوشتری زین الدین غلامحسین افشردی همت و هزاران نفر دیگر هیچ تفاوتی نه در زندگی و نه ئر رفاه و نه در آسایش و این شد ثمره انقلاب و حتی مسئولان نظام اکنون حتی زحمت یکبار خواندن وصیت نامه امام راحل رابخود نمی دهند دوست عزیزمن مسئول باید درد کشیده باشد تا بتواند درد دردمند را حس کند کسی که با رانت غذا خورد بزرگ شد با رانت تحصیل کرده با رانت مدیر شده درد غرغرو را حس نمی کند درد من و شما را حس نمی کند پس بیاید همدیگر متهم نکنیم و آب در آسیاب دشمن نریزیم و به هم انگ نزنیم و تا زمانی که دشمن رانت فساد در میان ماست رنگ خوشبختی احساس نخواهد شد به امید روزی که حکومت ما نیز حکومت علی(ع) باشد و مدیران ما مالک اشتر
هادی
خیلی باهات موافقم.افرین
مقاله نوشته..کی وقت داره بخونه..والا
محمدرضا
تیتر و متنتون پر توهینه
من
Iran, Islamic Republic of
متاسفم واستون...
جماعت غرغرو یا جماعتی که روزشون با سجده به بی بی سی شب نشه تب خال میزنن؟!
... اون اتفاق(قصاص اسيد پاشي آمنه) كه يك قضيه شخصي بوده و و ذي حق در آخرين لحظه گذشت كرده -
Iran, Islamic Republic of
یاد بنی اسرائیل افتادم.بنده ی خدا حضرت موسی نبی چی کشید ازشون