دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

عقب نشینی داعش از شهر القائم

سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 397663
عناصر گروهک تروریستی و تکفیری داعش از شهر القائم در استان الانبار در غرب عراق عقب‌نشینی کردند.
به گزارش جهان به نقل از شبکه تلویزیونی«اسکای نیوز»، تروریست‌های داعشی، روز گذشته از شهر القائم در استان الانبار عقب‌نشینی کردند و مراکز ایست و بازرسی متعلق به این گروه تروریستی در این شهر را جمع کردند.

این در حالی است که درگیری‌های پیشمرگه‌های کُرد با عناصر گروهک داعش برای تسلط کامل شهر «سنجار» در شمال کشور همچنان ادامه دارد.

جنگجویان کُرد در سنجار گفته‌اند که نیمی از این شهر در کنترل پیشمرگه‌ها است.

جنگجویان کُرد از گذرگاه مرزی «ربیعه» وارد شهر سنجار شدند. این در حالی است که تروریست‌های داعش که تجهیزات نظامی تازه‌ای دریافت کرده‌اند برای حمله‌ای گسترده به سنجار آماده شده‌اند.

منابع نظامی تصریح کرده بودند که عناصر مسلح داعش که از سنجار و مناطق اطراف آن عقب‌نشینی کرده بودند، در منطقه‌ای در نزدیکی مرزهای مشترک با سوریه تجمع کرده‌اند و در حال آماده شدن برای حمله‌ای دیگر به این شهر هستند.

نیروهای پیشمرگه نیز از پاکسازی شهر «شنگال» در استان نینوا از بمب‌ها و مین‌های کار گذاشته توسط داعش در برخی شهرک‌ها، خبر داده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *