چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۸
۲

تقاضا برای برخورد با هتاکان به خانواده شهید

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 328966
اعضای شبکه اجتماعی افسران جوان جنگ نرم در نامه ای به رییس جمهور خواستار برخورد با هتاکان به خانواده شهید احمدی روشن شدند.
به گزارش جهان، متن این نامه به شرح زیر است:
رییس جمهور محترم آقای دکتر روحانی
در روزهای اخیر برخی سایتها و خبرگزاری های منتسب به شما یا حامی شما به بهانه حضور نیافتن خانواده شهید احمدی روشن در نشست خبری مذاکرات ژنو و سئوال پدر این شهید گرانقدر از دولت در مورد اخراج دوستان شهید احمدی روشن از مراکز هسته ای، اقدام به توهین و تخریب نسبت به این عزیز نموده اند و در بخش نظرات نیز فعالیت های دانشمندان پرافتخار هسته ای را مورد هجمه و توهین قرار داده اند.

با توجه به اینکه مشی شما را در مواجهه با انتقادات و نیز برخورد با خانواده های شهدا متفاوت از اینگونه اعمال می دانیم تقاضا داریم با سایتهای هتاک برخورد لازم صورت گیرد تا دیگر شاهد چنین رفتارهای زشتی نسبت به ولی نعمتان خود نباشیم.
افسران جوان جنگ نرم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابراهیم
به نام خدا
برای ما تاسف بار است که اسطوره هایمان هم با عوض شدن دولتها کارهای ارزشی شان به ضد ارزش تبدیل می شود.البته از شخصی چون روحانی انتظاری برای دفاع از اسطوره های مقاومت نداریم.کسی که روحش با سازشکاری عجین شده را با مقاومت کاری نیست.
الان شهدای هسته ای، فردا شهدای دفاع مقدس.