سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

برنامه وزارت اطلاعات برای برگزاری انتخابات

چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 278665
وزیر اطلاعات، گفت: وزارت اطلاعات در چارچوب وظایفی که بر عهده دارد تمهیدات لازم را برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه امسال اندیشیده است.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈ حیدر مصلحیˈ روز چهارشنبه در حاشیه نخستین نشست هیات دولت در سال 1392 در جمع خبرنگاران ، افزود: وزارت اطلاعات در چارچوب وظایف خود برنامه ریزی ها و تمهیداتی را در نظر گرفته است تا بار دیگر شاهد انتخاباتی پرشور و متناسب با ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی در سراسر کشور باشیم.

مصلحی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال ˈ حماسه سیاسیˈ و ˈ حماسه اقتصادی ˈ یادآور شد: معظم له تاکید داشتند که همه جریانات سیاسی پایبند به ارزش ها و آرمان های جمهوری اسلامی ایران باید در مباحث مربوط به انتخابات که یک حماسه سیاسی خواهد بود، ورود کنند.

وی افزود: نکته مهمی که در بیانات رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شده و باید آنها را رعایت کرد، این است که در راستای فراهم کردن بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده، چارچوب و خط قرمزهای نظام جمهوری اسلامی ایران رعایت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *