جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

درخواست‌خائنانه برخی‌دول‌عربی ازاسرائیل

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 380760
درخواست برخی کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی به منظور دستاویز قرار دادن شلیک موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی و حمله به «حزب الله» راه به جایی نبرد.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از روزنامه «السفیر» خبر داد، بر اساس اطلاعاتی که به مقاومت اسلامی رسیده برخی از کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی خواسته‌اند تا به بهانه شلیک موشک از جنوب لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی، حملاتی برق آسا به منظور از بین بردن حزب الله به راه بیندازد و در مقابل آنها آمادگی خود برای حمایت بی قید و شرط مالی از دشمن صهیونیستی را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش،‌ این درخواست کشورهای عربی از سوی دشمن صهیونیستی نشنیده گرفته شد زیرا دشمن به خوبی می‌‌داند که دخالت حزب الله در تحولات سوریه از قدرت مقاومت نکاسته‌ است. گزارش‌های نظامی و اطلاعاتی آن رژیم نشان می‌دهد که دخالت در سوریه نه تنها تاثیری بر آمادگی حزب الله نداشته بلکه مهارت و قدرت نظامی مقاومت را افزایش داده است. هم اکنون این نگرانی وجود دارد که جنگ آینده به جای جنوب لبنان در بخش شمالی فلسطین اشغالی صورت بگیرد.

این گزارش حاکی است که این طرف‌های عربی درخواست خود را طی برقراری آتش بس موقت در غزه نیز تکرار کردند. توجیه آنها این بود که شکست اسرائیل در غزه نیاز به جبران دارد تا آبروی رژیم صهیونیستی حفظ شود و چنین امری جز با حمله به بانک اهداف حزب الله میسر نمی‌شود.

بر اساس گزارش‌های رسیده، این تلاش برخی کشورهای عربی نیز به درهای بسته خورد زیرا رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که هر گونه حمله به حزب الله در اولین گام ، سرزمین‌های اشغالی را در معرض باران سیل آسای هزاران موشک‌ حزب الله قرار می‌دهد و ممکن است بار دیگر خود را گرفتار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *