جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

برنامه نماز عید سعید فطر در استان تهران

جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 433761
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران برنامه نماز عید سعید فطر در سطح این استان را اعلام کرد.
به گزارش جهان، حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با مهر با اشاره به قرار داشتن در روز پایانی ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان با تمامی خیرات و برکات خود به پایان رسید و بسیاری از مومنان در ماه ضیافت الهی توانستند پیوند تازه ای را با ذات احدیت برقرار سازند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: مردم استان تهران نیز مانند مردم سراسر کشور پس از یک ماه روزه داری و عبادت در پیشگاه خداوند متعال، خود را برای حضور پرشور در نماز عید سعید فطر آماده می کنند.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته شاهد برگزاری باشکوه و مثال زدنی نماز عید سعید فطر در سراسر کشور بوده ایم که اوج شکوه بندگی مردم ایران اسلامی را به معرض نمایش می گذارد.

این مسئول اضافه کرد: مردم استان تهران نیز در روز پایانی ماه مبارک رمضان خود را آماده و مهیای حضور در نماز عید سعید فطر می کنند تا فردا بار دیگر شکوه ایمان و اعتقاد مردم این استان را به معرض نمایش بگذارند.

وی بیان کرد: ستادهای برگزاری نماز جمعه در سطح شهرستان ها و شهرهای استان تهران طی روزهای اخیر جلسات متعددی را برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر برگزار کرده و تمامی این مناطق آماده پذیرایی از مردم مومن و انقلابی هستند.

محمودی عنوان کرد: نماز عید سعید فطر در روز عید و در مصلاهای نماز جمعه شهرستان ها و شهرهای مختلف استان تهران برگزار می شود.

وی تأکید کرد: برنامه های نماز عید سعید فطر از ساعت ۷.۳۰ صبح در شهرستان ها و مناطق مختلف استان تهران آغاز می شود و مسئولان ستاد برگزاری نماز جمعه برنامه های متعددی را در نظر گرفته اند.

این مسئول یادآور شد: همچنین در حاشیه مراسم نیز فطریه و کفاره های مردم استان تهران نیز توسط نهادهای مسئول جمع آوری می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *